מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חברות אמתאידה13/01/2012
שלום, אני עולה חדשה כ 10 שנה בארץ, נשואה +2, עליתי בגיל יחסית מבוגר וכל חברות הילדות נשארו אי שם... הבעיה שמטרידה אותי היא- שאין לי כמעט חברות, תמיד למדתי, עבדתי , התחתנתי והייתי מאוד עסוקה. כרגע הגעתי לשלב שלאחר שמוציאה את הילדים - אני הולכת לטייל איתם ואין לי הרבה אנשים עם מי ללכת ומי שאני ארגיש אליהן באמת קרובה ....אני בקשר עם 2 בנות וגם לא יומיום. אחת מהם לא ראיתי כ3 חוד' , ופעם נפגשנו כמעט כל שבוע- אז אמרתי לבעלי - היא כנראה לא מעוניינת והוא טען שאני ישר שוללת ויש תקופות כאלה לכל אחד...אין לי חברה שהייתה קוראת לה - החברה הכי טובה שלי (אני גדלתי כבת יחידה), ואני אכן מרגישה צורך לספר ולשתף - במיוחד בדברים שקשה לי איתם- לקבל סוג של עיצה, תמיכה...אכן אני מחפשת חברות ולא כל אחת מתאימה לי- מחפשת מישהי ברמה , אנ בעצמי בן אדם לא כל כך חם-לא מחבקת, מנשקת כל מכירה שפגשתי ברחוב, לא משקרת ואם אגיד ש" הילד חמוד" כי באמת הרגשתי כך....בקיצור איך ניתן לרכוש חברות בגיל 30+ , האם יש עוד חברות אמת, ומה עליי לתקן...אולי אני חיה באשליה ?תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה אפשרויות
דורית כהן15/01/2012מירי יקרה, אמנם שאלתך אינה קשורה לתחום הזוגיות עם בן הזוג אלא זוגיות מסוג אחר, עם חברות.
אני מסכימה שלא פשוט למצוא חברות קרובה אבל בהחלט אפשרי.
מקור אחד הוא האמהות של ילדי הגן ובית הספר.
עלייך ליזום התקרבות אל מישהי שתיראה לך מתאימה, בדרך כלל אמא של חברי הילדים שלך. הכי טוב זה להזמין אותה אלייך הביתה, או להתחיל שיחה שבה את יכולה אולי להתייעץ על משהו איתה, לשאול אותה משהו. אנשים אוהבים לתת עצות ולעזור.
נסי להתעניין בה, ותני לה את ההרגשה שהיא מעניינת אותך. אנשים אוהבים לספר על עצמם.
מקור אחר להיכרויות הוא קורס או מכון כושר, וכמובן מקום העבודה.
הכללים הם דומים...
לגבי תכונות האופי שלך - לפעמים באמת צריך "להתכופף" קצת ולשחק את המשחק המקובל של מחמאות לילדים ולבית המעוצב והמקסים של החברה בפוטנציה, אלה דברים שנעים לשמוע וכאשר לא משמיעים דברים אלו - זה חסר וזה צורם. אז יש כמה מיומנויות חברתיות שכלל לא יזיק לך להתאמן עליהן ולרכוש לעצמך...
מן הנסיון האישי שלי - החברות הכי טובות שלי התחלפו עם השנים - והיכרתי אותן במעגלים החדשים של קורסים וסדנאות אליהן הגעתי. ככל שאת נמצאת בקורס או סדנא בהן אנשים נחשפים באופן אישי - שם הרבה יותר קל להתקרב באופן טבעי.
שיהיה בהצלחה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

