בקשה מהבן זוג להתחלק חצי חצי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בקשה מהבן זוג להתחלק חצי חצי
    תל אביבית
    16/01/2012

    הכרתי מישהו ויצאנו פעם אחת, היה חיבור טוב, אחכ נפגשנו אצלי ועושה רושם שזה זורם לחיבור נחמד. אנחנו מדברים כל יום בטלפון. עוד לא יצאנו פעם שניה ממש אבל לפני כמה ימים הוא ביקש שאת הוצאות הבילויים נתחלק חצי חצי,כי הוא לא מסכים שזה שהוא גבר אוטומאטית הוא משלם כל היציאות. הוא אמר שהקטע שפעם אני ופעם את גם מיותר. עדיף תמיד חצי חצי. הסכמתי מיד למרות שזה הרגיש לי לא נח ולא ידעתי למה. אני לא מתכוונת לנצל אותו , אבל זה צורם. למשל יש ערב שאני רוצה ללכת אליו, כרטיס עולה 25 ש"ח, מה אני אוציא 25 ואשלם? זה סכום פעוט. אני לא יודעת אם אני צריכה להרגיש לא נח או שזה בסדר שהוא העלה את הדברים עכשיו. אני מעל גיל 40 והוא מעל גיל 50. כל אחד מרויח (אני קצת יותר האמת).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגיטימי, המשיכי לתהות על קנקנו

    עדי בדיחי
    16/01/2012

    שלום תל אביבית,

    הכרת מישהו נחמד, יש לך חיבור טוב איתו. עוד מוקדם לדעת את ההמשך- אבל מה שחשוב הוא שאת נהנית איתו, ואת צופה פגישות נוספות.

    לעינין שתארת- אני לא רואה בזה שום בעיה, יתכן ובעבר (האדם בן 50) היו מצבים בהם חש מנוצל מדי, יתכן והקשרים הקודמים היו חסרי שוויון מבחינתו ולאו דווקא כלכלי אלא אולי משהו רגשי שעבר עליו במערכות היחסים וכיום חשוב לו לפתוח ב"תיקו" מראש, אולי כך יחוש בטוח יותר.

    לעינין ה-25 ש"ח, אני חושבת שכן- תוציאי את הסכום, לא משנה כמה יהיה כיוון שאת צריכה לעמוד במילה שלך- הסכמת גם אם לא בלב שלם- להצעה שלו. אני מציעה שתניחי לכך בצד, שתמשיכי לנסות לתהות על קנקנו, להתעניין ולהבין מי בדיוק נמצא מולך. אם תחושי ותבחיני בעוד מקומות לא נעימים מולו, מהותיים יותר, אז יהיה גם מקום לשאלה האם אכן הקשר הזה מתאים לך.

    זכרי שבאופן כללי ו"כמקובל" הזכרים הם הכובשים והנקבות הן המחוזרות.. ולכן באופן טבעי היית מצפה לחיזור "הולם" הכולל גם סיבסוד :) אבל יאמר לזכות האיש שהוא כן, אמיתי ואומר מה הוא מצפה- דווקא לא ללכת בזרם הזה ודווקא להביא אתכם למצב מראש -ברור ומוגדר. זרמי עם זה ובדקי איך את חשה מולו בהמשך. הנתינה שלו כדאי שתימדד בעוד מצבים וביחסו הכללי והאישי אלייך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להתחלק חצי חצי בבילויים

    תל אביבית
    16/01/2012

    תודה על התשובה הנינוחה והממתנת :)....אולי אני ממהרת לשפוט באמת לפי הדברים המקובלים.פשוט אני לא סובלת גברים קמצנים אלא לארג'ים ולא מהסיבה הנצלנית. גם אני לארג'ית בעצמי ולא אכפת לי להזמין, אבל כשמתחילים ישר לחשב מהתחלה זה רומז לי שאולי הוא קמצן, וזה מאוד לא סקסי.מקווה שאני מתבדה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חצי חצי

    עדי בדיחי
    17/01/2012

    הי לך שוב,

    אני מבינה את כוונתך. קצת "יורד" לך ממנו כרגע. לכן חשוב לבדוק עד כמה הוא יוכל "לפצות" על כך ולהמשיך להרשים אותך כמו בהתחלה.

    נראה אם הוא יעמוד במבחן של ערכים אחרים כמו נתינה אמיתית, אמון, כבוד, הדדיות וכו'.

    הרבה הצלחה ונשמח אם תמשיכי לעדכן מה מתפתח בגיזרה....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו