אהבה או חשש?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אהבה או חשש?
    חסויה
    22/01/2012

    היי אני יוצאת עם מישהו כבן גילי ,אני בת 19 הוא בן 21.
    וכשלושה חודשים הקשר כבר נמשך, לאורך כל הזמן הזה לא יזמתי אפילו לא במקצת בקשר. לא התקשרתי כמעט לא יזמתי פגישות בכלל, כלום, הכול הוא הציע יזם התקשר וכו' והאמת שזה פגע בו ,עשינו על זה שיחה והוא אמר שזה מרגיש לו כאילו אני לא רוצה וזה פוגע שרק צד אחד מעוניין ויוזם ועושה אבל השני פסיבי לחלוטין,אני בשורה תחתונה לא נותנת לו את היחס האוהב מהצד שלי ורק הוא נותן ונותן.
    זה קשר ראשון רציני שלי ואני פשוט לא יודעת איך להתנהל, אני לא יודעת אם להתקשר או לא ולפעמים אין לי חשק להתקשר כי אני לא יודעת על מה נדבר ואז זה ירגיש לי מביך ולא נוח, אני כאילו מפחדת אבל מצד שני אני חושבת לעצמי האם הפתיחות והנוחות בחברתו יגיע במידה ואני אתחיל יותר ליזום ולזרום ופחות להיות כזו מחושבת וחוששת מאיך שיהיה.
    השאלה אם זה עניין של זמן וגם יוזמה שלי תחושת נוחות ופתיחות או שאם זה ככה עכשיו כנראה שזה לא זה?
    בבקשה אשמח מאוד לעצה.
    יש לציין שאני כן מרגישה אליו אבל אני פשוט לא מרגישה הכי בנוח או הכי פתוחה, אני עדיין חוששת ולא יודעת איך לגרום לקשר הזה להיות יותר פתוח וזורם כמו שאצל כל הזוגות. כאילו קשה לי להפגין אהבה ואני לא יודעת למה. בנוסף דיברנו על זה שניתן לזה עוד צ'אנס והבטחתי לעבוד על זה וליזום עכשיו הרבה יותר, אז עוד שאלה שמטרידה אותי זה מה המינון , האם אני צריכה עכשיו ממש ליזום הרבה ולהתקשר הרבה? אני פשוט לא רוצה שזה יראה כאילו אני רודפת עכשיו אחרי שהייתי פסיבית לחלוטין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אהבה או חשש?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקטיביות בקשר

    עדי בדיחי
    23/01/2012

    שלום חסויה,

    היטבת לתאר מה עובר עלייך והעברת את התחושה שאת נמצאת בה בצורה יפה.

    את כותבת שזה קשר ראשון שלך, איתו מגיעה תחושה טבעית של חוסר ביטחון- מה לעשות, איך לפעול, איך זה יראה לצד השני, האם להשתנות פתאום מקצה לקצה- מפאסיבית למאוד אקטיבית, וכו'. קודם כל חשוב לציין שזה טבעי ונורמלי שתחושי ככה. מצד שני, טבעי גם שהחבר שלך ירגיש שאת לא מעוניינת בו- אם כל השיחות מגיעות רק ממנו. חשבי רגע על המצב ההפוך- למשל, עלייך ועל חברה טובה שלך. כל פעם את יוזמת את המפגש ומתקשרת, מאחלת לה מזל טוב ביומולדת ופועלת כדי שתצאו ותבלו יחד. אבל היא, כבר תקופה ארוכה- לא יוזמת. מדברת איתך ונפגשת איתך אבל לא מחזירה טלפונים. איך תרגישי? בשלב מסוים או שתתייאשי, או שתעלבי ותפתחי את זה איתה. ויאמר לזכותו שזה מה שהוא עשה, ז"א, הבחור מעוניין להמשיך בקשר ואת חשובה לו והוא זקוק לפידבק ממך. איך ידע מה את חשה או האם את מעוניינת בהמשך הקשר- אם לא תפעלי לטובת העינין?

    באשר לשאלתך עד כמה להיות אקטיבית- אז כמובן לשמור על מינון.תסגלי לעצמך מנהג שאת מתקשרת אליו פעם ביום, ושולחת אס.אמ.אס אחד או שניים ליום המתעניין בשלומו או מאחל לו בוקר טוב. בתור התחלה זאת אקטיביות שתהיה כיפית לשני הצדדים. לשאלה האם לא יהיה לכם על מה לדבר אם תתקשרי- מה קורה כשהוא מתקשר? יש על מה לדבר? השיחה לא תשתנה אם את תתקשרי או לא, אלא רק התחושה שבן הזוג שלך יקבל- הנה, היא מתקשרת, היא הבינה מה אני מרגיש.

    לסיכום, חשוב שתביני שפתיחות וכנות בקשר היא המפתח להמשכו. החבר שלך עשה מעשה חכם- הוא בא וסיפר לך איך הוא מרגיש. נסי גם את לספר לו מה את מרגישה, כי אם תמשיכי להיסגר כלפיו בסופו של דבר הוא עלול לקבל מסר לא נכון= שאת לא מעוניינת בו ולא יודעת איך לסיים את זה. על מנת שהוא לא יחוש ככה- עבדי על עצמך ותהיי בטוחה בעצמך. הכותרת של הודעתך היא "אהבה או חשש"- אני מאמינה שאת חוששת הרבה, ולא לצורך. אם הקשר הזה חשוב לך, ואם את מאמינה שאתם מתאימים, כדאי שתביעי את מה שאת חשה- גם להגיד לו שאת לא תמיד מרגישה נוח להיפתח- זה עדיין להגיד לו מה את מרגישה. חשבי על כך.

    בהצלחה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על המענה!!

    חסויה
    23/01/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו