מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- נידמה שאני במבוי סתוםטוטי22/01/2012
אני ובן זוגי ביחד כמעט שלוש שנים- מבחינת שנינו זו תקופה ארוכה ורצינית.
אחרי 8 חודשים עברנו לגור ביחד, עכבור שנה, בה אני הייתי בנענים הווא ניראה מאושר גם כן, הוא ביקש הפסקה(נפלה עליו תקופה קשה מהרגיל בכמה תחומי חיים).
כעת הוא מחפש שוב דירה למגורים משותיפם עימי-יש לציין שבפעם הראשונה הוא הגיעה והכל היה מוכן, הפעם התעקשתי שאם הוא ירצה הוא יחפש ויסדר הכל, כך שאני אבוא והכל יהיה מוכן.
רבים אומרים לי שללא שינוי "דרגה" ועליה במערכת היחסים (הצעת נישואין\אירוסין) אני לא צריכה לעבור לגור איתו שוב, הרי היינו שם כבר פעם, אין טעם לחזור לאותו מקום.
אני דיי מסכימה עם זה, לדבר איתו על זה נידמה שכך אראה שאני לא מכבדת את עצמי, אני מנסה לרמוז ולדחוף אותו לכיוון, נידמה שבנתיים ללא הצלחה, אבל מעבר לכך, אני נשארתי פגועה עוד מאז, וכעת כבר איני "שרופה" עליו, דיי התקררתי וכעת אני לא רק מעופפת בעננים אלא יכולה לראות בעיניים צלולות מה קורה. השינוי ביחס שלי אליו קצת מתריע לי ומדליק נורות אדומות, איני בטוחה שאני רוצה את ההצעה שלו.
נידמה יל שאולי אנחנו צריכים לנסות לשקם את הקשר\הזוגיות שלנו, אני פגועה מאוד, מבולבלת, הוא מתקשה להחליט בנוגע לכיוון הרציני בנוגע אליי.
אולי יש עצה?
או מילה מעודדת, אם יש צורך בפרטים אשמח לספקם עד גבול האפשר
יש לציין ששנינו צעירים למדיי אני בת 21, והוא בן 24 , אך עברנו מספיק בחיים.
למרות הגיל אבקש להתייחס ברצינות :)
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סמכי על עצמך
עדי בדיחי23/01/2012הי טוטי,
ראשית אין מה להתנצל- אף פעם לא צעירים מדי לחוות אהבה, קשר משמעותי או רגשות. את ניסחת מה שאת עוברת באופן רהוט, ואני שמחה על כך.
לענייננו- ה"מסביב" שלך מאוד דואג לך ורוצים להגן עלייך באופן טבעי- שלא תחווי שוב דחיה מצידו לאור העבר שלכם יחד. בד בבד את אומרת שאת בכלל לא בטוחה שאת מעוניינת בהצעה שלו- כך שאם תדחפי אותו לכיוון גם תחושי לא מכבדת את עצמך, וגם תיקלעי למצב מסובך- אני מביאה אותו למצב של הצעה לחתונה אבל לא באמת רוצה בה? לכן צריך לעשות קצת סדר.
המעבר החוזר למגורים משותפים הוא עצמו להערכתי עליית מדרגה. ולמה? בזמן הזה שניכם חוויתם, עברתם, שניכם ראיתם דברים אחרים והוא קיבל את הזמן שרצה. עכשיו נותר לו להוכיח או לתת לך תחושה אמיתית ומבוססת מספיק- שהוא רוצה בך ומעוניין באופן רציני. כפי שהתחלת ועשית טוב- ביקשת שהוא יחפש את הדירה ויכין אותה. זה חלק מהעינין- לבדוק עד כמה הוא רוצה הפעם. המגורים הבאים שלכם יחד לא יהיו כמו הקודמים- את תיזהרי יותר בשל מה שחווית, את תבדקי יותר ותהיי יותר על הקרקע. לכן אני לא מסכימה עם האמירה שאתם מתחילים מאיפה שהפסקתם- קרה הרבה מאוד באמצע. חשוב לבדוק- האם הרגש עדיין חזק? האם אני רוצה בו להמשך? האם הוא רציני כלפיי? כל זה תוכלי לבדוק במעבר המשותף.
במילים אחרות, כדאי לקחת את הזמן, להקשיב לעצמך ולבדוק מה א-ת מרגישה עם המעבר החוזר לגור יחד, האם הוא השתנה לדעתך, וכמובן לשוחח איתו ולהגיד לו "דוגרי" מה עבר עלייך בינתיים ומה את מרגישה לגבי הקשר. זה מאוד חשוב. עם זאת לחדד שאת מוכנה לתת עוד צ'אנס (אם אכן כך).
סמכי על עצמך ועל תחושותייך, נסי לראות המעבר הזה כעוד שלב בקשר, עוד שלב במערכת היחסים. אני מאמינה שאם הוא באמת רציני כלפייך- הפעם הוא לא יפשל.
בהצלחה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתחייבות
נעמה19/11/2012הי. מאוד מבינה ללבך. אני חושבת שהדבר החשוב ביותר הוא להצהיר על כוונות, גם אם לא להתחתן באופן מיידי (כיוון שאתם בהחלט צעירים). אני חושבת שרכישת טבעת אירוסין תעשה נפלאות בקשר, כיוון שהיא תספק לך את הביטחון הנחוץ לך ולקשר כולו. הציגי לפניו את האפשרות הזאת וראי כיצד הוא מגיב. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

