האם להגיב

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • האם להגיב
    נטלי
    23/01/2012

    יש לי ידיד ממקום העבודה הקודם בו עבדתי ,עבדנו יחד 3 שנים הקשר היה ממש הדוק היינו מדברים המון וכאשר עזבתי הוא אפילו קנה לי מתנה בנפרד משאר המשרד, הוא ביקש לשמור על קשר איתי וכך היה (לא מדובר בקשר מיני).
    אולם הוא ממש מעצבן אותי ,הוא מתקשר מתי שנח לו ואין לי בעיה עם זה, אולם אם אני מתקשרת הוא אף פעם לא עונה ותמיד חוזר רק אחרי שבוע וחצי , כך שלי אין שום אפשרות לתקשר איתו מתי שאני רוצה ונח לי ...למרות שדברתי איתו על הנושא הוא ממשיך ועוד טוען שאני עושה מזה סיפור... האם אני מגזימה? האם יש טעם לקשר כזה? האם כדאי לא לענות לו יותר ולייבש אותו ? איך מסבירים לו שזה פוגע בי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם להגיב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם להגיב - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    24/01/2012

    נטלי יקרה,

    התשובה לשאלתך טמונה ברצונך לשמור איתו על קשר, ברגשותייך כלפיו (גם אם לא רגשי אהבה, רגש של חיבה לידיד), ב"מקום" שהבחור הזה "תופס" בחייך וביכולות הקבלה וההכלה שלך לקבל ולהכיל את התנהלותו, התנהלות אשר מתקיימת בשני קטבים מנוגדים. מחד, הוא מעוניין בחברתך ובשיחות עמך ועל כן הוא יוצר קשר. את, כנראה, חשובה לו ותופסת "מקום" בעל חשיבות בחייו והעובדה שהוא קנה לך מתנה באופן אישי מעידה על כך כמו גם, הקשר ההדוק שנרקם ביניכם בתקופה בה עבדתם יחד. אולם, מאידך, הוא אינו עונה לשיחות שאת יוזמת וטורח לחזור אלייך לאחר פרק זמן מכובד (בלשון המעטה), כאשר "בא לו" ונוח לו ואינו משתדל לשנות את דפוס הפעולה הזה למרות שפנית אליו והבהרת לו שלא נוח לך ולא נעים לך שכך הוא מתנהל. ויותר מזה, הוא "תקוע" בשלו וטוען שאת לא בסדר כי את "עושה מזה סיפור".
    נראה כי הבחור "עסוק" בעצמו, בראש ובראשונה, ובנוחיות שלו. הוא כ"כ "עסוק" בעצמו עד שאינו מבין אפילו על מה את מדברת. לכן, כפי שכתבתי לך בתחילת דבריי, תגובתך כלפיו נגזרת מחשיבותו בחייך. אם הוא חשוב לך ואם את מסוגלת להכיל אותו כפי שהוא (ועולה מפנייתך שלא) אז... זה הוא וכך כנראה הוא ימשיך להתנהל. במידה וקצת בהתנהלותו זו (ונראה לי שאת כבר "שם"), תוכלי "לאוורר" מעט את הקשר, בדומה למה שהוא עושה, ואז תוכלי לבחון באם את מעוניינת ל"שמור" אותו בחייך או לשחרר לחלוטין. ייתכן כי השינוי בהתנהלותך כלפיו יגרום לו להבין ולהפנים שאפשר גם אחרת, שאפשר לענות לך כאשר את מתקשרת, שאפשר לחזור אלייך בפרק זמן קצר יותר, שאפשר להתחשב גם בתחושותייך. לעיתים ה"אסימון נופל" באופן המיטבי כאשר אנו חווים על בשרנו את מה שעד לפני זמן לא רב לא הבנו...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו