אשמח לעצה.

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אשמח לעצה.
    מיטל
    29/01/2012

    שלום.
    לפני חודש פגשתי בחור חדש בחיים. הוא בן 26, אני בת 18.
    הוא בחור מאוד מקסים, אדיב, נחמד. כל רגע איתו אני נהנת ובאמת שמאוד כיף לי. אבל למרות הכל יש לי חששות.
    אנחנו מתנהגים כמו זוג. הולכים יד ביד, מתנשקים, מדברים המון...
    אבל משהו פה לא מריח לי טוב.. אני ילדה בת 18, עוד מעט יש לי צבא, הוא בן 26 והוא עובד ויש לו עסק פרטי. עד לא מזמן.. חושבת שחודשיים- שלוש הוא היה מאורס. שאלתי אותו מה אני בשבילו, הוא לא ידע להגיד לי. שאלתי אם אני סטוץ, הוא אמר שממש לא. שאלתי אותו אם הוא מרגיש עליי משהו, הוא אמר שכן, אבל הוא עדין לא בטוח מה זה.
    הוא הקשר הראשון שלי.
    אבל העניין איתו מאוד מבלבל אותי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אשמח לעצה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לעצה. - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    30/01/2012

    מיטל יקרה,

    ראשית, אני מבינה לליבך. מעבר לעובדה שזהו הקשר הראשון שלך, וזה עשוי להיות מבלבל לכשעצמו,
    את חוששת שאולי הוא לא רציני לגבייך אולי מפאת פער הגילאים, אולי כתוצאה מהשוני ב"מקום" בחיים, אשר כל אחד מכם נמצא ואולי כי את חוששת שהוא רואה בך הזדמנות לסטוץ, כפי שקראת לזה, על-מנת להעביר את הזמן ופשוט ליהנות עד הקשר הבא שלו. יחד עם זאת ייתכן מאוד כי פשוט כבשת אותו בגלל גילך הצעיר, הנעורים, התמימות והתום (שלא על-מנת לנצל אלא פשוט כי זו תכונה יפה ולצערי, לרוב, לא נשארת עמנו לאורך השנים, מאחר והחיים והחוויות השונות משנים ומעצבים אותנו ובעיקר מלמדים אותנו...) ובזכות מי ומה שאת.
    אתם מכירים ממש מעט זמן, חודש ימים בלבד. ציינת שאתם נהנים יחד ומפנייתך עולה כי נוצרה ביניכם אינטימיות, הן פיסית והן נפשית. נראה כי בינתיים נעים לך בחברתו וכי זה הדדי. מאחר וכך, אולי תרצי לאפשר לעצמך לבחון את הקשר לאורך זמן ארוך יותר. תני לעצמך אפשרות לבדוק ולחוש אותו ואת הקשר הנרקם ביניכם. אני מאמינה שלאחר פרק זמן נוסף תחושי בטוחה יותר ותדעי טוב יותר לאן הרוח נושבת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה לך.

    מיטל
    31/01/2012

    תודה על התגובה הכנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו