מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- יעוץ דחוףףףףקרן31/01/2012
שלום שמי קרן ואני נשואה מזה 3 שנים אני סובלת מקנאה אבל יש דברים שלא מקובלים עלי ואני לא חושבת שזה קשור לקנאה
רציתי את דעתכם בנושא:בעלי לומד ומן הסתם יש בחורות איתו בכיתה אחת הבנות פנתה אליו בפייסבוק והציעה לו לבוא אליה הביתה ללמוד למבחן אני במקרה ראיתי את ההודעה כי היא התכתבה איתי בפייסבוק וחשבה שזה הוא.(יש לציין שהיא רווקה) אמרתי לו שזה לא מקובל עלי והוא טוען שאני קנאית ואין שום דבר רע בזה. המחשבה שלי אחרת בכל זאת זה ללכת למישהי הביתה זה לא שהם לומדים בכיתה ויש לי בעיה עם זה
עלי זה לא מקובל האם אתם חושבים שאני לא צודקת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסייע לעצמך להתמודד
עדי בדיחי31/01/2012הי קרן,
אני חושבת שהעינין מתחלק ל-2: מצד אחד, אם לא היית מקדימה ואומרת שיש בעיית קנאה בקשר, מצידך, אכן היתה לגיטימציה לבקש מבעלך להתחשב בך ולא ללכת לאותה בחורה וללמוד איתה. אבל מצד שני- יתכן וכבר "מאוחר מדי" להסתכל על המצב (מבחינת בעלך) כבקשה לגיטימית, כיוון שכבר עברתם סיטואציות רבות דומות- וכל סיטואציה אחרת תתפרש אצלו כאותה קנאה שאת מפגינה. ז"א, כמו בסיפור "זאב זאב", בשלב הזה הוא כבר יתקשה לכבד אותך ואת בקשותייך.
הצעתי היא קודם כל לטפל בבעיה מהשורש- לטפל בענין הקנאה, ולבדוק באמת מאיפה הדברים נובעים. מה קורה בקשר מבחינת האמון שאת מסוגלת לתת בו, ומה קורה לך כאשר את חשה מאוימת ע"י מצב מסוים או התנהגות מסוימת של בעלך. האם ניתן לסייע, ואיך. אין לי ספק שעם איש מקצוע תוכלי לרכוש כלים טובים להתמודדות - וגם לאפשר צמיחה והתגברות על המכשול הזה.
חשוב שתדעי, לפי מה שתיארת- מאוד יתכן שבעלך נמצא במצב בעייתי- מצד אחד מאוד אוהב אותך, מצד שני גם רוצה את המרחב שלו ואת החופש להתנהל מבלי שישפטו אותו/יחקרו אותו/יעקבו אחריו/ יבחנו אותו. ולהערכתי זה מה שהוא חש לאור מה שתיארת. אלו גחלים לוהטות במיוחד בקשר של נישואין- כיוון שבזוגיות חשוב ביותר לאפשר אחד לשני את החופש גם להתנהל כאדם פרטי. אם הוא יחוש שאת כולאת אותו בקנאתך- הוא מהר מאוד יעשה אחד משני דברים- או שהוא יפסיק לשתף אותך ויתחיל להסתיר ממך סיטואציות שיכולות לגרום לך לקנא, או שבשלב מסוים ישקול להיפרד עקב תחושת הלחץ האינטנסיבית (זה אמנם מצב קיצוני אבל גם זה קורה). אדם פרטי וגברים בפרט - חשוב שירגישו שלצד הקשר המחייב מתאפשר להם גם להיות אינדיבידואל. אין זה אומר שהוא מורשה לעשות מה שהוא רוצה ולא לכבד אותך- אבל ברגע שיש בעיה של קנאה או אמון בקשר- יש לבדוק את הדברים ולראות איך בכל זאת את תוכלי לחיות בשקט ובבטחה עם הידיעה שהוא מדבר עם מישהי אחרת או נפגש לצורך לימודים.
אני ממליצה בחום לנסות לשתף איש מקצוע ולהקל עלייך במה שאת חווה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרגני
prize01/02/2012מה יש, תפרגני קצת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

