מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- קנאה מטופשתרונית13/02/2012
יש לי בעיה עם בן זוגי: כשאנו נמצאים בחברה, נראה כי הוא מפלרטט עם נשים אחרות, לא ברור לי אם הוא עושה זאת בכוונה כדי שאני אראה, או לא.
כשמדובר באשה נאה שעוברת, הוא לא מפסיק להסתכל, ולעיתים גם ניגש ומדבר איתה אם הוא מכיר אותה.
אני יודעת בהגיון שזה טבעי, כי הוא רק גבר, והתגובה שלי היא מטופשת ואולי מצביעה על חוסר בטחון כללי, או חוסר ביטחון בקשר בפרט.
אני גם מרגישה שהוא אוהב אותי ושאני חשובה לו מאד.(וזה הדדי).
אבל זה לא עוזר לי. באותו רגע אני נשארת פגועה, ופשוט "מחזיקה" את עצמי כדי לא להגיב להתנהגותו זו. לפעמים זה מצליח לי, ולפעמים "בורחת" לי הערה עוקצנית, שלאחריה אני מרגישה רע.
ביחסים הקודמים שהיו לי, כשבן זוגי היה מפלרטט, או אפילו מעיר הערות על אשה יפה כזו או אחרת, הגבתי באופן שונה לחלוטין, אפילו הצטרפתי אליו בהנאה...
אז מה קורה לי???
האם יתכן שזה בגלל שבן זוגי הנוכחי "שומר לעצמו" את המבטים בלבד ??
אשמח לתגובה של כולכם/ן
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קנאה מטופשת - תגובה
מוניקה הרשקוביץ13/02/2012רונית יקרה,
ייתכן כי הקשר הזה חשוב לך יותר ולכן התחושות שלך שונות מאשר בקשרים קודמים. יחד עם זאת, ייתכן גם כי את חשה חוסר ביטחון בקשר ו/או בבן-זוגך, כפי שכתבת, ומכאן נובעות תחושותייך.
ציינת כי את חשה שבן-זוגך אוהב אותך וכי את חשובה לו. אם למרות הידיעה הוודאית הזו את עדיין חשה שלא בנוח לאור התנהלותו יש מקום, לדעתי, לשתף אותו בתחושותייך ולבקש ממנו למתן את התנהגותו זו. אין זה מדויק שהתנהלות מעין זו טבעית ומאפיינת את כל הגברים. התנהלות שכזו מאפיינת רק את הפלרטטנים שביניהם....
אם לחילופין, משהו בהתנהלותך היה מפריע לבן-זוגך, האם לא היית משתדלת עבורו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

