החלטה קשה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • החלטה קשה
    שירי
    14/02/2012

    הי מה נשמע?

    אחרי הרבה זמן שלא כתבתי אני כותבת שוב.

    בפני החלטה קשהשקשה לי לתקוף אותה.

    מצד אחד בן הזוג שהוא בעל חברת הייטק משועבד לעבודה - מבחינת שעות זמינות ואפילו שיזמתי חופש זה עלה לי בבריאות בסוף הסכים לקחת חופש יומיים והיה כל הזמן במיילים.

    נורא קשה לי אנחנו שנתיים יחד וזה לא ישתנה הוא באופי שלו וורקהוליק.

    שאלתי האם תפקידי לתמוך בו בכול מחיר?
    אפילו שאני מרגישה שצרכיי לא מסופקים?
    תמיד שאני רוצה ללכת לפגוש חברות לא תמיד לרוב התירוץ אני לחוץ וחייב לעבוד לכי לבד...
    ואז פתאום אני מרגישה שאנחנו בני זוג אבל אני לרוב לבד...
    האם זה הגיוני שכך המצב שהוא בונה חברת הייטק?
    האם לא חלה עליו חובה לאזן ע"מ שאשאר?

    אני לוחצת המון ואומרת שכך אני לא יכולה אבל זה לא ממש משתנה את כל המרץ שלו משקיע בחברה...

    ואני לא מרגישה ממש חשובה....

    האם עלי לפרגן במחיר שצרכיי האישיים נפגעים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלטה קשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם כך היה כשהכרתם?

    שואלת
    14/02/2012

    האם ידעת שהוא וורקוהוליק?.

    הקמת עסק במיוחד הייטק זה שיעבוד. אין מה לעשות אני בטוחה שהוא לא נהנה מזה ושהיה מת לקצת חופש אבל במקרים כאלה אין מה לעשות והוא מחוייב לעבודה. זו הפרנסה שלו. אלו הם החיים שלו.

    או שלא תלחצי עליו ולא תקחי את זה כל כך קשה או שתעזבי. כי זה הוא. וזה לא ישתנה.
    אז או שתקחי את זה בקלות או ש..


    נשיקות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להיות עם ולהרגיש בלי

    עדי בדיחי
    14/02/2012

    הי שירי,

    לא פשוט המצב איתו את מ,מודדת כבר תקופה ארוכה. יש אנשים שימסרו נפשם עבור עבודה- את הזמן, האנרגיות ולא פעם גם "ינגסו" בזוגיות. לא תמיד זה נשלט- אלא זה צורך מאוד חזק שדוחף אותם לשם. במילים אחרות, שווה לבדוק- או לתהות בינך לבינך- האם באמת הוא יכול להשתנות, לאו דווקא "עבורך" אלא עבורו- האם הוא כאדם מסוגל לשנות את המרכיב הכ"כ חיוני לו הזה בחייו?

    מחשבה נוספת- אם הוא ישתנה בשבילך, ואכן "יקריב" ערב או בילויים יותר תדירים- האם הוא יחוש שהוא מפספס אי שם את ההייטק, או שיהיה שלם עם זה לגמרי? ומה את תחושי- האם תרגישי שהוא נועד לרצות אותך, או שתחושי שהוא לגמרי איתך? אני מנחשת שהדרך לשם ארוכה מאוד עבורו, אם בכלל אפשרית.

    אני משוכנעת שהוא אוהב אותך ומבין את המצוקה. אבל. יש להבין ולקבל, להיות אמפתי ולהקשיב, לבין לשנות משהו כ"כ בסיסי בחייו. ההייטק כנראה משרת אצלו דחף, צורך ורצון מאוד חזקים ומשמעותיים בחייו. כנראה שהעיסוק הזה וכל מה שבא איתו נותן לו תחושה אותה הוא זקוק על בסיס יומיומי. הזוגיות מאפשרת לו לבטח גם מרכיבים טובים, אבל- ללא קשר אם זו את או אחרת- כנראה שזוגיות מגיעה אצלו בסדר עדיפות אחר וכך יהיה.

    את לא נשמעת לי מסופקת מהקשר- אמרת זאת שחור על גבי לבן. צרכייך אכן אינם מסופקים. הוא מקבל ממך מסר אחד ברור: זה מפריע לה, אבל לא מספיק כדי שהיא תעזוב. אז היא תתרגל ונמשיך ככה. אם את מעוניינת שהמסר הזה ימשיך "לפמפם" אצלו והמונה ידפוק, וככה יעבור הזמן זה אחד. אבל אם את חפצה בשינוי מהותי, את צריכה לדעתי לאזור אומץ וכוחות, לעמוד על שלך ולא רק להגיד מה את צריכה.. אלא להתנהג מה את צריכה: את רוצה זוגיות.

    מקוה שנתתי לך קצת חומר למחשבה, מגיע לך את הטוב עבורך, את הדבר המספק, זה שעושה אותך מאושרת גם כשאת לבד וגם כשאת ביחד. אני רוצה שתגיעי למצב בו את חשה "להיות עם ולהרגיש עם" ולא להיות עם ולהרגיש מאוד "בלי".

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו