מסרב לסקס

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מסרב לסקס
    שירי
    18/02/2012

    הי ,
    בהמשך לכל הסיפורים .. והטירוף אחרי העבודה שמתי לב שתדירות יחסי המין היא אחת לשבועיים .
    אנחנו בני שלושים לא נשואים וללא ילדים ..
    דיברתי איתו על זה מלא פעמים ותמיד אומר ברור שאני רוצה יותר אבל מה לעשות אם יש מתח ביננו ואנחנו רבים אז לא יוצא...
    לדעתי זהסתם תירוץ גם שאנחנו במצבים טובים הוא פשוט חוזר ב-11 בלילה עייף
    וסופש מול הלפטופ ואף פעם זה לא זמן טוב.

    שישי בערב החלטתי ליזום שוב...
    חיכיתי לו בחדר בזמן שהיה עם הלפטופ...
    ואמרתי לו בוא רגע...
    הגיע לחדר וממש התבאס ... זה היה ככ משפיל אמר למה לא הודעת לי קודם
    שאהיה מוכן עוד רבע שעה אנילא יכול לעשות סוויצים בראש
    ופשוט השאיר אותי שם מטולת בגדים ובעיקר מושפלת...
    ככ נעלבתי
    אמרתי לו אחכ שאני ממש מובנת מאליה ושאני לא רוצה לדבר...
    אמר תקשיבי למה קראת לי בדיוק שהייתי עסוק?
    חצוף...
    למה? כי ז נורמלי ולא להיות תקוע כל היום בוורקהוליזם הזה שחולש לנו על הזוגיות
    אמר תקשיבי אולי טיפלתיבזב לא נכון.
    אמרתי לו מה זה עוזר עכשיו?
    זו לא פעם ראשונה ולא שנייה שמסרב ודחה אותי . כאילו סקס בכלל לא בקטע שלו קרבה לא מענינת אותו רק העבודה... ככ מעליב לא מעניין אותי שכאישה זה מוריד את הביטחון מה לעשות?
    זה הרי עמוק יותר הדרך שלו להשקיע בזוגיות היא על הפנים הכול מובן מאליה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מסרב לסקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה?

    איתי
    19/02/2012

    כשאתם כבר עושים סקס, אז את מרגישה שהוא משקיע ונותן מעצמו כדי שתהני?
    או שזה סתמיי רק כדי לעשות V על צורך בסיסי בקשר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תענו לי בבקשה

    שירי
    19/02/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להבין מה מדליק ומה חוסם אותו

    דורית כהן
    20/02/2012

    שירי היקרה, תודה על התיאור המפורט שמאוד עוזר להבין את הדינמיקה.
    ראי, יש אנשים שלא יכולים לעזות סוויץ' בקלות ל"מוד" של סקס. חברך מדבר על חסימה שיש לו מהתקרבות אליך לאחר שאתם רבים או מתווכחים. נכון שיש אנשים שיכולים לרצות סקס בלי קשר לריבים או ויכוחים,אבל יש גם הרבה כאלה שהתקרבות גופנית היא אצלם המשך של התקרבות רגשית.
    לדעתי חברך שייך לסוג השני.
    עלייך להבין מה רותם אותו ומה חוסם אותו. אם הוא חשוב בעינייך - עלייך להיות יותר רגישה אליו. לפענח את דרך הגישה אליו, מה רותם אותו, מה מדליק אותו.
    לדעתי אם תשקיעי ביצירת אווירה נעימה, תרבי במילות חיבה, תפרגני ותשבחי אותו, זו הדרך לרתום אותו להתקרבות רגשית ואז גופנית.
    נכון שאת הלכת - על פי התיאור שלך - והשקעת בגירויים מיניים, וציפית שזה ידליק אותו. אני חושבת שמה שעשית יכול היה להדליק אותו במידה ולפני כן היית יוצרת אווירה נעימה ואוהבת ביניכם.
    ללא זה - יתכן שהוא מרגיש שעליו פשוט "לספק את הסחורה" ולעמוד בציפיות שלך בזמן שמתאים לך, על פי החשק שלך. שימי לב שחלק מבניית אינטימיות טובה זה לדעת מה עובר עליו ולהתחשב בככך, ולהכיר איך הוא, ספציפית, "מתקתק", מה מדליק אותו ומה מכבה אותו. לא כל גבר הוא אותו דבר. דווקא התגובות שלו מעידות שהוא גבר רגיש ורגשי, בשונה מרוב הגברים. ואולי היו לך בני זוג אחרים, מן הזן הגברי יותר, שמולם התרגלת שלא משנה מה קורה ביניכם - סקס זה משהו שהם תמיד רוצים וקופצים עליו ויוזמים אותו. הרבה גברים הם כאלה, והרבה נשים מגיבות בדומה לבן הזוג שלך.
    בעיני, בתור אישה, זה דווקא מאוד מובן שקשה להתקרב פיזית כאשר אין קירבה רגשית.

    אגב, בהקשר שלאלה הנכונה שאיתי שאל אותך: במידה ומתקיים סקס ביניכם ללא התקרבות רגשית,אני מניחה שזה גם פוגם באיכות שלו...

    אשמח לשמוע את תגובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תסכול נוראי

    שירי
    20/02/2012

    יש לו חברת מחשבים והוא פשוט מכור לעבודה , כמובן שמבחינתו זה מוצדק כי זו פרנסה אבל זה עבר את הגבול..
    לא נשאר זמן לנו , תמיד חוזר אחרי 10 וחצי בלילה אין זמן לאינטימיות כי הוא עייף או מול הלפטופ גם סופשים אני תמיד מרגישה שאני צריכה ללכוד את תשומת ליבו אחרת יהיה כל דקה עם הלפטופ.
    אני זו שבעיקר מלאה בחיי חברה וכל הזמן אני מציעה דברים לעשות כמעט כלום לא מגיע ממנו .
    הרבה פעמים אני יוצאת לבד כי הוא אומר שעסוק..
    וזהה מתיש. האם האחריות שהקשר יתקיים רק באחריותי?למה?
    עברו 3 שבועות ולא שכבנו , הוא טוען כי יש מתחים ביננו ובעיני זה תירוץ .. הוא חוזר כל יום מאוחר סושפים מסרב לעשות לרוב דברים וזה מתיש אז ברור שיש תסכול וכעסים ובמקום לשים לב ללופ הוא לא קוטע ואומר וואו לא שכבנו הרבה זמן או לא עשינו משהו יחד אלא ממשיך את זה בתירוץ יש מתח וכו...לא בהכרחיש מתח בהמשך למה שכתבת זה נשמע כמו תירוץ לרוב
    נראה לי מיר אחריות מה דעתך?
    האם האחריות שהזוגיות תתקיים היא שלי ?
    האם עלי לתמוך בעשייה שלו במחיר שאני נפגעת? שהרצונות שלי נבלמים בשביל ההצלחה שלו ?
    האם זה נורמלי שבגלל שהוא מקים חברה אדחק לפינה בצורה כזו ? אני לא מכירה הרבה נשום של בעלי עסקים אולי את מכירה ...האם הויתור הוא במחיר העצמי??
    אני מרגישה במלחמה מתמדתץ ונסיון לשמור על הקשר...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צר לי לומר

    היי
    21/02/2012

    אבל כניראה הוא בוגד בך. גם אם בחור מאוד עייף\טרוד אין זה אומר שהוא לא ירצה להתפרק . שלושה שבועות הם יותר מידי זמן כדי לפתור את זה באמטלת" אני עייף" - יש דברים מתחת לפני השטח. את בת שלושים, אל תגזרי על עצמך חיים בו מתפשרים עלייך. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבחון את המשך היחסים

    דורית כהן
    23/02/2012

    שירי,לאור מה שאת מתארת, אני חושבת שעלייך לבחון את המשך היחסים שלך איתו.
    עושה רושם שאתם לא מצליחים לספק זה לזו את הצרכים הרגשיים שלכם, ונוצר כבר מירמור ותיסכול וריחוק מלווה בהאשמות.
    במצב כזה - או שהולכים לייעוץ זוגי או שמפרקים. שניכם מאוד לא מאושרים ביחסים האלו וזה לא נראה כאילו זה ישתפר מעצמו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו