מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- דילמהאני19/02/2012
התחלתי לצאת עם בחור אבל אני די שמה אותו על "הולד" לא מרגיש לי שהוא משקיע בדברים שאמורים להיות בתחילת זוגיות הוא לא שולח הודעות לא יוזם יציאות ,אלא יותר נפגשים בבית ויש כיוון מסויים, אני מנסה ומדברת איתו על זה ומנסה לשנות את הכיוון והוא אומר בתגובה שאני מוצאת חן בעייניו אבל שהוא לא רוצה שזה יהיה רק כמו ידידים
בגלל זה הוא מכוון להישאר בבית, הוא לא הכי הטעם שלי מבחינה חיצונית למרות שהאופי שלו מתחיל למצוא חן בעייני ואני לא יודעת אם להמשיך את זה ולהיות לבד לתקופה כי אין לי זמן "לחפש" או להמשיך לצאת וליזום ולעשות את הדברים בכיוון שאני רוצה ,אבל מה עם היוזמה שלו? מפחיד אותי שנתחבר יותר אבל דברים ש"אמורים" להיות בזוגיות לא ירגישו לי, ואז אני אסתכל הצידה...
לדוגמא התלבטות עכשיו האם לשלוח לו הודעה למרות שאתמול בבוקר הוא הלך ומאז לא שמעתי ממנו... אני בראש שאני לא רוצה להראות עניין אלא שהוא יראה הרבה יותר ובצורה שאני מצפה לה....האקס היה שולח הודעות חמודות סתם ככה והיו הרבה גילויי רומנטיות לפחות בהתחלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דילמה - תגובה
מוניקה הרשקוביץ20/02/2012"אני" יקרה,
אני מאמינה שכדי להשיג את היעדים והמטרות שלנו, בכל תחום ומישור בחיים, עלינו לקחת יוזמה, לעשות, לפעול ולקדם. במילים אחרות, כדי להשיג את מה שאנחנו רוצים להשיג, עלינו לעשות בעצמנו ולא להמתין שמישהו יעשה למעננו או לחילופין שהדברים פשוט יקרו מעצמם. דברים אמנם קורים וניסים מתרחשים אולם, לרוב זה קורה לאלו שעושים למען עצמם וזה גם קורה בתדירות נמוכה...
למיטב הבנתי הקשר שלכם נמצא בתחילת הדרך. על-מנת שהקשר הזה יתנהל כפי שאת רוצה, אולי יש מקום ל"שים" את הדברים בנתיב הנכון והמתאים לך, דווקא כעת, בהתחלה, ולגרום לכך שהדברים יתנהלו כפי את מוצאת לנכון. כלומר, אם את אוהבת לצאת ולבלות ומעדיפה להכניס מעט יותר "אקשן" ובילויים לקשר שלכם, תזמי את. כך גם תוכלי לצאת למקומות בהם את אוהבת לבלות ולנצל את ה"יציאות" הללו לעשיית דברים שאת מעדיפה. כאשר את היוזמת את (לרוב) הקובעת!
יחד עם זאת, אני מקבלת תחושה כי הבחור הזה הוא מעין ברירת מחדל עבורך. הוא לא בדיוק ניחן במראה שאת אוהבת ואת נשארת איתו כי, לעת עתה, "אין לך זמן לחפש", כפי שכתבת. כמו כן, התנהלותו הכללית, חוסר היוזמה שלו כמו גם, העדפתו להישאר בבית פחות מתאימים לך ולכן את לא "זורמת" בטבעיות ובספונטניות בקשר (ואפילו לגבי עניין כמו שליחת מסרון) ולא חשה את ההתלהבות הראשונית הקיימת בתחילת הקשר.
במקום להישאר בקשר שרחוק מלהיות "כוס התה שלך", במקום להתפשר כי "זה מה יש כרגע" ולחשוב כבר כעת על "להסתכל הצידה" בהמשך הדרך, כפי שכתבת, אולי כדאי לסיים את הקשר הזה כבר כעת ולנצל את "זמן היחד" שלכם למציאת הזוגיות הנכונה עבורך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

