זוגיות הולכת ומתפרקת "ירד לו החשק"

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • זוגיות הולכת ומתפרקת "ירד לו החשק"
    מעיין
    20/02/2012

    שלום שמי לירון ואני בת 18 וחצי וישלי חבר בן 19

    אני וחבר שלי היום שנה ו7 חודשים ביחד,
    עברנו בזמן הזה הרבה דברים (ריבים וויכוחים) בתחילת הקשר הייתי עושה לו את ה"מוות" יוצאת עם ידידים לא עונה לו לטלפונים מדברת לא יפה ועוד..
    לפניו לא היה לי אף אחד רציני הוא האהבה הראשונה שלי, ככה שלא ידעתי מזה אהבה חבר זוגיות ולא האמנתי שאני יהיה עם גבר כול כך הרבה זמן
    הוא כול כך אהב אותי שתמיד היה סולח לי להכול גם שהוא לא היה אשם הוא היה מבקש סליחה הוא לא יכל בלעדיי,
    היום זה שונה הכול התהפך, כמו שאומרים שהגלגל מסתובב, אבל רק שהוא לא יוצא עם בנות ולא מדבר עליי מסריח אבל החשק שלו ירד בזוגיות שלנו
    אני לא רוצה להיפרד ממנו כי אני אוהבת אותו והוא גם אוהב אותי, כמו שהוא לא אהב אף פעם בחורה, והיו לו עוד חברות לפניי שהוא אהב אבל כמו שהוא אוהב אותי
    הוא לא אהב אף אחת, דיברנו על הכול כבר והוא אמר מה לעשות עם הזמן החשק יורד עם כול ריב שלנו החשק יורד, אבל הוא עדיין אוהב אותי!
    אני בתולה עדיין לא שכבנו, אבל עושים דברים אחרים, אנחנו באותו כיתה ובזמן האחרון אנחנו מתרחקים לאט לאט ואני לא רוצה להיפרד ממנו
    מה לעשות כדי להחזיר לו את החשק? בבקשה תעזרו לייי:)

    תודה מראש לירון=]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרגשי אותו

    איתי
    21/02/2012

    תציעי לו בילוי משותף רק של שניכם משהו שקט רומנטי ורגוע.
    ותגידי לו כמה את אוהבת אותו והוא חשוב לך.
    על פניו נראה שיש ביניכם בעיית תקשורת, פתרון כזה יכול לשפר את המצב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין שיקוי קסמים

    דורית כהן
    21/02/2012

    מעיין היקרה, סיפרת על מערכת יחסים לא קלה, מלאה בריבים, בפגיעות, בנסיונות פיוס מצידו ובהתייחסות די משפילה מצידך. לכל הדברים הללו יש מחיר. משהו נפגע באהבה שלו כלפייך.
    תחילת קשר מלווה בהתאהבות ובסינוור. לא ממש רואים את המציאות כפי שהיא, ומדמים את האהוב/ה למשהו מושלם וייחודי ש"התמזל מזלי והיא שלי".
    אבל הסינוור הזה הוא תופעה חולפת, ובהדרגה מתחילים לגלות את האדם האמיתי מתחת לפינטוזים.
    אהבה אמיתית מתפתחת כאשר ככל שאתה מכיר - במציאות - טוב יותר את בן זוגך, אתה מעריך אותו יותר ויותר,ומוצא עוד דברים לאהוב בו.
    ואם קורה דבר הפוך, ואתה מתחיל לראות שבן הזוג שלך אינו מה שחשבת, והוא גם ממשיך לפגוע בך שוב ושוב, ואתה מרגיש שזה גורם לך להוציא ממך תכונות שאינך אוהב בעצמך - כל זה מתחיל להוריד לך ולהקטין את האהבה.
    לדעתי זה מה שקרה אצלו. הסינוור נגמר. הוא החל לראות אצלך תכונות והתנהגויות שהוא לא אוהב ולא מעריך, וזה הוריד לו את החשק.
    ירידת החשק היא ביטוי לירידה באהבה. פשוט הגוף אומר את דברו ראשון, לפני שאנחנו מבינים מה באמת קורה. והגוף בדרך כלל לא טועה.
    אם כך, עלייך לעשות חשבון נפש עם עצמך.כבר בפוסט שכתבת אני רואה שאת מצרה על התנהגויות פסולות שהיו לך - אולי כי לא ידעת מהי חברות ומהי זוגיות.
    מכל הטעויות האלו אפשר ללמוד. קיבלת שיעור לחיים בעזרתו.
    לא בטוח שהשיעור הזה יעזור ליחסים שלכם עכשו. חשוב לדעת כי בהרבה מקרים לא ניתן להחזיר את האהבה ואת התשוקה, משום שעל מנת שאהבה תפרח צריך תנאים אחדים בסיסיים, ואחד מהם הוא החידוש. בגלל זה ברוב הפעמים שמתאהבים במישהו מדובר במישהו חדש שרק מתחילים להכיר, ולא בידיד ישן, כי עם החדש כל התהליך הזה של פינטוז ואידיאליזציה יכול לקרות וזה חלק מהותי מההתאהבות.
    המסר אלייך הוא שאם את כל כך אוהבת אותו - בדקי את עצמך והפכי את עצמך לאדם טוב יותר. ואז תקווי שהשינוי הזה יגיע אליו.
    דרך אחרת היא להתנתק ודווקא לשמור מרחק ממנו - עם כל הקושי עבורך כי את אוהבת אותו, ובינתיים לשפר את עצמך, כך שהוא יראה אותך מרחוק ויתכן שזה יעורר בו מחדש את האהבה שהיתה פעם כה חזקה.
    אני מקווה שהצלחתי לתת לך מושג עד כמה אהבה היא שברירית ומושפעת מכל כך הרבה דברים, ובכל מקרה, מכיוון שהיא רגש כל כך חזק ומהותי - מאוד קשה לתמרן אותו לאורך זמן. אין שיקוי קסמים...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את כול כך חמודה..המשך..

    מעיין
    21/02/2012

    חלק הבנתי חלק לא,
    אני מנסה כמה שיותר להשתנות להיות יותר גועה כלפיו אבל לא ניראלי שזה יעזור כבר..
    איך אפשר להיפרד שעדיין אוהבים? אני מפחדת שאני לא ימצא מישהו בהמשך בגלל שכל דבר יזכיר לי אותו, איתו עשיתי דברים שלא עשיתי עם אף אחד ובשבלי זה ממש עצוב להיפרד מבנאדם שהבאתי לו את כול החיים שלי.
    איך אפשר להחזיר לו את התשוקה? עם אני יצא איתו לאיזה מקום בילוי את חושבת שזה יעזור?אני כול כך אוהבת אותו והוא גם אוהב אותי רואים עליו , אבל החשק החשק לא כמו בתחילת הקשר ובאמצע.
    אני לא מוכנה לוותר על האהבה הזאתי
    הוא הרגיל אותי להכול מתנות טלפונים כול יום 50 שיחות של חצי שעה ושעה, ועכשיו כבר פחות אנחנו מדברים ואני מתעצבנת עליו שהוא בקושי מתקשר:( כי עצוב לי אני לא יוכל לדמיין אותו עם מישהי אחרת, וכול מה שהוא עשה ונתן לי הוא יעשה למישהי אחרת.
    מה את אומרת מה לעשות? חוץ מהלפרד? משהו שיעזור..כול דבר אני יעשה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשמחי במה שיש...

    דורית כהן
    21/02/2012

    מעיין החמודה, את יודעת שכל הזמן דברים מסביבנו משתנים. זה משהו שצריך להתחיל לקבל אותו ולהסתגל אליו. אנשים משתנים, מערכות יחסים משתנות. תסתכלי מסביבך ותראי אחורה ותשימי לב שיש חברויות של תלמידים מסביבך שפורחות ואחר כך נגמרות. הרי אפילו אנשים נשואים לפעמים מפרקים את הזוגיות ומתגרשים.
    אינך יכולה להחזיק במשהו לעולמים...עם כל הצער שבדבר.

    אבל אולי את מגזימה בתיאורך ובתחושתך לגבי התשוקה שלו ? אולי היא רק ירדה באפן יחסי לעומת השיגעון שהיה לו עליך בהתחלה? אולי הוא באמת עדיין אוהב אותך? זה שהוא כבר לא מטלפן אליך כל כך הרבה פעמים ביום ולמשך זמן ארוך - זה בגלל שהחיים נמשכים ואי אפשר רק את זה לעשות כל היום. יש גם משימות אחרות בחיים חוץ מאהבה.
    מה שאת יכולה לעשות זה להירגע ולקבל שעכשו היחסים שלכם לא ייראו כמו שהיה בהתחלה,הוא כבר אינו צריך לחזר אחרייך ולכבוש אותך. את כבר שלו, אז מבחינתו אין צורך בכל כך הרבה השקעת זמן ותשומת לב. אף אחד לא יכול להחזיק מעמד ולהמשיך לחזר כל החיים אחרי מישהי. זה לא ריאלי לצפות. נגמר החיזור - מתחילים היחסים האמיתיים, החיים האמיתיים.

    ועכשו - אם את תמשיכי לרדת עליו ולהתלונן שהוא לא מטלפן מספיק ולא מחזר מספיק - זה עלול לשבור אותו. דווקא התלונות שלך שהוא לא מספיק עושה. תשמחי במה שיש לכם, בלי להתלונן, ויש סיכוי שיהיה לו יותר כיף איתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ייעוץ זוגי טרום נישואין

    רחלי
    22/02/2012

    שלום לירון, מקריאה של השרשור הנ"ל, אני מגלה שכבר קיבלת את כל הפתרונות האפשריים אך עם זאת, עדיין אינך מוצאת את התשובה.
    במקרים כאלו, ניתן לעבור תהליך ייעוץ זוגי ממוקד לזוגות טרום נישואין.
    שירות זה אינו מוצע רק לזוגות לפני חתונה אלה גם לזוגות בזוגיות רגילה הנקלעים לקשיים בזוגיות.
    ממליצה בחום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נכון את צודקת..

    מעיין
    22/02/2012

    את צודקת בזה שלא צריך להתלונן שהוא לא מיתקשר הרבה
    כי באמת זה יכול לעצבן אותו והוא יגיד עליי חופרת אז אני מנסה להירגע בעיניין הזה,
    אבל החיזור הזה שהיה אני ניזכרת בו עכשיו בימים היפים שהיו לנו ואני מתחילה לבכות, שלמה זה לא עכשיו ככה? כשהוא אמר לי את יכולה לאכול כול יום אותו אוכל? או עם אין לך חשק ללכת לבית ספר את תלכי בכל זאת? אולי יום יומיים כן וכול השאר לא, כיאילו הוא רמז לי על הקשר ועל החשק אותו ובחיים לא האמנתי שהוא ידבר ככה, כי חשבתי שאני ישאר איתו לכל החיים, הוא כל כך אהב אותי שהוא לא יכל בלעדיי
    * מה לכל זוג החשק בקשר יורד?
    אני אומרת לו אני לא רוצה להיפרד ממך אני אוהבת אותך ולא יכולה לדמיין אותך עם מישהי אחרת, בחיים גם לא האמנתי שאני יגיד דבר כזה, אבל בשבילו אני יגיד כי באמת מגיע לו הוא ממש אהב אותי ונתן לי הכול, הוא אמר לי גבר אחר היה מבקש ממך לשכב והייתם נישארים אז אמרתי לו אתה לא כזה תפסיק הוא אמר כן נכון.
    בזמן האחרון גם אין לנו על מה לדבר, אבל אני שואלת מתעיינית מה הוא עשה היום עם מי הוא היה מתי הוא חזר הביתה, שיידע שאני יותר חושבת עליו, וגם התחלתי להגיד לו יותר אני אוהבת אותך שזה לפניי לא אמרתי ותמיד הוא היה אומר לי, ואני מבינה שגם הוא צריך מילים יפות ומילות אהבה פעם ב..אבל מה מעצבן אותי ומה מכעיס אותי ואני רוצה לבכות שרק אני ניזכרת מה שהוא היה עושה למעני פעם..עושה לי הפתעות, מגיע עד עליי במונית ספיישיל , אנחנו גרים רחוק 200 שקל מונית, היה מוכן למות בישבלי! ועכשיו אני כועסת על עצמי שאני הורדתי לו את החשק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקפיצה, חייבת תשובה בבקשה תענו

    מעיין
    25/02/2012

    תענו לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קריאה מציאותית של המצב

    דורית כהן
    25/02/2012

    מעיין היקרה, לא עניתי לך קודם משום שאין לי משהו לחדש מעבר למה שכתבתי לך בתשובותי הקודמות.
    הרבה פעמים במערכות יחסים הגלגל מתהפך: בתחילה אחד מבני הזוג יוזם ומחזר, ובהמשך זה יכול להתהפך.עכשו את חווה את מה שהוא חווה בהתחלת היחסים שלכם.
    בתחילת יחסיכם הוא היה זה שלא היה בטוח שאת רוצה אותו ואילו כיום התחושות האלו עברו אלייך.
    ברור שיותר בטוח ויותר נעים להימצא בצד המחוזר, אבל יש שלב שפשוט עוברים את שלב חוסר הבטחון ומה שצריך לעשות זה להעמיק את הקשר. כמו שאת עושה - להתעניין זה בזו, לשתף איך עבר היום, לשתף במחשבות, בדילמות.

    אני חושבת שהוא למשל רומז לך שחשוב לו להתקדם לכיוון של יחסי מין מלאים, אם הבנתי נכון. אתם בני למעלה מ 18, ויש שלב של יחסים מתמשכים שבו בני זוג מתחילים לקיים יחסי מין מלאים - אם אינכם דתיים. יתכן שהנקודה הזו מפריעה לו יותר מדי, והוא מתחיל לחשוב על אלטרנטיבות, כי נושא זה הופך להיות חשוב ומכריע במיוחד לבנים.
    ויתכן שבגלל שהיחסים שלכם לא מעמיקים אלא דורכים במקום - הוא אולי מתחיל לפזול החוצה, מה גם שאם הוא לא מקבל את הצרכים החשובים לו בזוגיות - ואתם גרים כל כך רחוק - יוצא שמה שהוא מקבל ממך כבר לא משתווה למה שהוא משקיע או למאמץ שזה דורש ממנו או לויתורים שזה תובע ממנו.

    אני יודעת שלא קל לקרוא את מה שכתבתי לך אבל זה מה שעולה לי מקריאת השתלשלות העניינים ביניכם, וכדאי שתתחילי להיערך לקריאה יותר מציאותית של המצב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא ניראלי שהוא רוצה לקיים יחסי מין.

    מעיין
    26/02/2012

    תמיד שאנחנו ישנים ביחד הוא שואל ומתעניין עם אני מוכנה ואני אומרת לוו שלא וזהו הוא עוזב את העיניין וחוץ מזה אנחנו עושים דברים אחרים שלא ניראלי עיניין היחסים מפריע לו כי הוא יודע שאני ילדה טובה ואני לא רוצה לקיים סתם יחסי מין עם מישהו שאנחנו ניפרד בסוף היום נגיד דיברנו פעם אחת הוא היתקשר כי קמתי ב12 דיברנו יפה הוא אמר לי שהוא אוהב אותי ומילים יפות, אבל מה אני אמורה להגיע לו אחרי שפתחתי פייסבוק של מישהי (בחורה) והוספתי אותו והוא אישר אותה, כול הבחורות שהוא מוסיף הוא טוען שהוא מכיר אותם , ואת זאתי שאני פתחתי לה פייסבוק לא ניראלי שהוא מכיר כי זאת אני, עכשיו אני הולכת לפתח בינהם שיחה לראות עם הוא מגיב ועונה. ועוד מה הוא מחק מהפרופיל שלו את העידכון שאומר שהוא והיא חברים כעת אני מבולבלת עם הייתי חזקה הייתי מוותרת כבר על האהבה הזאת אבל אני גם לא יכולה כי הוא עדיין אומר לי מילים יפות ואמר לי היום" עם את הולכת לישון איזה לילה אחד ובבוקר קמה רואה אותי היית נבהלת? אמרתי לא דוופק הייתי שמחה אבל לא מגיע לך, ושאלתי מתי הוא חשב על זה כשהיינו חודש ביחד הוא אמר לא לפני כמה חודשים
    מה אני אמורה לעשות? * לשאול אותו על זזאתי שהוא הוסיף? אבל עם הוא מחק מהפרופיל שלו זה יהיה חשוד לא? או לתת עוד כמה ימים לראות למה זה מתפתח ואז אני ישאל אותו ואני יגיד מה אתה חושב שעם מחקת את זה מהפרופיל אני לא יודעת ראיתי עוד לפני שמחקת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בכל זאת - פער בציפיות מן הזוגיות

    דורית כהן
    27/02/2012

    מעיין יקרה, כמה דברים: עצם העובדה שהוא כל הזמן מציע להתקדם בנושא יחסי המין ושואל אותך אם את מוכנה מעידה על כך שהוא משתוקק, ועם זאת מכבד את רצונך ולא לוחץ. זה לא אומר שהוא לא רוצה!
    לגבי מה שסיפרת על חברויות חדשות בפייסבוק - ועל שינוי הסטטוס - לדעתי זה חלק מן ההתרחקות שלו והירידה במחוייבות ובבלעדיות כלפייך.
    מה שאת עושה בימים אלו הוא להתחיל לקורא את המציאות בצורה יותר מדוייקת וחלק מן העניין הוא לנסות לזהות מה חשוב לו, להעמיד זאת מול העקרונות שלך ולהחליט האם את מוכנה לגלות גמישות ולזוז מעמדותייך - למען האהבה - או להישאר נאמנה לעצמך ולהבין שהמחיר שתשלמי על כך עלול להיות בחוסר נאמנות שלו או בסיום הדרגתי של הזוגיות הנוכחית.
    רק את יודעת מה מתאים לך.זוהי דילמה אמיתית, כי נראה שמצד אחד את מאוד אוהבת אותו. אבל מצד שני עלול להיות שאפילו אם תשני את עמדתך ותקיימו יחסי מין מלאים, הרגשות שלו אלייך כבר לא מספיק חזקים לאור ההתנהגות שלו שתיארת אותה, ואת עלולה להיות מאוד מאוכזבת אם בסופו של דבר גם תקיימו יחסי מין וגם הוא ילך ויתרחק ממך...
    לסיכום, אני חושבת שמה שאת עושה הוא חשוב על מנת לדעת איפה את עומדת מבחינת הרגשות והמחוייבות שלו, וכנראה שיש ביניכם פער בציפיות ובהבנות לגבי מהי הזוגיות שכל אחד מכם זקוק לה ורוצה אותה בשלב הזה של החיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הלוואיי.

    מעיין
    27/02/2012

    הלוואי שהייתי טיפה חכמה וטיפה חזקה ואז הייתי יכולה לעשות את הצעד שאני צריכה לעשות, אין מצב שאני יפרד ממנו עם כבר אני יחכה שהוא יפרד אולי אני סתם מגזימה והוא לא מחק את העדכון שהם חברים מהקיר, לאיודעת אני רק רוצה לשאול אותו מיזאת הבחורה הזאת ולראות מה הוא אומר. הוא שיקר לי אתמול הייתי מחוברת לפייסבוק שלי ולפייסבוק של הבחורה הזאתי ודיברתי איתו מהפייסבוק של הבחורה ושלחתי לו בו זמנית הודעה מהפייסבוק שלי והוא לא ענה התקשרתי עליו שאלתי למה אתה לא עונה הוא אמר אין קליטה פה במחסן(הוא היה בעבודה) ואיתה הוא דיבר (עם הבחורה ההיא) אמרתי לו גם תביא לי תמיספר טלפון שלך והוא אמר שלא תביני אותי לא נכון ישלי חברה ואני לא רוצה להרוס תקשר שלי איתה, או שאמרתי בוא ניפגש באיזה יום שישי והוא לא מוכן, אפילו שאמרתי סתם ניפגש מבלי שהיא תידע והוא לא רוצה, הקטע שהוא שיקר לי עכשיו מפריע לי
    אבל אחרי שהוא חזר מעבודה דיברנו מזה יפה הוא דיבר איתי כמו שהוא רגיל לדבר ונורא נהנתי לדבר איתו ככה, אולי הוא מרגיש לא טוב שהוא שיקר או שהוא דיבר עם בחורה שהוא לא מכיר ורוצה לפצות את עצמו כיאילו ולדבר איתי יפה? זה יכול להיות? תיראי מה את אומרת על זה שכל פעם שאני חושבת עליו הוא מיתקשר, בבית ספר בבוקר עד שהוא מגיע פתאום אני יוצאת מהכיתה וחושבת עליו והוא יוצא מהכיתה השנייה זה כיאילו כל פעם שאני חושבת עליו אני רואה אותו או שהוא מתקשר, זה יותר מאהבה ובגלל זה אנחנו עוד ביחד
    ובקשר ליחסי מין אני בחיים לא יתן לו עד שהמצב ירגע
    מספיק אנחנו עושים דברים אחרים שגם אני יפגע אחרי זה שניפרד שאני יזכר מה הבאתי לו (את הגוף שלי)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו