חוסר בטחון

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר בטחון
    תמר
    21/02/2012

    הי, שמי תמר אני ובן זוגי ביחד מזה שנה. אני אוהבת אותו מאד, יש לנו חברות טובה, אינטימיות ואהבה.
    אני בת 28 והוא בן 31.
    בחור מקסים אינטילגנט וטוב לב.
    אך יש בעיה אחת- אני מרגישה שחוסר הבטחון שלו פוגש אותו בכל מני מקומות בחיים שלו, וזה גורם לי להעריך אותו פחות, או פחות להאמין בקשר.ביציבות שלו ובהבטחה לעתיד.

    איתי זה יכול להיות בהערות עם חצי חיוך שמביעות על כך שלא אעזב אותו, על כך שהוא לחוץ איתי בסקס בדרך כלל כי הוא מוטרד שלא יתפקד כגבר, ובכך שהוא לרב יסכים עם הדברים שברצוני לעשות.

    לגבי הקריירה שלו הוא עוד לא מצא כיוון ו"תוכנית". עדיין אינו בטוח מה הולך לעשות עם התחום שמעניין אותו והשיווק העצמי קשה לו.- להגיד אני מסוגל יכול ורוצה.

    מעבר לזה שהוא אדם עם ערכים יוצאי דופן, זה איכשהו מרגיש שזה מגיע על חשבונו. הוא אחראי כלפי כל העולם ומצליח להזניח את עצמו.

    אני לא יודעת מה לעשות. אני רוצה לרומם אותו בלי לפגוע במי שהוא, ואני לא רוצה להתחיל למאוס בקשר בגלל חוסר הבטחון הזה. זה מפחיד אותי. דעתכן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר בטחון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר בטחון - צריך לדבר על זה

    עדי בדיחי
    22/02/2012

    הי תמר ולילה טוב,

    את בהחלט מתארת זוגיות טובה- אתם אוהבים וניכר כי את מאוד מעריכה את בן זוגך בזכות מי שהוא.

    אני יכולה להבין את מה שאת מרגישה. כשמולנו נמצא אדם חסר ביטחון ואמונה בעצמו- אוטומטית זה משפיע על כמה דברים- עלינו, בכל זאת אנחנו בקרבתו, ועל מה שאנחנו חושבים עליו. מה שהוא משדר לסביבה זה בדיוק מה שהסביבה תחשוב עליו בסופו של דבר.

    אם הזוגיות שלכם כוללת שיתוף, פתיחות וכנות- מה שנראה שכן- למה שלא תעלי זאת בפניו? אולי תנסי לשקף לו מה הוא באמת עבורך וכמה הוא חשוב לך, בד בבד חשובה לך ההתקדמות שלו והביטחון שלו בזכות מי שהוא. ההערות ה"בצחוק" של "אל תעזבי אותי" עלולות להשאיר אותך בתחושה שהוא תלוי בך, ובתחושת מצפון גדולה ואין ממש על מה. אני מאמינה שאפשר וצריך להסביר לו מה הדבר מותיר בך בסופו של יום, וכמובן לשתף אותו שאת חוששת ממה שיהיה כתוצאה מכך. אני חושבת שבמקרים כאלה אין עבודה פנימית שאת יכולה לעשות (חוץ מלהתרגל ולקחת בחשבון ששינוי הוא איטי ותהליכי, בעיקר שינוי כזה), אלא יש עבודה יחד שאפשר לעשות. נסי לברר איתו האם יש משהו שאת יכולה לסייע לו, וכן אפשר לברר כיוון של סדנאות או קבוצות, יעוץ או תמיכה מקצועית- קואוצ'ינג יכול להיות טוב במקרים כאלה.

    מה שחשוב הוא לא להזניח את מה שאת מרגישה. כי מדובר בזוגיות יקרה וטובה לך, וחבל לא לפתוח את הדברים כפי שהם. הוא "ילד גדול" ואת כבת זוגו יכולה דווקא לסייע לו לנסות למצוא את החוזקים שלו- אבל לא להיות מטפלת שלו. אלא לכוון אותו ולעודד אותו.. במקביל לא לשכוח אותך ואת צרכייך בקשר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו