אני כבר 10 ימים כאן..

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אני כבר 10 ימים כאן..
    casa_npssa
    23/02/2012

    מרגיש לי קצת שברחתי..אבל הייתי חייב להתרחק ממנה.
    עוד בדיוק 13 ימים אני חוזר ואני אשקר אם אגיד שאני לא פוחד ממה שעלול לקרות.
    אני מרגיש יותר טוב באופן כללי, אבל גם לא מפסיק לחשוב עליה. השאירה אצלי משהו, סימן, כמו דלת שנטרקת על האצבע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני כבר 10 ימים כאן..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני כבר 10 ימים כאן.. - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    23/02/2012

    casa_npssa יקר,

    כאשר אנו חשים ש"אבדנו" את המצפן הפנימי, כאשר יש לנו תחושה שאין מוצא/פתרון ושאין אנו מסוגלים לגייס את כוחות הנפש הדרושים לצורך מציאת או יצירת התשובה הנכונה, זה הזמן להתרחק מהכל, "לחזור למקורות", לחזור למשפחה/לבית, למקום בו אנו יכולים לקחת "פסק זמן" למחשבה, להתאוששות, לצבירת כוחות ולבחינה של המצב (מה ניתן ויהיה נכון לעשות הגיונית על-מנת שנפשית נחוש מחוזקים ושלמים, עד כמה שאפשר). הבית מספק תחושה של ביטחון ויציבות ואילו המשפחה מחבקת חיבוק גדול, אוהב, מגן ומנחם.
    אפשר לעצמך ליהנות ולמצות את הביקור הזה עד תום. כאשר תסתיים התקופה הזו ותאלץ לשוב לארץ, אז תתמודד. אולי תופתע לגלות שבניגוד לתחושותיך כעת, התחזקת וקיבלת תובנות אשר תעזורנה לך להתמודד נכון עם תחושותיך ועם מציאות חייך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב אני

    casa_npssa
    23/02/2012

    קודם כל תודה רבה על הנאמנות במענה העקבי פעם אחר פעם.
    חשבתי אולי לנסות לצאת עם אחרת, אבל זה לא נראה לי הכי פרקטי כיוון שבכוונתי לחזור.
    האמת היא שאני מרגיש דיי אותו דבר גם כאן, אבל עדיין קצת שונה. לא יודע איך להסביר ממש :)
    בינתיים אני צריך להתחמק מהמשפט "יש לי מישהי בשבילך.." אבל נסתדר !
    משתדל להיות חיובי ותודה רבה על ההכוונה בינתיים..
    אין ספק שלבקר פה שוב זה חוויה כל פעם מחדש..יכול להיות שאפילו אבקר בבית הספר בו למדתי..בינתיים היות וכאן קיץ, מזג האוויר דיי טרופי וחם! ככה שאני משתדל לצאת כמה שיותר ולא להישאר בבית ולשקוע במחשבות.


    נדמה לי שזכרתי נכון, היום בישראל זהו יום המשפחה (יום האם)..
    גבי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב אני - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    23/02/2012

    casa_npssa יקר,

    נראה שגם מזג-האוויר "בצד שלך" כך שאתה באמת יכול להוציא את המרב והמיטב מהחופשה הזו.
    אני חייבת לומר לך שאת התגובה האחרונה שלך מלווה נימה אחרת, אופטימית יותר וטוב שכך.
    התקופה שנותרה מהחופשה שלך, כמו פרק הזמן שכבר עבר, תעשה עימך רק טוב. עם כל יום תחוש ש"מחר יום חדש" ואפשר להתחיל הכל מחדש ובאמת אפשר, הכל תלוי בך!
    תשוב לארץ להתחלות חדשות, חוויות חדשות ואהבות חדשות שהרי גם כאן, אצלנו, בוודאי תשמע את המשפט "יש לי מישהי בשבילך"...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו