מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אני כבר 10 ימים כאן..casa_npssa23/02/2012
מרגיש לי קצת שברחתי..אבל הייתי חייב להתרחק ממנה.
עוד בדיוק 13 ימים אני חוזר ואני אשקר אם אגיד שאני לא פוחד ממה שעלול לקרות.
אני מרגיש יותר טוב באופן כללי, אבל גם לא מפסיק לחשוב עליה. השאירה אצלי משהו, סימן, כמו דלת שנטרקת על האצבע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני כבר 10 ימים כאן.. - תגובה
מוניקה הרשקוביץ23/02/2012casa_npssa יקר,
כאשר אנו חשים ש"אבדנו" את המצפן הפנימי, כאשר יש לנו תחושה שאין מוצא/פתרון ושאין אנו מסוגלים לגייס את כוחות הנפש הדרושים לצורך מציאת או יצירת התשובה הנכונה, זה הזמן להתרחק מהכל, "לחזור למקורות", לחזור למשפחה/לבית, למקום בו אנו יכולים לקחת "פסק זמן" למחשבה, להתאוששות, לצבירת כוחות ולבחינה של המצב (מה ניתן ויהיה נכון לעשות הגיונית על-מנת שנפשית נחוש מחוזקים ושלמים, עד כמה שאפשר). הבית מספק תחושה של ביטחון ויציבות ואילו המשפחה מחבקת חיבוק גדול, אוהב, מגן ומנחם.
אפשר לעצמך ליהנות ולמצות את הביקור הזה עד תום. כאשר תסתיים התקופה הזו ותאלץ לשוב לארץ, אז תתמודד. אולי תופתע לגלות שבניגוד לתחושותיך כעת, התחזקת וקיבלת תובנות אשר תעזורנה לך להתמודד נכון עם תחושותיך ועם מציאות חייך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני
casa_npssa23/02/2012קודם כל תודה רבה על הנאמנות במענה העקבי פעם אחר פעם.
חשבתי אולי לנסות לצאת עם אחרת, אבל זה לא נראה לי הכי פרקטי כיוון שבכוונתי לחזור.
האמת היא שאני מרגיש דיי אותו דבר גם כאן, אבל עדיין קצת שונה. לא יודע איך להסביר ממש :)
בינתיים אני צריך להתחמק מהמשפט "יש לי מישהי בשבילך.." אבל נסתדר !
משתדל להיות חיובי ותודה רבה על ההכוונה בינתיים..
אין ספק שלבקר פה שוב זה חוויה כל פעם מחדש..יכול להיות שאפילו אבקר בבית הספר בו למדתי..בינתיים היות וכאן קיץ, מזג האוויר דיי טרופי וחם! ככה שאני משתדל לצאת כמה שיותר ולא להישאר בבית ולשקוע במחשבות.
נדמה לי שזכרתי נכון, היום בישראל זהו יום המשפחה (יום האם)..
גבי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני - תגובה
מוניקה הרשקוביץ23/02/2012casa_npssa יקר,
נראה שגם מזג-האוויר "בצד שלך" כך שאתה באמת יכול להוציא את המרב והמיטב מהחופשה הזו.
אני חייבת לומר לך שאת התגובה האחרונה שלך מלווה נימה אחרת, אופטימית יותר וטוב שכך.
התקופה שנותרה מהחופשה שלך, כמו פרק הזמן שכבר עבר, תעשה עימך רק טוב. עם כל יום תחוש ש"מחר יום חדש" ואפשר להתחיל הכל מחדש ובאמת אפשר, הכל תלוי בך!
תשוב לארץ להתחלות חדשות, חוויות חדשות ואהבות חדשות שהרי גם כאן, אצלנו, בוודאי תשמע את המשפט "יש לי מישהי בשבילך"...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

