נקודת מבט נוספת

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • נקודת מבט נוספת
    לירי
    23/02/2012

    .



    שלום רב!

    אני אלמנה מזה שלוש שנים, לאחר כ 40שנות נישואין טובים לחבר הראשון שלי.

    לאחרונה הכרתי גבר, בערך בגילי ( אנו בשנות ה60 המוקדמות). אפשר לומר שטוב לנו יחד גם בחלק הזוגי וגם כיף לשבת לדבר ולצחוק.
    בתחילת הקשר הוא מאד רצה לעבור לגור איתי ואני הבהרתי לו חד וחלק שזה לא יקרה כי אינני מעוניינת בשלב זה של חיי לגור עם אף אחד..
    אני במצב כלכלי טוב והוא טוען שמצבו הכלכלי רע מאד. לפעמים שיחת טלפון בבוקר נפתחת בהודעה שהיום הוא הולך לקחת הלוואה מהבנק,או שהוא מבקש שנפסיק את שיחת הטלפון בגלל "עלויות", או שהוא מציע לנסוע לטייל היום כי בשבוע הבא הדלק מתייקר.זה ממש לא כיף לפתוח ככה את הבוקר.כל פעם שהוא מזכיר לי כמה הוא מסכן גורם לי תחושת "נאחס" וחשק להתרחק ממנו.
    בכל התקופה הזאת לא בילינו אף פעם במסעדה או בבית קפה (פרט לשתי הפגישות הראשונות בהן שתינו תה ואני שילמתי את חלקי, אמרתי לו שבכל הוצאה שתהיה אני מתעקשת לשלם את חלקי) הוא טוען שהאוכל במסעדות ובבתי הקפה לא בריא ושהוא ממש לא אוהב מסעדות ובתי קפה, לכן אנחנו מבלים בחיק הטבע ואני תמיד דואגת להביא כיבוד.

    נראה לי קצת מוזר שאדם ממש לא אוהב מסעדות והחלטתי לבדוק את הדבר, הצעתי להיות זאת שתזמין ותשלם במסעדה הוא מיד הסכים ושאל כמה פעמים מתי הולכים למסעדה אז אמרתי לו שאני לא רעבה. זה ממש דחה אותי ורציתי לסיים את הקשר כי קשה לי לקבל גבר המעוניין שהאישה תשלם עבורו. וזאת כשהוא יודע שאני אשלם את חלקי.
    לא הפסקתי את הקשר כי יש בו גם דברים טובים.
    מה שהכי מפריע לי זה שהוא כל הזמן טוען שאני מיליונרית ( ואני רחוקה מכך מאד) ואילו הוא אדם עני.( אני בספק גדול שכך המצב כי יש לו רכב ורכוש ששווים כסף ולא יכול להיות אדם עני ומסכן שמחזיק רכב, הוא גם מתלבש יפה) ועוד הוא אומר שאם זה היה הפוך, כלומר אם היה לו כסף הוא היה נותן ועוזר. אני ממש לא אוהבת שהוא מתחיל לספר לי על הבעיות הכלכליות והחובות שלו והצעתי לו שלא נדבר על כך . הוא טוען שאני חברה שלו ולמי הוא יספר אם לא לי? (אבל הוא לא בעלי אנחנו מכירם 3 חודשים )
    החלטתי לפתוח את הנושא ולהתעמת איתו, אמרתי לו שהדיבורים על כך שאם היה לו הוא היה נותן ומי שיש לו צריך לתת מאד מפריעים לי כי אני מבינה מכך שהוא רוצה שאני אתן לו.הבהרתי לו שאני לעולם לא אתן כסף לאף אחד, גם כי אין לי עודף כסף וגם כי אתן רק לבני משפחתי, כמו שצריך להיות.הוא טען שהוא ממש נעלב ושאני מפרשת לא נכון את הדברים.הצעתי לו שנפסיק לדבר על נושאים כספיים. .על הרקע הזה יש בינינו נתק.


    האם אני מבינה ומפרשת נכון את הדברים?

    מבקשת לקבל פרספקטיבה נוספת מאנשי הפורום.

    בתודה מראש
    לירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נקודת מבט נוספת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נראה לי שאת צודקת לגמרי

    דורית כהן
    23/02/2012

    לירי היקרה,
    לצערי אני חושבת שאת צודקת...יפה שנזהרת איתו ויפה שהיית כה ישירה איתו.
    זה די מתבקש שאחרי ישירות כזאת מצידך הוא יכחיש ו"ייעלב"...כנראה יותר נעים לו להכחיש מאשר להודות. נראה לי שהוא ניסה להתעלק עלייך ולבחון האם את מועמדת טובה ל"חליבת" כספים, וכאשר עמדת על שלך ולא איפשרת לו הוא החליט לנתק מגע ולחפש מועמדת אחרת תמימה יותר.

    מציעה לך להמשיך לסמוך על תחושות הבטן שלך.
    קחי את הזמן שלך, אני מאמינה שתמצאי גבר ראוי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה רבה

    לירי
    24/02/2012

    אני מודה לך מאד , עזרת לי לאשש את תחושות הבטן שלי.
    שבת שלום
    לירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש המשך

    לירי
    20/04/2012

    לאחר כשבועיים של נתק כשהוא ראה שאני לא מתקשרת הוא יצר קשר ואז דיברנו. שאלתי אותו אם הוא היה בטוח שאני אתקשר והוא אמר שאכן היה בטוח וכנראה שלא "קרא" אותי נכון.
    החלטנו להמשיך לצאת בתנאי שלא ידבר שוב על החובות וההלוואות שלו.
    ו.היחסים התחזקו ומאד נהינינו זה מחברת זו הרגשתי שאני מרחפת ושיש לי את הזוגיות הכי מדהימה ואילו הוא אמר שמעולם לא הרגיש כל כך טוב בקשר, הוא רגוע ומרוצה וגם נראה ממש מאושר.
    אבל מה שוב קרה? כמו בפעם הקודמת כשהוא הרגיש שאני "בכיס שלו" הוא הפסיק להתקשר והיה בטוח שאני ארדוף אחריו, דבר שהוא הודה בו, וגם אמר שהוא לא "קרא"אותי נכון.הפעם כשהוא היה בטוח שאני ממש מאוהבת בו -למרות שהזהרתי אותו שלעולם לא ארדוף אחרי גבר-פתאום הוא חזר אחורה והתחיל לשאול אם אני עדיין חושדת בו שהוא רוצה את כספי וגם העלה פרטים לא נעימים מן העבר. שאלתי אותו, למה אתה מעלה באוב דברים שהיו מזמן? הרי אני נמצאת איתך ויש לנו המון פגישות אינטימיות הרי אם הייתי חושדת לא הייתי חוזרת ומשקיעה את כולי בקשר. אז הוא טען שמפריע לו שאינו יכול לדבר על מצבו הכלכלי . אמרתי לו שלא מתאים לי בשלב זה של חיי להתעסק עם חובות היה לי את זה מספיק בצעירותי.בכיתי והצטערתי שהוא הורס את הקשר אבל הודיתי לו על כך שהוא הוריד אותי מהאופוריה שהייתי בה אל קרקע המציאות.
    מה שכן, שמתי לב שיש אצלו דפוס קבוע בהתנהגות: בכל פעם שהוא מרגיש שאני "בכיס שלו" הוא מנסה להשיג משהו וכל פעם הוא מצטער כי זה מעכיר את האווירה ואת הקשר.
    היה לי ממש קשה כי בסך הכל טוב לנו יחד והוא מקסים אבל אני כבר יודעת שהדפוס הזה יחזור שוב ולכן החלטתי בצער רב להפרד ממנו , אמרתי לו שאני אוהבת אותו אבל לא יכולה להמשיך בקשר שבו אני נותנת את כולי ואחר כך נפגעת. החלטנו להשאר ידידים.
    אני רק יכולה לשער מה גורם לו לנהוג בטיפשות כזאת ולחבל כל פעם הקשר כל כך יפה......פשוט חבל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כל הכבוד לך!

    דורית כהן
    21/04/2012

    לירי היקרה, אני ממש מתפעלת מיכולתך לנהל את הקשר ולהתמיד בכיוון שקבעת לעצמך!
    אני מקווה שעוד קוראות וקוראים יקראו את ההתכתבות הזאת וילמדו מכך.
    ותודה שאת מעדכנת אותנו.
    אני חושבת שבאמת אצלו יש דפוס שמקורו בעבר הרחוק ובילדותו ,יש להניח, שבו אהבה מתחברת עם תלות, עם נזקקות, עם הסרת אחריות עצמית שלו, והעברת אחריות לאחר.
    ואז, כאשר מתחיל אצלו קשר של אהבה - הוא כאילו חייב להעמיד אותו במבחן הדפוס ההוא שלו. הוא אז משתמש בכל הקסם האישי שלו כדי "ללכוד" את הפרטנר התמים, ווזה הכשרון שלו - הפעלת המון קסם אישי, כך שתמיד תהיה מישהי שמספיק מוקסמת ממנו וזקוקה לקשר - שתתאהב בו ואם היא לא תהיה חזקה כמוך - היא תספק לו את הצרכים שלו!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה מקרב לב

    לירי
    21/04/2012

    דורית יקרה

    , אני מאד מודה לך על תגובתך זה נותן לי את הכח והיכולת להבין שאני נוהגת נכון.
    אני חושבת שהניתוח שלך מדוייק, הוא סיפר לי שארבע שנים לא הצליח למצוא זוגיות ואני יכולה להבין מדוע, כנראה שיש נשים יותר מנוסות ממני שקולטות די מוקדם את הראש שלו, אבל אני חסרת ניסיון ונאיבית ויש שחושבים שאישה כמוני היא בהכרח גם טיפשה וכאן הטעות שלהם.
    שוב תודה ושבוע טוב
    לירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו