משיכה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • משיכה
    אני
    24/02/2012

    אני יוצאת עם בחור כחודש חלק ניכר של הקשר הוא מיוזמתו
    אני נמצאת בתקופה מבולבלת והוא מודע לעניין, לאט לאט הוא יותר מוצא חן בעייני
    אבל המראה החיצוני שלו הוא בעייתי לי, קשה לי לחשוב עליו כמשהו רצני בגלל זה אני חושבת לחתוך וגם כריבאונד הוא לא מושך אותי מספיק, ולצאת למסיבה אני חושבת שאכיר שם בחורים שהרבה יותר יעשו לי את זה, העניין שאני מתחילה להתקרב לבחור וכל שנמשיך יהיה יותר קשה לחתוך את זה... האם אני פועלת נכון שאני חושבת שעליי להיות מאוהבת לגמרי אחרי חודש ואם לא אז לחתוך? וכמובן שיהיה מסומן וי בכל הפרמטרים... כי אם לא יש עוד בחורים בחוץ לא חסרים...אבל ההבדל הוא בחור שכבר מכירים ומתחילים להקשר...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משיכה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ידידות ולא זוגיות

    דורית כהן
    26/02/2012

    אני יקרה, מבחינה פיזיולוגית, נדמה לי שעל מנת להתגבר על פרידה, ועל אהבה יפה שהסתיימה, עלייך לחפש באמת מישהו ש"יעשה לך את זה", ותרגישי כלפיו התרגשות ומשיכה מינית אמיתית, או לפחות אחד משני הדברים הללו.
    את מתארת שאין לך כלפיו לא משיכה מינית ולא התרגשות. מה שיש לך זה שנעים לך שהוא מחזר אחריך, ואולי שאת שוב בזוגיות כלשהי.
    אבל עצם ההתפשרות עושה עוול גם לבחור ואם תחשבי על כך - גם לעצמך.
    לדעתי, כאשר את מתקרבת באופן אינטימי למישהו שאינו מרגש אותך את פוגעת בעצמך, את מפחיתה מערך עצמך, את שמה את עצמך בתור "נזקקת" ומחזקת לעצמך דימוי עצמי חלש יותר.
    נסי לתפוס מרחק מעצמך ולחשוב מה היית חושבת על מישהי שעושה מה שאת עושה. גורמת לבחור אשלייה, מתפשרת מבחינת הטעם שלך, נותנת למישהו לגעת בך כאשר את עצמך לא בא לך לגעת בו ואינך שלמה עם כך שהוא נוגע בך, מן הסתם...
    אם את עצמך חושבת שמה שבחורה כזאת עושה אינו חיובי - כדאי לך לחזור לעמדת "המנהלת" של עצמך ולהודיע לעצמך שלא צריך להגיד "כן" למחזר הראשון שמופיע בתקופת הריבאונד.
    זו תקופה בה עלייך להשלים ולקבל את עובדת הפרידה, להיות קצת עם עצמך ועם חברות טובות וידידים, והזמן יעשה את שלו.
    אני ממליצה להגיד לו כמה שיותר מהר שמה שמתאים לך יותר זו ידידות ולא זוגיות, וזה ימקם נכון יותר את יחסיכם, ולא ישאיר אותו באשלייה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו