בוכה בעודני כותבת שורות אלו....

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בוכה בעודני כותבת שורות אלו....
    גלי
    25/02/2012

    מיואשת ומתוסכלת גם....
    היי אני בת 30, נשואה כ6שנים ואמא לשניים (4 וחצי ושלוש).
    כמה בעיות שמציקות לי-ועושים לי חיים מורכבים למדיי:
    בעלי עובד המון שעות ביום-ולרוב גם בסופי שבוע [עובד מדינה...]אני עובדת משרה מלאה,מגיעה הביתה ומתמודדת לבד עם שני ילדים קטנים....
    בנוסף- הלילות שלי מתסכלים מכיוון שהוא נוחר בעוצמות בלתי נתפסות, אז אני לא ישנה טוב וכמה עצבנית, לאחרונה [כמעט חודש] ישנים בנפרד=שום אינטימיות או זוגיות....כמו כן הוא אינו מסוגל להתעורר לבדו, הולך לישון מבלי לדעת מתי ואיך יקום-מה שאומר שאני אחראית בבקרים כם להשכמותיו[כן כן...גם בשבת שאיני צריכה לקום בשש בבוקר אני צריכה להעיר את האדון....אבא לשניים בן 35 כן?!....]
    שלא לדבר על מצב שהו הוא צריך להישאר איתם לבד-אין על מי לסמוך.....לא שומע כלום בשינה[אם יש לי טיסה מהעבודה אני בצרות.....] בקיצור-לא סומכת עליו.
    רגע- זה לא הכל....
    משפחתו - לא תומכת ומעודדת בכלום, כל הזמן מבקרים, יורים חצים לכל הכיונים...אנשים פרמיטייבים....קשים וכבדים עליי.אני הכבשה השחורה של המשפחה.
    לאחרונה - מצאתי בנייד של בעלי המון אסמסים שלא לרוחי...כל מיני התכתבויות שעוברות את כבול הטעם הטוב. דיברנו עלזה , הוא התנצל ואמר שזו היתה שטות והיסחפות של רגע....הבטיח שלא יחזור שנית.
    הפלא ופלא-שוב...חיטוט קל בנייד שלו ושוב, מישהי חדשה ולא מוכרת ששכח למחוק את רצף ההודעות עימה.....על זה עדיין א אמרתי כלום, טרי, אני מחכה לראות אם יש התפתחות בעניין.....
    החיים שלי הפכו לדכאוניים.
    אני חיה אך ורק למען שני האוצרות שלי.
    אין לי אמון בבעלי.
    לא מסוגלת להסתכל עליו.
    המקום שאמור להיות הכי חם ואוהב- הפך להיות קר ומנוכר.
    הבטן שלי מתהפכת לי .
    התחלתי לקחת טיפות ולריאן [הרגעה].....
    הולכת לעבודה עם עיניים נפוחות מבכי.....
    בכי מביא דחי - ןנמאס לי מכל החיים האלה!!!!!
    סליחה על "הקדיחה".......
    אובדת עצות ומנסה לחיות למען ילדיי....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צמיחה ושינוי מתוך המשבר

    דורית כהן
    26/02/2012

    גלי היקרה, צר לי על המצב ששניכם עוברים. לדעתי עלייך לאזור אומץ ולהכריז על שינוי.
    חלק מן הדברים שציינת ניתנים לתיקון. אינך יכולה לשנות את משפחתו, אבל הוא עצמו בהחלט יכול להשתנות.
    אדם יכול לקחת אחריות על עצמו במידה והוא רוצה בכך!
    הוא יכול לעשות ניתוח מסויים שיטפל בנחירות.
    הוא יכול למצוא שיטה או טכניקה שתגרום לו להעיר את עצמו.
    הפלירטוטים עם אחרות מאוד יתכן שהם נובעים מן הקור השורר ביניכם.

    היחסים שלכם עכשו נמצאים בשפל המדרגה, ואני חושבת שאם תכריזי בפני עצמך ובפניו שאינך מוכנה שהדברים יימשכו כפי שהם - תיאלצו להתחיל לעשות משהו רציני עם המצב, משהו שדורש כנראה עזרה חיצונית מקצועית - ייעוץ זוגי.

    אגב, להשאיר את המצב כפי שהוא זה ממש לא טוב גם לילדיכם, שחווים מתח ועוינות ביניכם. כך שאם את חושבת על טובת הילדים - מה שיעשה להם טוב זה שאתם תהיו מאושרים ושלמים עם עצמכם.

    ואם הייעוץ הזוגי לא יצליח - יתכן שהדבר הנכון לעשות הוא להיפרד. אני מאמינה שאם הוא יידע שאת אינך בסביבה - הוא ימצא את הדרך להתעורר לילדים ולהיות אחראי על עצמו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גלי

    mosha
    28/02/2012

    למה ליסבול תפנקי את עצמך בכל דבר שעושה לך טוב אים זה קניות/ קפה עים חברה/לשבת לבד עם ספר טוב
    וגם תרענני את חיי המין שלך ..תמצאי בחור דיסקרטי חמוד ובהצלחה......ולא לספר לאיש....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו