מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אי תיפקודאורלי26/02/2012
שלום,אני נשואה קרוב ל8 שנים בעלי בן 36 ואני בת 28 שנים.
אז כך,אני חושבת שיש לבעלי בעיה הוא נמנע מלשכב איתי בטענה שהוא לא נהנה ואם אנו שוכבים זה בדיוק ל3 4 דקות.
ואילו כשהוא מאונן זה יכול להמשך חצי שעה ואפילו יותר.מצב זה לא יכול להמשך
הוא מגיע לפורקן מיני ומה איתי???
מאוד עצוב לי זה נמשך כבר 7 שנים ולא שיתפתי אף אחד.
לאחרונה.
בנוסף התקשורת שלנו לא טובה בכלל, אני בגדר של "אישה מנקה בית אוכל וגידול ילדים" וזהו זה...
הוא בעל עם נשמה טובה ,אני חושבת שאני לא אוהבת אותו. הוא גרם למצב.
לפעמים אני חושבת על לבגוד בו ולחזור חזרה מבלי לפרק את המשפחה.כי יש לנו 2 בנות
אני בדילמה. מאוד קשה .מה בגלל שהתחתנתי זהו נגמרו לי החיים,איפה הזוגיות שלי איפה הפרטנר שלי.
אני לא יודעת מה לעשות כי אני לא רוצה לפגוע בו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבעיה המינית היא רק סימפטום
דורית כהן27/02/2012אורלי היקרה, הבעיות שאת מתארת נוגעות לכל התחומים של הזוגיות שלכם, ונראה לי שהמגע המיני החפוז הוא רק סימפטום לקשיי התקשורת וחוסר האהבה והצטברות מטענים של מרירות לגבי חלוקת התפקידים בבית.
ה"פתרון" שאת חושבת עליו - למצוא מאהב - רק יחמיר את המצב. ההתרחקות שלכם תהיה עוד יותר גדולה, שלא לדבר על רגשות אשמה שלך ועל פגיעה נוראית בו שהזוגיות שלכם פשוט לא תוכל לספוג.
לדעתי המעשה הנכון הוא להבין שהזוגיות שלכם נמצאת במשבר ולנסות להגיע לייעוץ זוגי שכולל בתוכו גם התייחסות לצד המיני. הרבה פעמים אחרי שבעיות בתקשורת נפתרות חלה התקרבות גם בתחום המיני וסביר להניח שכאשר תוכלו להגיד זה לזו מה נעים לכם ומה לא ולהיפתח לגבי המשאלות והפנטזיות שלכם בלי לחשוש מתגובת בן הזוג - יחול שיפור באיכות המיניות שלכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
אורלי27/02/2012בוקר טוב,ותודה על ההתייחסות.
הבעיה הייתה מאז ומתמיד כבר שהתחתנתי איתו לא הייתה בנינו תיקשורת.
הייתי ילדה ורציתי להתחתן לא ידעתי מהי אהבה!!!
לא ציינתי שהוא עצמאי -הוא עובד שעות ארוכות מאוד עד תשע בערב.
כל היום אני לבד.אין לי איתו כלום אין אהבה אין תקשורת,אני מרגישה שהמצב רק
הולך ומחמיר .
אני לא רוצה לפגוע בו ולפרק את הקשר,
את חושבת שניתן להגיע לפתרון.?
הוא מאוד אגוייסט שחושב רק על ההנאה שלו....
אני רוצה להיות שם רק בשביל הילדים.
ואים נלך לטיפול זוגי את חושבת שזה יעזור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוספה קטנה
אורלי27/02/2012רציתי להוסיף,שלא נראה לי שהוא מודע למצב!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתן לעזור
דורית כהן27/02/2012זה קורה אצל המון זוגות שמתקבע ביניהם "דפוס שתיקה" שבו פשוט לא פותחים נושאים מסויימים כי חוששים להיכנס אליהם. החשש קיים כי בשיחה כזאת רמת החרדה עולה, פותחים פצעים ישנים, עולים כעסים, וכך קורה ששני בני הזוג מעדיפים לא לדבר על הרבה דברים...ככל שעובר יותר זמן ולא מדברים - השיחה נעשית עוד יותר מפחידה.
ואז, לפעמים בטיפול הזוגי פותחים נושאים כאלה, והרבה פעמים מתברר שזה לא נורא כל כך, את שומעת מה יש לו להגיד, מה כואב לו, איך הוא רואה את הדברים, הוא שומע אותך, בקבלים פרופורציות ושומעים שהרבה מן הבעיות מוכרות אצל זוגות אחרים וניתנות לפתרונות שפשוט לא חשבתם עליהם...
השתיקות המעיקות ששוררות בין בני זוג הינן כמו חומה שלא מאפשרת קירבה ושיתוף והשמעת בקשות ומשאלות. כל אחד נסגר בבועה שלו ונאטם בפני האחר.
כאשר את אומרת שלא נראה לך שהוא מודע למצב - אני מפקפקת בכך. יותר סביר שהוא מדוע למדי, אבל לא מעיז לפתוח שיחה על כך.
בטיפול זוגי תלמדו בין היתר איך לנהל שיחות חשובות בצורה שאינה מפחידה ומסוכנת, ולפעמים זוגות מופתעים שבעיות שעמדו ביניהם ו"העלו עובש" שנים רבות - נפתרות תוך שבועות מעטים.
אינני רוצה להשלות אותך. לא תמיד ניתן לעזור ולשקם, אבל מה שאת מתארת מוכר מאוד, ועל פניו ניתן לעזור לכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

