מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אני ובעלי כבר לא מושכים אחד את השניתמר28/02/2012
אנחנו נשואים 13 שנה + 4 שנים חברים =20 שנה יחד.אנחנו בני 38 והורים לשלושה ילדים קטנים.
נראים טוב, אנחנו מאוד נאים, מתלבשים יפה, מטופחים ובהחלט מסובבים ראשים אחרינו..
רק שבינינו אין יותר משיכה - הוא לא מושך אותי יותר ואני לא אותו.(נו טוב, 20 שנה אני עם אותם פנים/גןף).
אחדד ואומר שיש המון אהבה! מצד שנינו.פתיחות והבנה.הוא בעל נהדר ואבא טוב.
האם זו השחיקה היום יומית:אנחנו עובדים במשרות טובעניות הרבה שעות מחוץ לבית, בקושי נפגשים (למעט כשהולים לישון)..אז המשיכה ירדה,החשק?
אני מסתכלת עליו,אז כן אוהבת, אבל הוא כבר לא "מרטיט את גופי" וכנ"ל גם אני לא לו...
ויצא לי לא מעט ליפזול הצידה...ואחרים נראים לי הרבה יותר מושכים ויפים ממנו...
דיברנ ועל כך, גם הוא מרגיש כמוני.יש סקס והוא בסדר גמור, אין תלונות.
רק מה עושים אחרי כ"כ הרבה שנים יחד, איך שומרים על גחלת "המשיכה" והתשוקה??
תודה,
תמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמר
mosha28/02/2012את לא לבד יקירתי ...מסיבה זו יש תופעה של בגידות ויש חגיגה...חלקם מותרים על ריגושים עם הבעל /האישה...ומחפשים הרפתקאות שינענע וירגש את תאי הלב...
או נישארים כך ומנסים לשקם..שלא תמיד מצליח..מה לעשות ?..תהיי יצירתית...בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת בחברה טובה...
דורית כהן29/02/2012תמר היקרה, מה שקורה ביניכם הוא די טבעי וצפוי, והריגוש שישנו בהתחלה פשוט הולך ומתמעט עם השנים, וזאת משום שריגוש הוא מצב בלתי רגיל, שמתעורר מול דברים חדשים, וכשאר יש משהו שאנחנו חווים אותו יום יום - הוא מפסיק לגרום לריגוש. זה כמו לאכול אותה ארוחת גורמה יום אחר יום. זה מפסיק להיות מרגש לחלוטין ורוצים לשנות את התפריט...
כך שהנקודה היא שהציפייה לריגוש אינה ריאלית.
מה שניתן לעשות הוא למצוא מימדים חדשים בתוך הקשר שלכם (שנשמע לי ממש טוב ואיכותי), מימדים שיעשירו אתכם.
זה יכול להיות למשל - להכניס יותר משחקיות אל הסקס. להביא הפתעות, כמו תלבושות, משחקי תפקידים, ללמוד יחד מסאג'ים שונים.
לפנות לסקס זמן רב יותר ולתכנן אותו. ללמוד טנטרה בסדנה או לקנות ספר ארוטי ולהקריא ממנו קטעים זה לזו במיטה. עדיף לרווח את הסקס שיהיה לעיתים רחוקות יותר מאשר שיהיה באיכות ירודה ולא מושקעת.
זה יכול להיות לקחת חופשה ביחד.
זה יכול להיות לצאת לחופשה בנפרד! יועצת זוגית מאוד נחשבת אמרה פעם שכל זוג כדאי שלפחות פעם בשנה יצאו לחופשה בנפרד, לתפוס קצת מרחק, ליצור געגוע, סקרנות, אפילו קצת פלירטוט (לא מזיק) עם אחרים גורם לסוג של ריגוש.
תמצאו תחביב משותף שיגרום לכם להתלהבות מחודשת. אני יודעת שזה קשה במצבכם כאשר רוב הזמן מוקדש לילדים ולבניית הקריירה.
בעיקר - לא להיבהל מעצם העובדה שאין כבר ריגוש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה דורית על התשובה היפה
תמר01/03/2012בהחלט הצעתי לו שאולי נלך לאיזו סדנא מהסוג הזה. אבל כרגיל אני מוצאים תירוצים של אין זמן, ומתי..אנחנו כל היום סביב העבודה והילדים.
איך שלא יהיה, חיזקת אותי בדברייך שזה לא חריג מה שקורה לנו...
תודה
תמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

