מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אני ממש זקוקה לעצות!!מאיה01/03/2012
שלום שמי מאיה אני בת 23 חבר שלי בן 27 עברנו לגור יחד לפני חודש
אנחנו מאוד אוהבים אחד את השני אבל משהו מוזר קרה פתאום שעברנו לגור יחד
התחלנו לריב ממש הרבה על כל דבר קטן , הוא צועק עליי המון אני מאוד פגועה ולא יודעת מה לעשות
לחכות אולי זה יעבור? זה דבר חדש לשנינו לעזוב את הבית
אני באמת מרגישה במצוקה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 2 נושאים
עדי בדיחי01/03/2012הי מאיה,
ראשית זה חשוב וטוב שעברתם לגור יחד. חשוב לזכור שמעבר דירה הוא אחד המשברים המשמעותיים בחיינו, יש המשווים אותו אפילו ללידת ילד - בבחינת הקושי המנטאלי שבחוויה.
מעבר הדירה חדש לך וגם לו, במעבר דירה לחיים ביחד יש הרבה אלמנטים שמכניסים מתח וסטרס לתוך הבית ולזוגיות, כמו למשל- הוצאות הבית, תשלומים שונים, נקיונות וקניות, מטלות הבית וכל זה כאשר את 24 שעות עם בן הזוג תחת אותה קורת גג. כאשר "רק" חברים ויוצאים כששניכם גרים כל אחד בביתו- זה קל ופשוט יותר, כי יש לאן לברוח כביכול, ולחזור חזרה עם כוחות מחודשים.
אז ראשית אל תילחצי ממה שעובר עליכם. זה סביר וטבעי שכך יכולה להיות ההתחלה, זה לא אומר כלום על ההמשך. אבל-
לא נגמד את עינין הצעקות. מה שחשוב הוא לבדוק האם ניתן ליצור תקשורת יותר בריאה ופחות פוגענית. כי זה משהו שבהחלט חשוב לדעת- איך הוא מתנהל בעימותים- כשאתם באותו בית. לכן, בשלב ראשון העלי את זה לסדר היום, בזמן כמובן נוח וטוב שלכם- העלי את רגשותייך ואת הפגיעה שלך כתוצאה מההתנהגות הזאת. אני "מכינה" אותך לכך שיש בני זוג שהשינוי יכול לבוא להם מאוד מהר, ויש כאלה שזה יקח זמן ומדובר ב"שכבות שכבות". לכן לדעתי יש פה 2 נושאים- האחד הוא מעבר לדירה משותפת שכולל בתוכו סטרס "נורמטיבי" לחלוטין.. שיכול לעודד עימותים רבים.. והשני- צורת התקשורת שלכם - ולבדוק איך ניתן לשפר אותה. לזכור- אפשר להגיד את הדברים גם מבלי להעלות את רמת הדציבלים, את תשמעי אותו גם כשהוא אומר את הדברים בכעס ולא צועק. הצעקה היא ביטוי להגנה ול"השמעת הקול שלי" תרתי משמע. שווה לבדוק גם איך את יכולה לסייע להביא את הזוגיות לשקטה יותר בתקופות לחץ.
בהצלחה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

