מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ביחד או לחוד? וגם יועץ זוגי בי-ם?רעות04/03/2012
שלום לכולם,
אני נמצאת 5 חודשים בקשר עם גבר גרוש (שקטן ממני ב3 שנים). הקשר מאוד מאוד מאו דאינטנסיבי- בעיקר כי זה צורך שלו ולמרות שאנחנו מאוד מאוד אוהבים, כל פעם שאני מבקשת "חופש" או יותר נכון, כל פעם שאני מבקשת מרחב.. סתם לישון לבד לילה (אנחנו לא גרים יחד. הוא גר לבד ולי יש שותפה) זה נהיה בלאגן ונגמר בריבים ובבכי... אם אני אכן לוקחת את המרחב... הוא עושה לי רגשות אשם... אם אני לא לוקחת אותו... אני נחנקת.
זו נקודה קריטית עבורו, מבחינו, אנחנו צריכים לבלות כל יום וכל לילה יחד וכל דקה שאנחנו לא יחד היא דקה מבוזבזת או זמן שאני "מתרחקת ממנו". אני מאוד שונה, אני צריכה את המרחב שלי , אוהבת איזה ערב אחד בשבוע להיות לבד... ואני כל הזמן מרגישה שאני חייבת לפעמים לישון בבית שלי, במיטה שלי (הוא לא יכול לישון אצלי בגלל השותפה שלא מוכנה.. זה סיפור אחר), לעשות דברים לבד... ובכלל .. שהעוגן שלי הוא הבית שלי ולא הבית שלו.
אחרי הרבה דיונים וניסיונות כושלים לפתור את הבעיה הזו , הגענו לסמקנה (יותר נכון.. הגעתי למסקנה ושכנעתי אותו) שאנחנו צריכים עזרה מבחוץ אם אנחנו רוצים שהקשר אכן יתקדם ויצליח ולא יתקע כל פעם בדיוק באותה נקודה.
האם יש למישהו המלצות על יועץ בירושלים (שמתעסק גם עם זוגות לא נשואים) ומה בכלל העלות של כזה דבר ?
אם מישהו התמודד עם סיטואציה דומה לשלנו- אשמח גם לשמוע הצעות, דעות וכו..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוא חווה נפרדות בתור דחייה
דורית כהן05/03/2012רעות יקרה, נושא היחד וה"לחוד" הוא אחד התחומים הבולטים בהם בני זוג מגלים שונות זה מזו. בייחוד בזוגיות חדשה.
סביר וטבעי שהצורך בלעשות הכל יחד לא יהיה זהה, וכאשר הפער הוא יחסית גדול - בן הזוג שרוצה "יחד" כל הזמן נפגע מרצונו של האחר בבילוי זמן בנפרד. הוא מרגיש שלא מספיק אוהבים אותו. יותר מכך - הוא מרגיש דחוי.
מאוד יתכן שהצורך החזק הזה שלו מקורו בנזקקות רגשית שהתפתחה בגיל צעיר, וסביר מאוד שניתן יהיה להבחין בכך במהלך טיפול פסיכולוגי או טיפול זוגי אם תחליטו ללכת על כך.
הוא צריך ללמוד שכאשר את רוצה זמן בנפרד - זה לחלוטין לא קשור למידת האהבה שלך כלפיו, וכי אין בכך דחייה כלפיו. אצלו נוצר קישור מהודק - לינקייג' - בין אהבה לבין לעשות הכל יחד, והוא לא מצליח להפריד בין השניים.
אני חושבת שזה משהו שניתן יהיה לעשות בתהליך הדרגתי של טיפול אישי או זוגי.זה לא מספיק להגיד לו את הרעיון הזה...
לגבי המלצות - איננו נוהגים להמליץ דרך האתר על אנשי מקצוע.
העלות של שעת ייעוץ (זוגי או אישי) משתנה ונעה בין 250 - 500 ש"ח לשעה. לגבי מספר השעות הנדרשות - זה מאוד שונה מיועץ ליועץ, יש גישות ממוקדות ומהירות ויש גישות הרבה יותר תהליכיות ואיטיות. אלו שאלות שאת יכולה לשאול את המטפל בטלפון. וכמובן אורך הטיפול תלוי גם בקצב ההתקדמות הספציפי של כל זוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

