בוכה בוכה ולא מצליחה להירגע,,

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בוכה בוכה ולא מצליחה להירגע,,
    מעיין
    05/03/2012

    בבקשה תצילו אותי תעזרו לייי
    אתמול אני וחבר שלי הגענו לזה שאנחנו ניפרדים.
    בבצפר זה קרה לא יכלתי לתפקד כול היום, רדפתי אחריו בכל בית הספר הוא אמר לא לשלוח לו הודעות ולא להיתקשר אני לא יכולה ואני לא רוצה להיפרד ממנו אני אוהבת אותוווו עדיין לא רוצה אני לא מוכנה לזה!!!
    אחרי שחזרנו מהבית ספר לא יכלתי נסעתי עליו לעיר שלו ושמה היה אותו דבר אותו יחש הוא היה נורא קר ויבש עליי לא מאמינה שככה הוא מתייחס עליי הוא עדיין אוהב אותי אבל הוא אמר שאין לו חשק לכלום הוא לא מרגיש כלום בלב! המילים שלו כול כך פוגעות בי ואני כול פעם שאני מדברת איתו אני בוכה:( נתתי לו הכול את כול החיים שלי את הגוף שלי אני חשבתי שעם הגבר הראשון שאני יכנס למיטה הוא יהיה איתי לתמיד, אני פגועה ולא מפסיקה לבכות ולחשוב עליו, בזמן האחרון אני חולמת חלומות שמראים על הפרידה שלי איתו סיוטים שאני קמה בעמצא הלילה ולא מצליחה לחזור לישון אני יודעת שאני צריכה להיפררד אבל אני לא רוצה אני לא יכולה לדמיין אותו עם מישהי אחרת, פשוט לא יכולה ! אנחנו באותו כיתה ואני ירא אותו כול יום ואני לא יוכל להתרכז וללמוד בגגלו, כול המילים שאני אומרת לו שאני אוהבת אותו שאני לא מוכנה לוותר על האהבה הזאת שאני לא יכולה בלעדיו שעדיין הוא בלב שלי ועדיין אני מחשיבה אותנו כחברים הוא אומר לי כלום לא יעזור לך אנחנו לא נחזור, אמרתי לו תיתן לי לפחות צא'נס הוא אמר את לא אשמה אמרתי אז תן לפחות לעצמך צא'נס לחזור להיות כמו שהיית הוא אמר אני לא רוצה ניאמס לי, אחרי דיבורים הוא אמר טוב אני יהיה איתך שבוע ואחרי זה זהו, מה אני אמורה לעשות בשבוע הזה?????
    איך להחזיר אותו עליייי איך לעשות שיתקרב עלייי? אוף באלי למוווות:'(
    תעזרו לי בבקשההה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוכה בוכה ולא מצליחה להירגע,, - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    05/03/2012

    מעיין יקרה,

    למרות שאת כאובה ומתייסרת עלייך להבין שלפחות בשלב זה החברות שלכם הסתיימה. אין לדעת מה צופן העתיד. אולי לאחר פרק זמן הוא יחוש שהוא עשה טעות, שהוא אוהב ומתגעגע ויבקש להחזיר את הגלגל לאחור ולחזור אלייך אולם ייתכן גם שמבחינתו זה באמת סופי. כעת עלייך להתמודד נכון עם ההווה ולא עם מה אולי יכול להיות בעתיד. לכן, למענך, נסי לאסוף את עצמך ולמרות האהבה הגדולה שאת חשה כלפיו כבדי את רצונו והתרחקי ממנו. השבוע הנוסף הזה שהוא "ברוב טובו" מוכן להעניק לך לא ישנה מאום. לא רק שתסבלי במשך השבוע, כי תדעי שזה הולך להסתיים בכל מקרה, אלה שתסבלי גם אחרי. השבוע הזה רק יקשה עלייך, ידחה ויאריך את תקופת ההחלמה לה את זקוקה כעת.
    כבדי גם את עצמך ואל תפצירי בו שייתן לכם הזדמנות נוספת. למרות הקושי שאת חווה ולמרות שאת לא מוכנה לוותר עליו נראה שאין לך ברירה.
    זוגיות, בכל גיל, מושתתת על רצון הדדי. אי-אפשר לכפות קשר כלשהו ובוודאי שלא זוגיות על איש.
    התנהגי בבגרות ובאצילות, אמרי לו כי את מכבדת את רצונו, שאת מאחלת לו כל-טוב והמשיכי הלאה בחייך.
    למרות תחושותייך כעת, את עוד צעירה וכל החיים לפנייך. אני משוכנעת שעוד תפגשי את ה"אחד" הראוי לך ואף ייתכן כי תנהלי עוד מספר מערכות קשרים עד אשר תפגשי את האיש אשר יתאים לך ביותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    מעיין
    05/03/2012

    אני לא חושבת שאני ימצא מישהו כמוהו, מכבד מעריך לא נגע בי עד השנה שלנו ביחד הוא היה הגבר של חיי, ואני לא חושבת שאני ימצא מישהו שאני יתחבר עליו כמו שהתחברתי לחבר שלי, אנחנו מדברים כול יום והוא הזמין אותי לסרט ביום רביעי ונירא שכיאילו הכול בסדר אבל אני יודעת שאנחנו צריכים להיפרד ובסוף אנחנו ניפרד, אבל כול יום שאני איתו אני שמחה עכשיו יותר, ושאלתי אותו היום עם הוא עצוב הוא אמר לא סבבה כזה אמרתי למה מה הוא אמר מה אני צריך להיות עצוב אמרתי כן הוא אמר אבל אנחנו עדיין ביחד, אולי בשבוע הזה אני יראה לו שאני לא יכולה בלעדיו וינסה לחזר אחריו ולעשות הכול שימשיך לאהוב אותי וירצה איתי עוד המשך בקשר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    05/03/2012

    מעיין יקרה,

    הכל יכול להיות. כפי שכתבתי לך בתגובתי הקודמת, אין לדעת מה צופן העתיד. אולם, עלייך להביא בחשבון כי בתום השבוע הזה, הקשר שלכם עשוי להסתיים גם אם יהיה זה שבוע מדהים.
    אם הבחור לקח החלטה והוא נחוש לא משנה מה תעשי או לא תעשי, הפרידה ממתינה מעבר לפינה. ייתכן כי השבוע יהפוך לעשרה ימים או קצת יותר אך אם הוא יעמוד על דעתו תיאלצי להתמודד עם הפרידה ממנו, בסופו של דבר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבל...

    מעיין
    05/03/2012

    למה הוא ממשיך להיתקשר כיאילו כלום לא קרה?
    למה הוא מדבר איתי עדיין יפה?
    למה הוא הזמין אותי לסרט ביום רביעי?
    למה אחרי שנה וחצי שאני מבקשת שיבוא לסקייפ במצלמה פתאום היום הוא בא ומחר גם הוא אמר שאני ירא אותו,
    מה אני אמורה לעשות ולחשוב? אולי אחרי השבוע הזה יחזור לו הרגש ונמשיך להיות ביחד למרות המילים שלו?
    יום רביעי אני הולכת להיפגש איתו על מה אני יכולה לדבר איתו בשביל להבין שזה הסוף? אולי אני יגיד לו עוד פעם מה אני מרגישה עליו בתקווה שזה יעזור ונחזור להיות ביחד? אוף אני לא יודעת מה לעשות!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבל... - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    06/03/2012

    מעיין יקרה,

    ככל שאת חושפת יותר פרטים על התנהלותו של הבחור ומביאה יותר דוגמאות אני מקבלת תחושה שמה שעומד לנגד עיניו, בראש ובראשונה, הם רצונותיו וצרכיו שלו, ללא התחשבות בתחושותייך וברצונותייך בהווה ובוודאי שלא בעתיד (אם וכאשר הוא יחליט לסיים את הקשר ביניכם). לכן לא ממש משנה מה תעשי או מה תאמרי, כפי שכתבתי לך בתגובתי הקודמת, הוא יפעל על פי ראות עיניו. נסי ליהנות מזמן ה"יחד" שלכם כל עוד הוא מתקיים. אולי דווקא הזרימה שלכם יחד, כמו בימים עברו, תביא לכך שהוא ימצא שטוב לו בקשר ונעים לו בחברתך וכפועל יוצא מכך הוא ייקח החלטה להמשיך הלאה בזוגיות שלכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את בסדר ??? עם התנהגות כזו

    טל
    05/03/2012

    אין סיכוי שיחזור אליך , את נשמעת קצת אובססיבית ,כדאי שתנסי להשלים עם זה
    שאהבה נגמרת וצריך להמשיך הלאה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו