לא רגועה..

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • לא רגועה..
    אלונית
    07/03/2012

    התחלתי לצאת עם מישהו לפני כחודש וקצת. הוא זה שחיזר אחריי מלא עד שלבסוף נעניתי.

    ממש כיף לנו ביחד. נפגשים הרבה, אין משחקים הכל באמת זורם מצויין.

    אבל....................................

    הוא עדיין בקשר עם האקסית שלו. הם היו יחד 5 שנים. נפרדו ביוזמת שניהם.. אבל עברו הרבה ביחד.. הרבה מאוד.
    זה נגמר לפני שנתיים לדעתי.. והוא עדיין בקשר עם המשפחה שלה.. וגם איתה..

    אמרתי לו שזה מפריע לי והוא אמר שאין לו כלום אליה ולא אכפת לו ומה יש לי וכו' וכו'.. מצד אחד אני איתו רק חודש וקצת ולא יכולה לבוא ולהכתיב לו עם מי להיות או לא להיות בקשר. שיהיה עם מי שהוא רוצה. אבל עם אקסית של 5 שנים זה פשוט.. הורס לי את כל הכיף. את כל הזרימה הטובה ומשאיר אותי עם כאבי לב- גם אם הוא דובר אמת ואין לו כלום אליה.

    אין לך כלום? נתק איתה את הקשר. הלוואי וזה היה כה פשוט אבל אין לי זכות להגיד לו דבר כזה.

    מה אפשר לעשות? חשבתי כבר לחתוך את זה ודי. כי הרי הוא לא ינתק איתה את הקשר ולי זה מאוד מפריע. אבל אני לא רוצה להציב לו אולטימטום. אין לי זכות. למה אני לא פשוט מצליחה להאמין לו שאין לו כלום אליה ולהיפך? ..

    5 שנים זה המון זמן.. (בגילאים שלנו.. בני 24).. כל ההתבגרות והצבא וקצת אחרי הם היו יחד.. תקופות מאוד חשובות בחים ואני מרגישה שתמיד ה"צל" שלה נשאר שם..
    גם אם זה ציורים שהיא ציירה בחדר שלו או לא יודעת מה. הכל.

    מה אפשר לעשות? :(

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא רגועה..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא רגועה.. - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    07/03/2012

    אלונית יקרה,

    בן-זוגך סיים קשר ארוך וכפי שציינת, קשר שהתקיים בגילאים "טרום-בוגרים" ובוגרים, גילאים בהם רובנו עברים שינויים אישיותיים משמעותיים. הם התבגרו יחד, עברו את קשיי הצבא יחד (הסתגלות וכד') והמשיכו גם קצת הלאה, בגילאים בוגרים יותר, של אחרי הצבא עם תפיסה מעט יותר בוגרת ומציאותית לגבי התנהלות העולם והחיים. עוד ציינת כי הפרידה שלהם הייתה בהסכמה הדדית ולכן ייתכן כי הקשר שלהם זכה להסתיים יפה והקשר ביניהם נשמר על בסיס ידידותי בלבד. לא ציינת מהי הסיבה לסיום הקשר ביניהם אולם, ייתכן כי "נגמרה" האהבה ו/או המשיכה ואף ייתכן כי הם גילו שההתאמה ביניהם כבר לא מתאימה ל"גלגול" הבוגר יותר של חייהם. תהא הסיבה אשר תהא, בתור בני-אדם הם כנראה מעריכים זה את זו ולכן בחרו להמשיך ולשמור על הגחלת, באופן חברי בלבד.
    כתבת שהיה זה הוא אשר חיזר אחרייך בנחישות עד אשר נענית לו. עוד כתבת כי אתם מאוד נהנים יחד וכי "אין משחקים" ואת חשה שהכל זורם מצוין. אם את באמת חשה כך למה את לא מאמינה לו כאשר הוא אומר לך שאין לו רגשות כלפי האקסית שלו, למעט רגשות חיבה אליה כאדם או כחברה טובה/ידידה?
    מאחר והקשר שלכם נמצא ממש בחיתוליו ומאחר וכתבת ש"אין משחקים", נסי לתת לו, לך ולקשר שלכם הזדמנות. למיטב הבנתי, עד כה התנהלותו תואמת את דבריו, כלומר למעט העובדה שהוא שומר על קשר חברי עם האקסית ועם משפחתה הוא לא עשה משהו שגרם לך לחשוד שהוא אינו דובר אמת ולעומת זאת, מולך הוא מתנהל כפי שהיית מצפה מבן-זוג נאמן ואוהב להתנהל (האם נכון?)
    אם את חשה ש"שווה" לך לשמור עליו ועל הקשר, נסי להתאזר בסבלנות ובסובלנות כלפי הקשר הקודם שלו. ייתכן כי עם הזמן ועם התהדקות הקשר שלכם הצורך שלו בקשר עם האקסית ילך וירד ועימו גם תדירות השיחות ביניהם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו