מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שוב אני ..מה קרה לתגובות באתר?אני08/03/2012
את יודעת ..חשבתי על זה שוב ואני מרגישה שאם אני אכנס לקשר עם הבחור מהעבודה זה יהיה בערך כמו סוף הקשר הקודם אני רואה שהוא מפלרטט איתי ומדבר איתי ואולי שאני מושכת אותו חיצונית ופנימית אבל אני לא מרגישה שזה מספיק ושהוא מספיק מחזר אחריי,מצד אחד אני ככה ומצד שני אני מרגישה שמשהו בי לא בסדר שאני מחפשת איתו קירבה ,למשל היום פורים ואני רוצה לחגוג ומתלבטת לאן לצאת וכשפתאום הוא בתמונה אני חושבת לאן הוא יוצא ומשום מה מכוונת שניפגש ביציאה למרות שאני רואה שאצלו אין את השיקול הזה כלומר הוא קבע כבר תכניות.יכול להיות שגם בגלל זה אני פתאום שמחה וחברותית כשהוא מתייחס אליי ,כי אני רגילה שפתאום כש"נותנים" לי אישור שאני בסדר אני בסדר.לא יודעת להסביר כל כך ,אני מתכוונת שאני מרגישה קצת כמו מחכה לתשומת הלב שלו בקוצר רוח ושזה לא טוב ושאני צריכה לתת לו לחזר אחריי באמת אם אני רוצה אותו ולא לשמוח מכל פיפס קטן.דרך אגב אתמול ראיתי את האקס שלי בחוץ וחבריו אמרו לו שאני נמצאת אז הם שינו כיוון ו"ברחו" ממני הוא אפילו לא הסתכל לכיווני ולא אמר שלום ,קצת מעליב ,שיהיה .בכל מקרה אשמח לחוות דעת על שני הנושאים!תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני מקווה שתגובה זו תניח את דעתך...
מוניקה הרשקוביץ08/03/2012"אני" יקרה,
אני מאמינה שעל-מנת לממש את מטרותינו, להגשים את שאיפותינו ולהשיג את יעדינו עלינו לקחת אחריות על חיינו, ליזום מהלכים אשר יקדמו אותנו אל עבר מבוקשנו ולא להמתין שאחרים יעשו עבורנו. לכן, היות והבחור הזה מוצא חן בעינייך עשי מה שנראה לך נכון ומתאים על-מנת לכוון את הקשר שלכם לכיוון הרצוי לך. אם לא היום, בפורים, בהזדמנות קרובה אחרת. הציעי לו להיפגש לאחר שעות העבודה. כך תוכלי להיות בעמדה טובה יותר, עמדת היוזמת ולא עמדת ה"ממתינה" (כי ההמתנה מתסכלת), "מקום" בו את "תאשרי" לעצמך שאת בסדר ולא תאלצי להמתין ל"אישור", כפי שאת ממתינה היום. בנוסף, תוכלי לבחור את מקום המפגש המועדף עלייך ואת אופן הבילוי הרצוי לך.
רובנו מעריכים יוזמה ומוחמאים כאשר מזמינים אותנו. אני מניחה שהוא יעריך את העובדה שאת היא היוזמת, שהזמנתך תחמיא לו ושהוא ישמח להיעתר לך.
בנוגע להתנהלותם של בן-זוגך לשעבר וחבריו, אל תתעכבי על כך. מעבר לעובדה שמדובר באנשים המהווים חלק מעברך (ופנייך אל העתיד) התנהלותם מעידה על חוסר בגרות וחוסר נימוס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

