מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שוב שוב אני ...אני10/03/2012
היי התכוונתי שמשהו קרה לתגובות באתר כלומר שאיאפשר להוסיף תת תגובה בתוך הודעה ,התגובות כן מניחות את דעתי פשוט אני לאט לאט מנסה להבין מה מתאים לי ,למשל הבחור אני לא הולכת על זה גם כי זה מביש וגם כי אני חושבת שהוא מפרלטט עם כולן ואני מצפה למישהו קצת יותר רציני שבאמת תהיה לנו תקשורת טובה אז אני בנתיים מדברת איתו .בגלל שעד עכשיו היה לי רק חבר רציני אחד אני במעגל של "צריך למצוא מישהו רציני בדיוק כמו הקודם" וזה נורא מבלבל ,אני רוצה להפסיק להגדיר את עצמי כאיכותית או רצינית על מנת שיתייחסו אליי אני מחפשת באמת קירבה ותקשורת טובים .זה גם טבעי שאחרי שאני בודדה הרבה זמן אני אתלהב מכל אחד שמתחיל איתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום שוב
מוניקה הרשקוביץ11/03/2012"אני" יקרה,
אם את איכותית ו/או רצינית למה את רוצה להפסיק להגדיר את עצמך כך?
היי מי שאת וכווני בדיוק (לא "ליד" ולא בערך) למה שאת רוצה. ההישגים שלנו הם תוצאה של היותנו החלטיים ונחושים ולא כי אנו מתפשרים...
גם אם נראה לך שהבחור מפלרטט עם כולן, זה עדיין לא מעיד על כך שהוא מפלרטט גם איתך. למיטב הבנתי הוא מעדיף לבלות את ההפסקות במהלך יום העבודה דווקא איתך ולא עם "כולן" ואולי דווקא העדפה זו שלו מעידה על משהו...
יחס חיובי ואוהד "עושה את זה" לרובנו ואת צודקת, זה לחלוטין טבעי.
אם, לעת עתה, את בוחרת שלא לקחת יוזמה ולהציע לו להיפגש, נסי להירגע ולזרום עם מה שיש לכם כעת. גם אם לא יתפתח ביניכם משהו מעבר לפחות תרוויחי ותיהני מזמן ה"יחד" שלכם בשעות העבודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

