שוב שוב אני ...

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • שוב שוב אני ...
    אני
    10/03/2012

    היי התכוונתי שמשהו קרה לתגובות באתר כלומר שאיאפשר להוסיף תת תגובה בתוך הודעה ,התגובות כן מניחות את דעתי פשוט אני לאט לאט מנסה להבין מה מתאים לי ,למשל הבחור אני לא הולכת על זה גם כי זה מביש וגם כי אני חושבת שהוא מפרלטט עם כולן ואני מצפה למישהו קצת יותר רציני שבאמת תהיה לנו תקשורת טובה אז אני בנתיים מדברת איתו .בגלל שעד עכשיו היה לי רק חבר רציני אחד אני במעגל של "צריך למצוא מישהו רציני בדיוק כמו הקודם" וזה נורא מבלבל ,אני רוצה להפסיק להגדיר את עצמי כאיכותית או רצינית על מנת שיתייחסו אליי אני מחפשת באמת קירבה ותקשורת טובים .זה גם טבעי שאחרי שאני בודדה הרבה זמן אני אתלהב מכל אחד שמתחיל איתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שוב שוב אני ...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום שוב

    מוניקה הרשקוביץ
    11/03/2012

    "אני" יקרה,

    אם את איכותית ו/או רצינית למה את רוצה להפסיק להגדיר את עצמך כך?
    היי מי שאת וכווני בדיוק (לא "ליד" ולא בערך) למה שאת רוצה. ההישגים שלנו הם תוצאה של היותנו החלטיים ונחושים ולא כי אנו מתפשרים...
    גם אם נראה לך שהבחור מפלרטט עם כולן, זה עדיין לא מעיד על כך שהוא מפלרטט גם איתך. למיטב הבנתי הוא מעדיף לבלות את ההפסקות במהלך יום העבודה דווקא איתך ולא עם "כולן" ואולי דווקא העדפה זו שלו מעידה על משהו...
    יחס חיובי ואוהד "עושה את זה" לרובנו ואת צודקת, זה לחלוטין טבעי.
    אם, לעת עתה, את בוחרת שלא לקחת יוזמה ולהציע לו להיפגש, נסי להירגע ולזרום עם מה שיש לכם כעת. גם אם לא יתפתח ביניכם משהו מעבר לפחות תרוויחי ותיהני מזמן ה"יחד" שלכם בשעות העבודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו