מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- למוניקה - שוב אני - המשךמיטל11/03/2012
התקשרתי בסוף.. פשוט הרגשתי שזה הדבר הנכון לעשות, ממילא אני הולכת לראותו מחר בלימודים, לכן במקום לשבור את הראש על איך להתנהג, פשוט התקשרתי, בלי יותר מדי בלבולי מוח, שיחה רגילה וקלילה. גם ראיתי אותו לכמה דקות בחוץ והוא נראה חביב כרגיל, אני גם התנהגתי, האמת באופן טבעי לחלוטין.. והייתי רגועה
הפלרטוט שלו היה קצת מוזר לי. הוא לא "נוגע" בי בציבור הרבה, לקחתי את זה בתחילה למקום של כבוד, שהוא מכבד אותי. באחרות כן הוא "נוגע" בחיבה פלרטטנית שכזו.. היום הוא כאילו פלירטט איתי, נתן לי חצי חיבוק ועוד כמה נגיעות שכאלה, הוא תמיד מחייך אליי כשאני מדברת, ושמתי לב (ופה השתמשתי בניתוח שאולי לא הייתי צרכה לעשות..) שהוא נשען תמיד לכיווני גם אם הוא דיבר עם אחרים.
בקיצור אני חוששת שמא הפכתי לכאילו מובנת מאליו, שאני כבר לא "מעל השאר". אבל האמת שאני די מנסה ככה עם עצמי, לעבוד עם עצמי קצת, לא לקחת דברים ברצינות יותר מדי "ולזרום"..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שוב
מוניקה הרשקוביץ11/03/2012מיטל יקרה,
אני שמחה שהתקשרת אליו. אם קראת את תגובתי הקודמת את בוודאי מבינה שגם אני חושבת שזה היה הדבר הנכון לעשותו וכל הכבוד לך על שנטלת יוזמה ועשית למען עצמך.
ל"זרום" זה באמת הדבר הנכון ביותר לעשות. נראה שהוא מחבב אותך ולפי התנהלותו אולי אפילו מעדיף אותך על-פני אחרות. עד כה, מהדברים שכתבת כאן בעבר, עולה כי הוא מכבד אותך ושאת יקרה לו. הוא כן, ישר והגון כלפייך ונראה שהוא ממש נזהר שלא לפגוע בך. כפי שהצעתי לך בעבר, היי מי שאת ונסי ליהנות מה"יחד" שנרקם ביניכם מבלי לתת פרשנות כלשהי להתנהלותו (ובוודאי שלא פרשנות שלילית...)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

