מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- עדיeden12/03/2012
אחרי שאת קוראת את מה שכתבתי בהמשך לשרשור הרגיל:
אני לא יודעת מה קשור למה אבל אני אספר הכל, את בטח תדעי טוב יותר ממני.
אני באה מבית דתי, לא קיצוני בכלל. כיפה סרוגה, בני עקיבא. תמיד גרנו בעיר ולא ביישוב או משהו כזה. למדתי בממלכתי דתי ואחכ באולפנא, בתיכון עברתי לחילוני. עד היום יש לי את החברות הדתיות מהימים ההם. למעשה, עד הצבא תמיד הייתי בפנים בנשמה מחוברת יותר לצד הדתי. ההורים שלי גרושים – אבא שלי עדין כיפה סרוגה, אמא שלי ללא קשר לכלום. אני מסורתית (כשהייתי נשואה מקווה היה חלק מהעניין).
כשהייתי כמעט בת 9 עברתי התעללות מינית קלה. הלכנו לבקר ילד מהכיתה בביתו שעבר ניתוח, ונשארנו עם הדוד שלו שהיה שיכור – אני זוכרת את הריח של האלכוהול נודף ממנו. שיחקנו מחבואים וזה היה יותר כמו הישרדות, כי כל פעם שהוא היה מוצא אותנו זה היה מלווה בנגיעות – אני מדברת על מה שאני חוויתי וזוכרת לגבי – הוריד לי את המכנס, נגע, ליקק, וזה היה פשוט דוחה. אני זוכרת את הרוק שהגעיל אותי מאוד. לא סיפרתי להורים שלי, לא כי התביישתי, כי כזו אני. אני סתגלנית ועצמאית, אני מתמודדת עם הדברים וממשיכה הלאה. קרה, אוקי, נקסט. אחכ אחד הילדים אמר לאמא שלו, המשטרה היתה מעורבת בזה ובסוף העדתי אצל חוקרת קטינים ואני ממש זוכרת את זה. אמא שלי הלכה איתי. אני לא ממש זוכרת שדיברתי על זה עם אמא שלי ומעולם לא העליתי את זה מאז.
לא הרגשתי מסכנה או דפוקה או אשמה או כלום. די הייתי אדישה לזה. אחרי 3 שנים בערך, חזרנו בליל שישי אני ועוד שניים שהיו מעורבים בעניין ודיברנו על זה. אני בטח לא העליתי את זה, וזו לא היתה שיחה עצובה, אלא סתם העלת זיכרונות.
בכיתה ט עברתי לביהס חילוני שם נדהמתי מהעובדה שבנות בגיל הזה חושבות על הראשון שלהן בעוד ואני וחברותי טרם התנשקנו... ובטח שלא היה חבר. בכיתה י' היה מישהו מהכיתה שכל הזמן היה רומז וזה הפריע לי מאוד, ולפעמים שלח ידיים כך סתם באמצע השיעור. עד שבסופו של דבר התלוננתי אצל היועצת. לקראת סוף כיתה י' מישהו מאוד רצה אותי ולי היה קשה עם זה. בסוף החלטתי שאני מוכנה לנסות ואני זוכרת את הנשיקה הראשונה שלנו מלאת הרוק כדוחה ביותר. ופשוט אחרי כמה ימים אמרתי לו שאני לא יכולה להיות איתו. לאחר ששאל כמה פעמים סיפרתי לו מה שקרה לי אז כשהייתי בת 9 והוא בתגובה אמר שהוא לא חושב שהוא יכול להיכנס איתי לקשר. נפגעתי מאוד ולא דיברתי איתו במשך שנה שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובתי בפוסט האחרון שלך
עדי בדיחי12/03/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

