בהמשך ל"פיתוח מודעות עצמית..."

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בהמשך ל"פיתוח מודעות עצמית..."
    eden
    12/03/2012

    אי אפשר להוסיף תגובות...

    עדי, את מדהימה, בחיי!!!
    כל כך כיף לי לשתף אותך ולשמוע ממך!!!!!!!!

    אני לא אשקר, יש בי משהו שהיה רוצה יותר. יש בי משהו שהיה רוצה שאהיה היחידה אפילו בסיטואציה כמו שלנו. זה לא משהו שעלה בינינו בשיחה – שאם עושים את זה אז זה רק אחד עם השניה. אני תמיד יכולה להעלות את זה, אבל יש בי משהו שחושש. שחושש שאולי הוא לא ירצה וזה לא באמת ככ חשוב ורלוונטי אם אנחנו לא באמת ביחד. ויש בי משהו שהיה רוצה מעבר. הוא חשוב לי מאוד, אני מאוד מאוד אוהבת אותו. אני חושבת שאני מאוד מבולבלת בשלב הזה של החיים, אני גם לא בטוחה שהרגשות שאני מפתחת כלפיו הם באמת התאהבות. אולי אני מתכחשת, אבל אני יודעת שאני נמצאת במקום שמאוד הייתי רוצה להרגיש נאהבת ומוגנת. הוא די מספק לי את זה אבל אולי הייתי רוצה קצת יותר. הרגשות יכולים לבלבל מאוד. הוא מסוג הבחורים שכולן מתאהבות – מקשיב, עוזר, דואג, אדיב, הכל. ומאוד קל ליפול לבחור כזה, קל להתאהב. ואולי אני לא ממש מאוהבת אלא נהנית מזה ונהנית שיש מישהו כזה לידי. לא יודעת, התבלבלתי בעצמי...
    היום הוא מתחיל לימודים חדשים וכבר אני תוהה את מי הוא יפגוש שם. מעין קנאה קלה, ומצד שני אולי גם הוא כשיראה אותי עם מישהו קצת יקנא. ברור לי שמי שיפסיק את ההסדר הזה לטובת קשר זוגי זה הוא ולא אני. אני לא שם בכלל, לא בא לי להכיר אף אחד, מעולם לא אהבתי את זה – אבל זה נושא אחר שאני בהזדמנות אכתוב לך לגביו.

    גם אני מרגישה שאחרי השיחה הזו אני יכולה להיפתח אליו יותר, לדבר איתו יותר, לשוחח על דברים אפילו יותר אינטימיים וריגשיים – כפי שכתבת. ויש בזה משהו מאוד משחרר. אני מרגישה שאני יכולה יותר לפנות אליו מצד אחד, מצד שני אני לא רוצה יותר מידי לפנות כדי שלא יחשוב שאני לוקחת את זה יותר ממה שזה. את זוכרת אז שיצאנו והוא אמר שהוא לא שם? עכשיו אני חושבת שהוא התכוון לקשר זוגי. אני חושבת שעמית לא ממש מהווה בעיה. והוא בעצם רצה להגיד לי אז שהוא לא מתכוון לעשות מזה יותר ממה שזה. ואולי זו הסיבה להתנהגות שלו בחודש האחרון. וזו הסיבה שאחרי כל אחד ישן בצד שלו במיטה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה לפוסטים הקודמים ולנוכחי

    עדי בדיחי
    12/03/2012

    הי עדן יקרה,

    טוב. וואו. הרבה נפתח.. את כ"כ אמיצה לשתף פה באופן הזה, אני באמת מתפעלת מזה ומאוד מעריכה את הכנות והפתיחות שלך. בשלב זה אני מרגישה נוח וצורך מאוד גדול להגיד לך שאם היה לך נוח לכתוב לי את זה באימייל- את מוזמנת. אם דווקא טוב לך לשתף פה, כאשר המרחב הוא לגמרי ציבורי - מצוין גם. יתכן ודווקא השיתוף הזה מרפא חלקים מסוימים...

    אני לא יכולה ולא מרגישה שזה המקום להיכנס כאן לעומק דברייך, בעיקר לשיתוף המאוד אינטימי שלך בפוסט הראשון של היום. התכנים שהעלית עמוקים ומרכבים מכדי שאוכל לתמצת כאן איזה ניתוח שלהם או התייחסות מקצועית אחרת. ואני מקוה שאת מבינה את זה בשלב זה. אני רק יכולה להגיד שאני יכולה להבין אותך טוב יותר לאור מה ששיתפת, להבין מאיפה דברים נובעים, ולהמשיך לחזק אותך שוב ושוב- שאת בדרך הנכונה. הבלבול הוא נורמלי לגמרי- כשאין הגדרות ודברים לא מתיישבים במשבצת אחת מוגדרת- העמימות משתלטת. זה הויתור שאנחנו עושים בבחירה שלנו- לא להגדיר קשרים. זה לא חברים, וזה לא סטוץ, וזה לא ידידים. זה עמום. וזה לא סותר שטוב להיות במקומות עמומים לפעמים..

    גם להרגשתי יש לך משהו מעבר לאורי, הוא כנראה לא מאיים עלייך בשום אופן כמו הגברים האחרים שפגשת בחייך, והצורה המיוחדת בה בכל זאת יש ביניכם קשר מאפשרת לך הרבה מרחב ועצמיות.. תכונה שהזכרת שיש בך והיא בולטת.

    בכל אופן דעי שאת מאוד חזקה בעיניי, ואמיצה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו