עדי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • עדי
    eden
    13/03/2012

    את רוצה שאני אכתוב לך על זה למייל?

    לא ציפיתי לניתוח בעניין, ברור לי שזה לא המקום. אבל היה לי ברור שאם אספר לך אז זה בטח יסביר כמה דברים.
    אני לא יודעת כמה השיתוף מרפא וכמה אני אמיצה, כי זה מאוד ברור שלא באמת קוראים לי עדן, אז אני לא כזו אמיצה. אבל תודה!

    אורי באמת לא מאיים. אולי כי הוא תמיד מכבד וזה נותן ביטחון. אמרתי לך כבר בעבר שהוא נותן לי הרגשת ביטחון אדירה, לדעתי הוא אפילו לא מודע לזה, זה טבעי אצלו. הוא תמיד ידאג, וישאל, וישמור והכל. אפילו ביום שישי אחרי השיחה הוא ניגש אלי בצורה הכי ג'נטלמנית בעולם. הוא פשוט מענטש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עדי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קצת על אומץ

    עדי בדיחי
    13/03/2012

    צהריים טובים עדן,

    הצעתי שתכתבי לי אישית בהנחה והרגשת צורך כזה, לאור מה ששיתפת. ההצעה פתוחה ואם תרצי את מוזמנת.

    כמובן שזה מסביר כמה וכמה דברים, ואני מאמינה מאוד בשיתוף- אני גם מאמינה שכשאומרים את הדברים בקול (נגיד מול מטפל) או לחילופין כותבים פה- יש לדברים שלך במה, הם לא מתבטלים, הם מקבלים תוקף ואמירה ולכן קל יותר לעבד אותם בהמשך. כפי שאת עושה.

    אומץ בעיניי לא ימדד אם תכתבי את שמך האמיתי או לא.. :) האומץ הוא לבוא ולספר גם את הדברים היותר מורכבים, להביא ולהעמיק בתכנים נוספים כפי שעשית, כדי ליצור תמונה רחבה יותר של החוויה שלך. האומץ הזה נותן במה ומרחב אחר פתאום.

    אני שמחה על הקשר שלך עם אורי- באמת נראה שיש שם משהו שכדאי ויהיה שווה לשמור עליו- באופן שבו נוח לך ובקצב שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב!

    eden
    14/03/2012

    צהריים טובים עדן,

    הצעתי שתכתבי לי אישית בהנחה והרגשת צורך כזה, לאור מה ששיתפת. ההצעה פתוחה ואם תרצי את מוזמנת.

    כמובן שזה מסביר כמה וכמה דברים, ואני מאמינה מאוד בשיתוף- אני גם מאמינה שכשאומרים את הדברים בקול (נגיד מול מטפל) או לחילופין כותבים פה- יש לדברים שלך במה, הם לא מתבטלים, הם מקבלים תוקף ואמירה ולכן קל יותר לעבד אותם בהמשך. כפי שאת עושה.

    אומץ בעיניי לא ימדד אם תכתבי את שמך האמיתי או לא.. :) האומץ הוא לבוא ולספר גם את הדברים היותר מורכבים, להביא ולהעמיק בתכנים נוספים כפי שעשית, כדי ליצור תמונה רחבה יותר של החוויה שלך. האומץ הזה נותן במה ומרחב אחר פתאום.

    אני שמחה על הקשר שלך עם אורי- באמת נראה שיש שם משהו שכדאי ויהיה שווה לשמור עליו- באופן שבו נוח לך ובקצב שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלחי שוב את תגובתך

    עדי בדיחי
    14/03/2012

    הי עדן,

    אנא שלחי תגובתך שוב. כנראה חלה טעות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו