מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- עדיeden13/03/2012
את רוצה שאני אכתוב לך על זה למייל?
לא ציפיתי לניתוח בעניין, ברור לי שזה לא המקום. אבל היה לי ברור שאם אספר לך אז זה בטח יסביר כמה דברים.
אני לא יודעת כמה השיתוף מרפא וכמה אני אמיצה, כי זה מאוד ברור שלא באמת קוראים לי עדן, אז אני לא כזו אמיצה. אבל תודה!
אורי באמת לא מאיים. אולי כי הוא תמיד מכבד וזה נותן ביטחון. אמרתי לך כבר בעבר שהוא נותן לי הרגשת ביטחון אדירה, לדעתי הוא אפילו לא מודע לזה, זה טבעי אצלו. הוא תמיד ידאג, וישאל, וישמור והכל. אפילו ביום שישי אחרי השיחה הוא ניגש אלי בצורה הכי ג'נטלמנית בעולם. הוא פשוט מענטש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קצת על אומץ
עדי בדיחי13/03/2012צהריים טובים עדן,
הצעתי שתכתבי לי אישית בהנחה והרגשת צורך כזה, לאור מה ששיתפת. ההצעה פתוחה ואם תרצי את מוזמנת.
כמובן שזה מסביר כמה וכמה דברים, ואני מאמינה מאוד בשיתוף- אני גם מאמינה שכשאומרים את הדברים בקול (נגיד מול מטפל) או לחילופין כותבים פה- יש לדברים שלך במה, הם לא מתבטלים, הם מקבלים תוקף ואמירה ולכן קל יותר לעבד אותם בהמשך. כפי שאת עושה.
אומץ בעיניי לא ימדד אם תכתבי את שמך האמיתי או לא.. :) האומץ הוא לבוא ולספר גם את הדברים היותר מורכבים, להביא ולהעמיק בתכנים נוספים כפי שעשית, כדי ליצור תמונה רחבה יותר של החוויה שלך. האומץ הזה נותן במה ומרחב אחר פתאום.
אני שמחה על הקשר שלך עם אורי- באמת נראה שיש שם משהו שכדאי ויהיה שווה לשמור עליו- באופן שבו נוח לך ובקצב שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבוקר טוב!
eden14/03/2012צהריים טובים עדן,
הצעתי שתכתבי לי אישית בהנחה והרגשת צורך כזה, לאור מה ששיתפת. ההצעה פתוחה ואם תרצי את מוזמנת.
כמובן שזה מסביר כמה וכמה דברים, ואני מאמינה מאוד בשיתוף- אני גם מאמינה שכשאומרים את הדברים בקול (נגיד מול מטפל) או לחילופין כותבים פה- יש לדברים שלך במה, הם לא מתבטלים, הם מקבלים תוקף ואמירה ולכן קל יותר לעבד אותם בהמשך. כפי שאת עושה.
אומץ בעיניי לא ימדד אם תכתבי את שמך האמיתי או לא.. :) האומץ הוא לבוא ולספר גם את הדברים היותר מורכבים, להביא ולהעמיק בתכנים נוספים כפי שעשית, כדי ליצור תמונה רחבה יותר של החוויה שלך. האומץ הזה נותן במה ומרחב אחר פתאום.
אני שמחה על הקשר שלך עם אורי- באמת נראה שיש שם משהו שכדאי ויהיה שווה לשמור עליו- באופן שבו נוח לך ובקצב שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלחי שוב את תגובתך
עדי בדיחי14/03/2012הי עדן,
אנא שלחי תגובתך שוב. כנראה חלה טעות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

