מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- עדיeden15/03/2012
אני לא ממש זוכרת מה רשמתי. תודה על כל המילים על אומץ. את מחזקת אותי בהכל וגם פה, תודה רבה!
גם אני שמחה על הקשר שלי עם אורי, מברכת עליו כל יום. מקווה באמת שנצליח לשמור עליו ולא להרוס אותו לאור ההסדרים החדשים. הכי חשוב שאצליח להיות אמיתית איתו – מהבטן כמו שאת אומרת – להתקשר כשאני רוצה, ליזום אם בא לי, לדבר, לשתף, בלי לחשוב יותר מידי – מה איך האם ולמה. כי בעניין הזה אני מרגישה שקצת חזרתי אחורה. אומנם אחרי השיחה השניה חשתי הקלה כלשהי, אך עדין אני מעט מהססת לפני שאני עושה משהו שקשור בו – חייבת להיפטר מזה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר להצליח עם עבודה נכונה
עדי בדיחי15/03/2012הי עדן וערב טוב,
אני שמחה לעידכונייך ולעזור לך תמיד.
לגבי מה שכתבת- ההיסוס הזה נובע מהחשש לאבד או להרוס פי שהצגת בתחילת הפוסט שלך. החשש הזה קורה לנו בקשרים משמעותיים שיש בהם מרכיבים רגשיים לא מבוטלים- כמו מה שקורה לך כאן, ולכן טבעי שתרצי לבקר ולבדוק כל התנהגות שלך מולו. החופשיות עליה את מדברת תוכל להגיע עם הזמן ועם עבודה עצמית שלך, אולי מה שיעזור לכך לבוא יותר מהר היא המחשבה שבעצם קשר הוא לא ממש אמיתי עד שאת מרגישה בו לגמרי "את" וחופשיה לבטא את עצמך. ולשם יש לחתור בכל מערכת יחסים- ובעיקר אלו שחשובות לך. כיוון שאם לא נהיה לגמרי אנחנו- משהו יהיה שם חסר.
אז קחי זאת כדבר טבעי ובכל שיחה איתו השתדלי להיות כמה שיותר "את"- אני מאמינה שזה גם מה שהוא היה רוצה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

