מרגישה לבד- עדי בדיחי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מרגישה לבד- עדי בדיחי
    שירי
    19/03/2012

    הי ,

    אני מרגישה בזוגיות שבה אני נמצאת ממש לבד.
    בן הזוג בעל חברה משקיע את כל מרצו שם עד שעות מאוד מאוחרות וגם כשמגיע עובד.. מעטות הפעמים שעושים דברים ביחד וגם בשל לחץ מצידי.
    אני מרגישה מיותרת בחיוו החברה שלו של ההייטק ככ ממלאת אותו שנראה לי שאין לו מקום בשבילי .
    כמעט ולא מדברים במהלך היום ואם אני מתקשרת אין לו זמן או שהוא בממתינה שכשמגיע מאוחר נרדם אחרי רבע שעה ותמיד אני גם עצבנית כבר כי לא התקשר כל היום בייחוד שאני בתקופה שאני ככ זקוקה לתשומת לב אני ניגשת למבחן ככ גדול והוא לא מנסה לתת תשומת לב.

    כשאני טענת כלפיו הוא אומר זה אני לא טוב לך תלכי .
    ואני שואלת האם זה ככה ? במערכות יחסים שצד אחד ככ עסוק שלא מותיר זמן לחברה שלו ?
    אנחנו בני 30 לפני חתונה.. ואם אני לא צועקת שמשהו ישתנה אז ממשיכים בשגרה המשעממת הזו שהוא חוזר מאוחר רואים טלויזיה שום דבר מעבר לא מעניין אותו ניסיתי לעניין אותו בנופש לא מתאים לו כי רוצה לעבודץ..
    איך זה אצל זוגות אחרים ? אולי זה המחיר בשביל להיות עם מצליחן ?
    תאירי את עיניי בבקשה...
    אני מרגישה שאני רוצה יותר מהחיים אבל אולי אלו עכבות שלי ובגיל הזה אנשים עסוקים ולא מותיר זמן לזוגיות?? אני לא באמת מאמינה בזה....

    חברה שלי הציעה שאמלא את עצמי בפנאי שאעניק לעצמי...
    בסדר זהחיובי אבל זה לא ישנה את היחסים כי מבחינתו חיים מקבילין זה מעולה ככה לא אציק לו בטח לא אחסר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מרגישה לבד- עדי בדיחי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדי בדיחי בבקשה תתיחסי

    שירי
    19/03/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את אכן לבד במקום של שניים

    עדי בדיחי
    19/03/2012

    הי שירי וערב טוב,

    אני חושבת שהיה פה סיפור דומה לא מזמן, מה-23.2- אם תרצי לקרוא.

    העובדה שאתם נמצאים לפני חתונה היא בעייתית כרגע. כיוון שהמצב שאת מעלה הוא מצב שלא משתמע לשני פנים- את לא מרוצה ולא מסופקת מהקשר. כשאת מעלה בפניו את העינין- הוא אומר לך זה או אני או כלום. אם את לא רוצה- לכי. יתכן וזה משפט שאין מאחוריו הרבה ואם תאיימי לקום- הוא דווקא ישתנה, ויתכן ולא. אבל אם הוא לא יריב על הקשר- האם שווה להתחתן איתו?

    אינני יודעת מה הסיבות לחתונה כרגע, אולי הרגשת לחץ, אולי חשת שאם לא תתחתנו עכשיו הוא לגמרי יעלם והחתונה תחזיק אותו יותר בקשר. כל אלו לא סיבות נכונות- אם בגללן את רוצה להינשא לו. מה שקורה כרגע הוא דבר קריטי ביחסים ויש לשקול טוב מתי מתחתנים איתו, כי כרגע את לא מרוצה. היינו רוצים להאמין שחתונה מגיעה לאחר ש"הכל טוב", או לפחות מוסכם על הצדדים שיהיו ניסיונות של שניכם ליצור מערכת טובה. אבל התשובה שלו היא ברורה- זה אני, את לא רוצה- לכי.

    יתכן ועינין התקשורת שלכם זקוק לדחיפה, נסי לבדוק איך את פונה אליו, מתי, איך את מנסחת את דברייך מולו- האם בהאשמה, האם בהזמנה נעימה לשיחה, או שלא משנה איך את ניגשת ואיך את פונה ביצירתיות (למשל נופש)- הוא בשלו. נסי לבדוק עם עצמך האם את מוכנה להמשיך באורח החיים הזה, האם את מוכנה להיות במקום השני אחרי העבודה, לכל אורך חיי הזוגיות שלך, והאם זה מה שחיפשת בזוגיות עד כה.

    לגבי העצה שנתנו לך- למצוא לך עיסוקים בשעות הפנאי- זה נכון רק אם את נחשבת לבת זוג שכל הזמן צריכה את בן הזוג לידה והזהות העצמית שלה עומדת להימחק לגמרי. אני לא בטוחה שזה המצב אצלך... לאור מה שכתבת לי אינני חושבת שזאת המלצה נכונה, אני חושבת שבזוגיות צריך שניים, ואת כרגע נושאת את כל הזוגיות שלכם רק על כתפייך. אם את מאוד רוצה בו ובכל זאת רוצה להתחתן איתו (ועם המצב) לפחות נסי לגייס אותו ליעוץ זוגי- כי הוא חייב ללמוד להקדיש גם לך את הזמן שדרוש לך. עם ילדים, תאמיני לי, יהיה הרבה יותר קשה. לכן חשוב שעכשיו תפעלי אם את חושבת שהצעד שווה את המאמץ שלך.

    אשמח לדעתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדי...

    שירי
    20/03/2012

    הי ..

    אין ספק שאני כבר ממורמרת לגמריי ולא מגיבה בעדינות אך אני מרגישה שהוא פשוט הוציא לי את המיץ.
    אתמול התקשרתי אליו ב-10 בלילה.. אמרתי לו איפה אתה?
    אמר עובד .. שאלתי אותו לא חשבבת להודיע ? אמר שכחתי...
    זו ממש התנהלות של אחד שחי לבד..
    האם הגיוני שבשביל להיות מוצלח ככה מתנהגים לחברה שלך.?
    ממש לא בטוחה..
    האם כל האנשים בעלי החברות ממעטים בחשיבות הנשים בחייהם?
    האם אני מגזימה בציפיותיי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לקבל החלטה ואת האחריות עליה

    עדי בדיחי
    20/03/2012

    הי שירי,

    אני מרגישה שאת נוטה לסבוב סביב אותה נקודה- האם הגיוני שכך תהיה זוגיות, האם עליי לשלם מחיר כזה, האם זה נכון לחיות ככה.. בעוד את יודעת את כל התשובות. יתכן ואת חוששת לפרק הכל. אבל חשבי על זה כך- אם תתחתני איתו הדברים לא ישתנו אלא רק יחריפו. באחריות. עוד יותר לגבי ילדים- הוא יתחפר יותר בעמדותיו ולא ישתנה. הוא לא עושה שום סימן של כבוד אלייך ולקשר.

    אז תבחרי.

    או שאת ממשיכה ככה ומקבלת על הבחירה שלך אחריות ואין מה לבוא אליו בטענות אם תעשי כך. או שאת עושה צעד לטובת אושרך ולטובת עתידך ומסיימת את הקשר, כי לא טוב לך וכל ניסיון שלך לבדוק מה הוא חושב התשובה ברורה- הוא רואה בעיקר את עצמו.

    אני מצטערת, באמת כדאי שתמשיכי הלאה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו