סתם מעדכנת...

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • סתם מעדכנת...
    eden
    29/03/2012

    עברו שבועיים מהפעם האחרונה שנפגשנו, מהחגיגה ההיא, עם הנשיקה ההיא...
    דיברנו לפני שבוע וחצי כשעדכנתי אותו על רונית.
    זהו. מאז כלום.
    לא יצרתי קשר וגם הוא לא. וגם שאר החבורה כאילו נעלמה... האמת זה קצת מוזר, וממש בא לי להתקשר, אבל...
    פתאום לא בא לי כלום – וזו הכי אני. תמיד הכי אהבתי להיות עם עצמי, וכשלא התקשרו ושכחו, עוד יותר התכנסתי בתוכי. ולא בא לי להזמין לגמר הגדול, ובטח שלא ליומולדת. זה אולי נשמע פתטי, אבל בא לי שיזכרו, לא רוצה להזכיר. בגלל זה לרוב אני מעדיפה לא לחגוג ושלא יחגגו לי. לא אוהבת. לא אוהבת את התחושה הזו, את המקום הזה. נכון, יש עוד חברים, אבל לא בא לי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סתם מעדכנת...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אתנחתא טובה

    עדי בדיחי
    29/03/2012

    לילה טוב עדן,

    תודה על העדכון. זה נשמע לי סביר שיקרה לאור ההתפתחויות האחרונות, ונראה שגם לך זה בסדר כרגע. עצם כך שהקשר לא מחייב ולא מאוד מוגדר- אי אפשר לצפות מאף אחד מהצדדים להיות בקשר באותה תדירות. הוא אכן כנראה צריך את הזמן שלו ליצור קשר מחודש.

    מובן לי הרצון והצורך להתקשר מצד אחד ומצד שני פשוט לעזוב את זה ולהתרכז בעצמך- לכן נראה לי שגם לך, האתנחתא הזאת, היא די במקום. ההפסקות האלו טובות לנו לפעמים- לעצור, לחשוב, ואז להמשיך. אני שמחה שהחזקת מעמד ולא יצרת איתו קשר- כל הכבוד לך על זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי..

    eden
    30/03/2012

    תודה על החיזוק אם כי זה מעט קשה. אבל זה מה יש...
    בעניין השני, פגשתי אותה אחרי והכל היה כרגיל. אבל מאז אני שמה לב שהיא משתפת אותי הרבה יותר. לרוב זה בהתכתבות וזה בסדר. זה יותר נוח וקל כי זה לא פנים מול פנים, אין מול מי להתמודד, אפשר לשקול איך להגיב ובכמה לשתף... אבל אני בהחלט שמחה על כך. וגם בענין עצמו יותר קל להעלות אותו במידת הצורך.
    זיייהו רק רציתי לעדכן ;-)
    חוזרת לישון...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את בדרך הנכונה

    עדי בדיחי
    30/03/2012

    הי,

    זה אכן קשה לשמור על איפוק- אבל זה משתלם לדעתי. היכולת לשמור על איפוק מלמדת אותנו דחיית סיפוקים, ומלמדת את הצד השני לחשוב, להרגיש חופשי יותר, וסקרן יותר- ובד"כ זה משתלם.

    לגבי העינין הנוסף- אני שמחה בשבילך. גם לך הקשר הזה חשוב, והתכתבות היא מיוחדת בדיוק בגלל מה שכתבת- היכולת לחכות, לנסח, לתהות, וקרוא שוב לפני ששלחתי- לקרוא גם אחרי. יש משהו בכתיבה שהוא מאוד "נשאר".

    שבת שלום :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי עדי

    eden
    02/04/2012

    עדין לא שמעתי ממנו. אם כי הגבתי למשהו שהאקס רשם ואחכ גם הוא אז הוא יודע שאני בחיים...
    ערב האח כבר לא יהיה היום... מחר חברה שלי מהעבודה חוגגת יומולדת ממש בקטנה במקום שהוא עובד בו. אני לא יודעת אם הוא יהיה שם או לא. אני חושבת לעצמי שבגדול זה יהיה משעשע אם פתאום אצוץ שם, מצד שני, למה לא להתקשר או לסמס כדי שיהיה מינימום התקשרות, ולשאול אותו מה הסיכוי שהוא שם מחר בערב. אני לא מחפשת תירוץ ליצור קשר, אבל נראה לי מוזר פתאום להופיע שם בלי לשאול אם הוא יהיה. כמו בסיטואציה רגילה. כמו שאם הייתי הולכת לכל מקום אחר ויודעת שיש סיכוי שמישהו שאני מכירה נמצא בסביבה ולא מתקשרת. הרי אני לא באמת רוצה להתנתק, הניתוק אמור לשמש כמטרה.
    מה את אומרת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להשאיר את הטוב לסוף

    עדי בדיחי
    02/04/2012

    הי עדן,

    למה שלא תשאלי את החברה אם הוא יהיה שם וכך תתכונני בהתאם?

    אם הוא יהיה שם, אזיי שתדברו בכל מקרה באירוע- ולכן אני רואה דווקא סיבה טובה להפתיע אותו ולשבור את השתיקה פנים מול פנים- שזה חזק בהרבה מכל שיחת טלפון אחרת.

    אני בעד גורם ההפתעה הפעם. אבל להתכונן בהתאם :) עשי כך שתרגישי הכי טוב עם עצמך, בטחי בעצמך ומאידך אל תתנהגי כאילו ציפית לו מאוד. תהיי את, משוחררת, בד בבד נסי להבין מהן תגובותיו אלייך במהלך הערב. מה דעתך? נסי להכניס אקשן הפעם.. אחרי שתיקה ארוכה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדי...

    eden
    02/04/2012

    אין לי דרך לדעת אם הוא עובד שם. זו חברה שלי מהעבודה (זו עם הסיפור השני), אין לה קשר אליו.

    גורם ההפתעה בהחלט יכול להיות משעשע... אם הוא יהיה שם זה בתור עובד ולא בתור משתתף באירוע.

    להתכונן בהתאם? מה הכוונה? להכניס אקשן? כמו מה? קינוח...?
    אוף נהייתי ככ גרועה...

    ובמקביל... נתקפתי געגועים לאקס שלי, למיתולוגי שלי, חבר שלו... ממש ממש בא לי לראות אותו. זה אפילו לא בקטע של להיות איתו ולחזור אליו או משהו כזה. פשוט בא לי לראות אותו... בא לי ליזום פגישה. פשוט בא לי לראות אותו, לשבת איתו ערב אחד, להתסכל עליו, להנות ממנו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה שיותר את

    עדי בדיחי
    02/04/2012

    הי עדן,

    התכוונתי שתרגישי טוב עם עצמך- אם זה באיך שתתנהגי, שתראי, תבואי עם מצברוח טוב- כי זה חשוב שתרגישי טוב עם עצמך באירועים שאחרים משמעותיים נמצאים בהם.

    הגעגועים אל האקס מובנים- אולי עקב הניתוק עם אורי? יש קשר? אולי זה פינה מקום לחשוב בהיר יותר?

    נסי לחשוב מה יעשה לך טוב יותר- ללכת בדרך הישירה וליזום מפגש, או דווקא לחכות להזדמנות. ה"במקרה" יכול לעשות הרבה פעמים מה שהמתוכנן לא יכול. כנ"ל לגבי אורי- נסי לחשוב האם חשוב לך מאוד להתקשר אליו ולהתכונן בהנחה ויהיה שם, או שאת לא תלויה בהגעתו והצורך להתקשר יכול להידחות במעט.

    מאוד חשוב שתפעלי על פי מה שטוב ונכון לך, לפי התחושות שלך. בהנחה ואורי יהיה שם, אולי תוכלי ל"רחרח" ולראות מהן תגובותיו אלייך. ואם תתקשרי לפני אולי את "מכינה" את השטח ולא תקבלי תמונה לגמרי אובייקטיבית.

    בקיצור- עם מה תרגישי הכי "את"?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר!

    eden
    03/04/2012

    לגבי הערב – אני מתכוונת לבוא הכי אני בעולם. ויש לי הרבה מצברוח כי אני מחכה ליומולדת הזו. גם היא כמוני לא ממש מהחוגגים, ואיכשהו הצלחתי לשכנע אותה (מצחיק שאני משכנעת אותה לגביה ולא לגבי...). אם הוא יהיה או לא... לא ממש משנה לי כרגע.

    הגעגועים... אתמול סימסתי לו והוא לא חזר אלי, אז אני מבינה את הרמז ואשתדל יותר לא להציע.

    אתמול בערב ישבתי עם עצמי ועשיתי קצת חושבים, יכול להיות שהגעגועים נובעים מבלבול. הרי כפי שרשמתי, אני לא ממש יודעת למה ולמה אני מתגעגעת בעניין האקס, רק ידעתי שאני מאוד רוצה לראות אותו. ובערב שוב חשבתי על אורי והיה לי כיף. בקיצור – בלבלות. מחכה לערב, לראות מה יהיה ואיך יהיה אם הוא אכן יהיה שם. נראה איך יזרום המפגש. מחר אהיה חכמה יותר, או שאשאר עם הבלבלות והמחשבות...

    יומקסים!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזל טוב

    עדי בדיחי
    04/04/2012

    הי עדן,

    אני מקוה שנהנית ביומולדת, ושוב מזל טוב.

    אני מחזקת אותך להמשיך לבחון עם עצמך מה את מרגישה וכלפי מי, ולנסות להבין מה המקור של הרגשות האלה- האם געגועים לביחד, האם געגועים לתכונות מסוימות או לאדם עצמו.

    לגבי אורי- לדעתי לחכות ליוזמה שלו, הוא מוכיח שוב ושוב שהוא כנראה זקוק לזמן ומרחב.

    בברכת חג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי

    eden
    04/04/2012

    אתמול יצאנו ליומולדת של הגברת, אותה חברה עם הסיפור השני. לפני שיצאנו ראיתי שאורי עדכן משהו בפייסבוק אז הבנתי שהוא לא יהיה. הגענו לשם, היינו 5. אני ישבתי בשולחן עם הפנים לבר – הוא רק על הבר. וכמו שתיארתי לי, הוא לא היה שם. פתאום אחרי רבע שעה אני קולטת אותו מסתובב במקום. הייתי בשוק. כל הגוף שלי רעד בלי שליטה, לא הצלחתי לעשות כלום. אני לא מכירה את עצמי ככה. ניגשתי אליו להגיד שלום. הוא היה מופתע אבל נראה ששמח לראות אותי. שאל אם אני על הבר כדי שיפנק אותי, אמרתי לו שאנחנו בשולחן חוגגים את היומולדת של הגברת. אמר שישלח פינוקים. ישבנו, נהננו, צחקנו, היה ממש כיף. קלטתי אותו פעם אחת מסתכל עלי. לקראת סוף הערב החבר'ה יצאו לסיגריה, הבר שלו היה חצי ריק אז התיישבתי לי שם. התחלנו לקשקש – עדכן מה קורה איתו מבחינת העבודה והלימודים, ושאל אם הייתי בקשר עם מישהו מהחבורה. אמרתי שלא ממש. מסתבר שגם הוא לא ממש היה בקשר, ואמר שאפשר לצאת ביום חמישי, בכללי, כולנו (שזה היומולדת שלי, והוא לא יודע את זה...) אמרתי לו בשיא הקלילות והאדישות – סבבה, נדבר. חזרתי לשולחן, הזמנו חשבון והלכתי להיפרד ממנו. אמר שאני נראית עייפה וזרק עוד משהו על יום חמישי.
    היה לי ככ כיף לראות אותו. אני חושבת שאני מתאהבת. הוא היה ככ מדהים בעיניי, והתגובה של הגוף שלי – רק פעם אחת הגבתי כך בכל החיים שלי.
    לגבי הגברת, בימים האחרונים היא ממש משתפת ונפתחת וזה מדהים. אתמול הבנתי שיוצא שכרגע אני החברה הכי טובה שלה... בדרך הביתה היא בכתה לי בגלל הקשר שממנו יצאה לא מזמן. וזה המשיך בבית, ישבתי איתה חצי שעה.

    זהו לבינתיים, אני אחכה למחר, נראה מה האדון מחליט לעשות אם בכלל... אני תוהה אם להתקשר אליו בשלב כלשהו להזמין אותו לצאת כי יש מצב שחברות יחגגו לי ואז הוא יראה את זה, וקצת לא נעים שאני לא מזמינה... מה את אומרת?

    בכל אופן, אם לא נתכתב עד החג – שיהיה חג שמח, אביב מדהים, לך ולכל בני משפחתך.
    וכמובן – תודה על הכל!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפתחויות מעניינות

    עדי בדיחי
    04/04/2012

    הי עדן יקרה,

    התפתחויות מעניינות בעלילה :) נראה שהשתיקה היתה שווה, והניתוק הזה בכל זאת הביא אותו לסוג של רצון מחודש להיפגש עמך, וזה חשוב לנו לדעת.

    לגבי מה שאת מעלה- האם להזמין אותו או לא- קודם כל חכי לראות מהן התוכניות עם החברות, ובהתאם אולי תסמסי לו שכך וכל התוכניות ואם אתה בעינין לבוא להגיד מזל טוב אני אשמח. וזהו. נראה מה יתפתח משם..

    אני ממשיכה לחזק אותך בכיוון של- כן להענות לו, אבל לא להיות קרובה מדי. בכל זאת, זה יכול ליצור מסתורין מסוים ויכול לקדם את הקשר למקומות שאת רוצה בהם. הניתוק האחרון לדעתי עזר להזמנה שלו, הנוכחית.

    חג שמח גם לך, יומולדת שמח, והמון המון הצלחה וברכה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מממ...

    eden
    06/04/2012

    אתמול היה יום מגעיל. הכל וכולם הוציאו לי את המצב רוח. מתישהו אשר ורונית התקשרו שנצא. לא התלהבתי אך לאאמרתי לא. מתישהו אורי סימס אם אני מצטרפת. שאלתי לאן והוא ענה. אחכ סימסתי ברוה טימטומי אם אני יכולה להצטרף אליו אחכ, ענה שזה לא רעיון טוב...כמובן שאין לי מושג, וזה לא ממש הועיל לאותו יום. באתי מחוסרת מצב רוח. שאל מה קרה. רק אמרתי שהגרוש קצת עושה בעיות ומשהו שכנראה מתבטל שבוע הבא. אין להם מושג שהיתה לי יומולדת... לא יכולתי להסתיר את החוסר מצב רוח ואני בטוח שהוא חושב שחלק מזה קשור אחיו. אני לא יודעת.למה הוא אמר כך, ומה קרה לנדבר במידה ו... לא יודעת מה אנינאמורה לעשות כעת, איך להתייחס.גלוי נאות... סימסתי לאקס שבוע שעבר שניפגש, קבענו טנטטיבית לשבוע הבא. תוהה אם זה קשור.
    אוףףף לא וודעת כבר כלום...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הראש מלא במחשבות

    עדי בדיחי
    06/04/2012

    הי עדן יקרה,

    מבאס.. באמת לא מה שציפית. אני חושבת שהמקור להרגשות האלה שלך הוא בעצם הכל- חוסר וודאות עם אורי, חוסר וודאות עם האקס, העובדה שלא ממש חגגת יומולדת כפי הצפוי, אולי שלא זכרו... מעבר לזה שאת לא ממש יודעת כרגע מה את רוצה שיקרה ועם מי. אולי נוסף לזה המתח לגבי המפגש בשבוע הבא- זה לא מספיק? :)

    כשדברים לא הולכים כצפוי לא תמיד אנחנו מוכנים להפתעות- זה לא תמיד קל להסתגל מהר למציאות קצת אחרת. תני לזה את החג, ואת הכמה ימים האלה.. אני בטוחה שזאת הרגשה חולפת. לא פעם החגים עצמם קצת מוציאים מאיזון, אולי זה גם משהו. לא יודעת. אני מאמינה שזה המכלול.

    אל תתני לכל האי וודאות הזה להרוס לך את הפריחה והאביב- תזכרי שמה שקורה צריך כנראה לקרות. לגבי אורי שוב ההצעה שלי עומדת בעינה- להתרחק, לשמור על דיסטנס ולשמור על איפוק- בגלל התגובות שלו. לא כדאי לאבד אותו כידיד טוב, הוא באמת יקר לך. לכן מה שלא בא- כנראה לא צריך לבוא.. וכרגע את מלאה במחשבות על המפגש בשבוע הבא, אז למה להכניס עוד גורמים שכרגע רק יבלבלו?

    אשמח אם תחשבי על זה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו