מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שוב אני, אם מישהו זוכר !casa_npssa10/04/2012
שלום,
חזרתי לפורום אחרי חודש. זה היה חודש מטורף בעבודה.
בעניינה, עם כמה שזה נראה פשוט לעשות זה לא, ואין לי מנוח ממנה.
השינוי מן התקופה האחרונה הוא ש..היא כבר לא אשת איש.
יצאתי לפני זה עם בחורה עד שהבנתי שאני לא..עוד לא שם.
אני יודע שיש סיכוי, את זה אני יודע בודאות. אבל גם אם כן, אני פשוט לא רוצה להיפגע כמו שאני לא רוצה להיכנע לדרך שעשיתי עד עכשיו.
אבל עם זאת, אני גם פוחד להסתכל אחורה ולהתחרט, על אחד מן הדברים.
הלילות ארוכים וכל אחד הופך להיות מסע מחשבות.
פשוט אין לי כוחות נפש להתמודד עם כל זה, עם כל אחת מן ההחלטות.
אני לא יודע למה היא נפרדה ממנו, או הוא ממנה אני פשוט יודע שהם כבר לא גרים יחד, והם לא ביחד. אני לא יודע אם זה קשור אליי והאמת שאישית זה נורא מסקרן. אבל לדעתי היו שם בעיות מהשורש..שהביאו אותה לחפש משהו אחר בחוץ. החופש מתחיל מבפנים. היא כבר לא מנסה ליצור איתי קשר, אבל לפעמים אני פוגש בה והיא משירה מבט שלוקח לי כמה דקות רק להתאושש ממנו.
מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרידה היא תהליך ארוך..
עדי בדיחי11/04/2012שלום ומועדים לשמחה,
פרידה זה לא דבר פשוט, וזה לא באמת קל, אפילו כשהזמן עובר- פרידה היא תהליך לפעמים מאוד ארוך. והוא לא מסתיים כשנפרדים רשמית- שם הוא רק מתחיל.. טוב עשית שניסית לצאת עם אחרות ולבדוק איפה אתה עומד- כדאי לעשות זאת מדי פעם בפעם כדי לברר עם עצמך מה אתה מרגיש כיום לעומת אז.
לגביה- יכולות להיות אלפי ספקולציות- למה הם נפרדו, האם זה קשור אליך, האם אכן היו שם בעיות. אתה תוכל להיות מופתע לדעת שהם חזרו פתאום- הרבה מאוד מחשבות שכנראה לא נותנות לך מנוח. אבל כפי שכתבת עשית דרך ארוכה, והתחלת מסלול חדש בחייך- עם כל הקשיים, ועל כך כל הכבוד.
לכן אני מאמינה שאין ריפוי טוב מלבד הזמן, לא הייתי ממליצה לגשת או ליצור קשר איתה כיום. בעיקר לאור כך שאצלה ברמה האישית-הזוגית יש עניינים ואין לדעת באיזה מצב רגשי היא נתונה כיום. אתה עלול להיפגע יותר דווקא מיצירת קשר מחודשת, גם אם היא תבוא ממנה. דווקא בגלל שהיא לאחר פרידה ובמצב רגשי כנראה לא קל- הייתי ממליצה להתרחק ולהמשיך בחייך.
אם התחושה שלך תלווה אותך עוד תקופת הסתגלות, נניח מספר חודשים, והיא במקביל לא תחזור לאיש שלה, אולי יהיה מקום לשקול על יצירת קשר- אם זאת לא תבוא ממנה. אבל כרגע- זה מאוד מוקדם, עדיין הכל טרי ויש להמשיך ולחשוב על כיוונים אחרים פרט אליה. כך גם לא תתחרט על הדרך שעשית עד כה וגם תוכל לברר טוב יותר עם עצמך האם אכן התגברת עליה סופית.
בהצלחה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

