זקוקה לעזרה=שני

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • זקוקה לעזרה=שני
    אלונה
    11/04/2012

    היי עדי,
    אני בת 24 ובן זוגי בן 25, אנחנו יוצאים 3 שנים..לפני 10 ימים הוא נפרד ממני,אמר שהוא מרגיש שאני חונקת אותו ושלא מתאים לו קשר כרגע והוא לא יודע אם הוא רואה אותי בעתיד שלו...במהלך ה3 שנים דיברנו לא מעט על מגורים ביחד אחרי הלימודים ובסופו של דבר גם על חתונה..הרגשתי שהוא היחיד שלי וכך גם הוא הרגיש...חווינו פרידה של חצי שנה
    שהגיעה מהצד שלי..הוא טס לדרום אמריקה ואני התחלתי לצאת עם מישהו אחר...לאחר חצי שנה חזרנו להיות יחד והקשר נהיה מוצלח אפילו מבעבר במשך שנה....העזיבה שלו הגיעה בפתאומיות כי הקשר שלנו היה ממש טוב,כך לפחות הרגשתי. אני שבורה והמומה אינני יודעת מה לעשות...כאשר נפגשנו על מנת להחזיר את הדברים אחד לשני ולסיים עם זה הוא היה נראה שונה כאילו מישהו אחר...זה ממש כואב...אני מרגישה שאני לא אוכל לצאת ולהיות עם אף אחד ברמה כמו שהייתי איתו...לא יודעת איך להמשיך ומה לעשות...האם לצלצל אליו? חשוב לציין שהוא לא צלצל אפילו פעם אחת מאז, רק שלח הודעה של "חג שמח" קרירה כזו...אני אובדת עצות...מה עושים? איך מחזירים אותו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זקוקה לעזרה=שני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאפשר לו את מה שביקש

    עדי בדיחי
    12/04/2012

    הי שני ולילה טוב,

    כואב לקרוא את מה שאת עוברת. ההרגשה היא שעדיין יש הלם ושוק סביב כל הפרידה הלא צפויה הזאת ואת מנסה לעשות סדר ולמצוא הסברים הגיוניים לכל מה שקרה. הרי איך יתכן שהיה כ"כ טוב ופתאום אינו רואה אותי בחיים שלו?

    השערה אחת היא שבמהלך התקופות שכן הייתם יחד וגם כשלא, וכפי שקורה להרבה זוגות- הדברים משתנים. החיים והנסיבות עושים את שלהם, אנשים מתבגרים ומסגלים לעצמם רצונות חדשים (בעיקר בגילאים האלו) ולא פעם זה משליך ישירות על בני הזוג. לא סתם פגשת "אדם אחר"- כנראה חל בו שינוי כזה שלא הרגיש שהוא יכול להמשיך את הקשר. לכן הפרמטר של הגיל הוא משמעותי- במיוחד אצל גברים- זה גיל של הרבה מאוד חיפוש עצמי, לקראת סגירת העשור השני של חייהם- יש לא פעם חרדות מהשינויים הקשורים לזוגיות (מעבר למגורים, חתונה וילדים- על אף ההצהרות. יש מילים ויש מעשים), ולא פעם גם חששות רבים מהעתיד המקצועי והכלכלי. הכל ביחד יכול ליצור מערבולת של בלבולים וקבלת החלטות כתוצאה.

    אני מניחה שעבורך היתה בבום, נשאלת השאלה מה עבר אצלו בינתיים ומה קרה שם. אבל בשורה התחתונה העינין הוא שאינו רוצה בקשר יותר- לפחות כך זה נראה - ואולי כדאי לתת לו זמן ומרחב.

    לא נפסול את האפשרות שאולי כן תחזרו ואולי הוא יספק הסבר טוב למה בדיוק קרה לו שם, אבל כדי שהאפשרות הזאת תהיה פרקטית אני חושבת שצריך לתת לו את המרחב והזמן- ולנסות לשמור על מרחק ואיפוק. כי רק ככה את תדעי האם הוא לגמרי נפרד או שיש סיכוי לחזרה.

    ברמה הרגשית מה שאת חווה הוא בכלל בכלל לא קל. מאוד מורכב עבור הרגש שלנו פתאום להתנתק ממשהו שהיינו כולנו שם כל הזמן, בפרט כשזה קשור לאהבה ולזוגיות ולעתיד וכו'. כרגע את עדיין בהלם הזה, של איך הכל קרה ולמה זה קרה. וזה טבעי וברור ששם תהיי כרגע. אני יודעת ש"זמן" נשמע כמו נצח כרגע, ושהזמן לא זז ברגעים הקשים. אבל קלישאתי ככל שזה ישמע- רק הזמן יוכל לפזר לך את הערפל. נסי להיות סביב אנשים וחברות בימים האלו, ולחזור לשיגרה מסוימת מיד אחרי החג, כדי לאפשר לך גם הזדמנות להתגבר על כל מה שהיה.

    אני בגישה של- אם את אוהבת אותו ורוצה בו- זה לא מספיק. לטנגו צריך שניים. הוא כרגע הפסיק את הריקוד הזה.. אם תוכיחי שאת יודעת לתת לו מרחב, וזמן, אולי זה יאפשר לו להבין כמה "אין" נוצר וכמה ריק נוצר, יתגעגע ותהיה הידברות מצידו לחזור. אבל כל עוד הוא לא עושה צעד קונקרטי- נסי לשמור על איפוק. זו הדרך היחידה לדעתי לנסות להבין מה קורה. זכרי שלא היית רוצה להיות עם מישהו שמהסס לגבייך- זו תחושה קשה יותר מאשר תחושת הנטישה. זכרי את זה.

    בתחושה הפנימית שלי את תעמדי בזה, למרות הקשיים.

    אשמח לדעתך. בהצלחה רבה וחג שמח,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעדי בדיחי

    אלונה
    12/04/2012

    תודה רבה רבה על תשובתך...אני מניחה שייקח קצת זמן...
    מקווה לעדכו לטובה בהמשך..
    תודה וחג שמח :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו