היא רוצה הפסקה - יש סיכוי שתחזור?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • היא רוצה הפסקה - יש סיכוי שתחזור?
    בדוי00
    25/04/2012

    חשוב להגיד שאני בן 26 והיא בת 19 אבל הפרשי הגיל מעולם לא הפריעו לנו.אנחנו בזוגיות של שנה ו8 חודשים. היא היותר בוגרת לגילה ואני קצת פחות וזה השתלב מצויין.
    היה לנו קשר מצויין עד לפני חודשיים, מה זה מצויין פשוט מצויין היא אמרה לי כל הזמן כמה היא מאוהבת בי נוגעת בי, כל ליילה רוצה לשכב!! מתקשרת 6 פעמים ביום אני חושב שהבנתם.
    אני מצידי גם אמרתי לה שאני מאוהב בה אבל לא באותה רמה והיא כל הזמן אמרה לי שזה מפריע לה שהיא מרגישה לבד וזה.
    לפני 3 חודשים היא בכתה אמרה לי שהיא לא יכולה ככה יותר,ואז הבנתי שאני בצרה.. אני ממש ממש ממש מאוהב בה !! פשוט קשה לי להראות את זה כי אני חסר בטחון והיו לי חסימות רגשיות מעבר
    היה לנו שיחה רצינית לתת לזה עוד צאנס ואני השתנתי פלאים! הרגשתי אליה הרבה יותר הראתי לה את זה כל דקה ולאט לאט היא חזרה לעצמה... לא הפסקתי להגיד ולהראות לה כמה אני אוהב וכמה היא חשובה לי,למרות זאת היא לא הייתה כמו פעם.
    בחודש האחרון חלה ירידה מבחינתה היא עדיין אמרה שהיא אוהבת אותי אבל אחרי שאני אומר לה רק,וכל פעם שאנחנו מדברים היא ב LOW כזה...
    אתמול בבוקר אמרה לי שהיא רוצה שאני יבוא אליה לשלישי עד מוצא שבת כל החופש למרות שהיינו אמורים לעשות אותו פה בטענה שהיא בדכאון ועוברת עליה תקופה קשה והיא רוצה לשפוך את זה איתי ולהתייעץ איתי - מה זאת אומרת ישר באתי !!
    באותו יום היא התקשרה הרבה ואמרה לי מאמי וזה כאילו השתנתה לטובה.
    איך שבאתי.. ( אתמול בבוקר)היא אמרה שהיא בדכאון ולא יודעת למה,אז אמרתי לה בטח שאת יודעת למה מה עובר עליך מאמי? ניסיתי לכוון אותה לכיוון של פיתרון
    היא אמרה לי שהיא רוצה הפסקה היא אוהבת אותי אבל רוצה להבין עד כמה..
    מה זה הדבר הזה ? אוהבת אבל רוצה להביו עד כמה?
    אני כל כך אוהב אותה ומראה לה את זה כל רגע בלי הפסקה... כל כך קשה לי אני לא מפסיק לבכות ! נסעתי הבייתה חזרה מאוד מוסער
    היא התקשרה 7 פעמים בנסיעה שחזרתי הבייתה לא עניתי לה והתקשרה שוב שהייתי בבית עניתי לה ואמרה שהיא באמת באמת אוהבת אותי וזה באמת הפסקה כדי להבין עם עצמה עד כמה היא אוהבת אותי.
    סיימנו תשיחה. ולאחר 5 שעות ( בערב ) היא התקשרה שוב.... עניתי היה שקט אז אמרתי מה מאמי...
    היא אמרה מה אתה עושה איפה אתה וזה ואז אמרה אני מתגעגעת....
    אז אמרתי אם את מתגעגעת ואוהבת למה כל זה? אם את בדכאון בואי נעבור את זה ביחד,היא אמרה צודק.. אבל
    היא שוב עמדה על שלה שהיא רוצה הפסקה..
    יש סיכוי שנחזור? אני לא רואה את עצמי בלעדיה.....
    האם כדי לנסות משהו עוד שבוע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היא רוצה הפסקה - יש סיכוי שתחזור? - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    25/04/2012

    בדוי00 יקר,

    התנהלותה של בת-זוגתך מעידה על רגשותיה העזים כלפיך כמו גם, על דאגה ואכפתיות רבה.
    היא חשה צורך בהפסקה הזו ולכן היא כל-כך נחושה לגביה, יחד עם זאת חשוב לה לבדוק, כל הזמן, שאתה "בסדר" עם זה וכי תחזיק מעמד. היא מתקשרת גם על-מנת לומר שהיא אוהבת ומתגעגעת, כפי שכתבת, וגם על-מנת לוודא כי לא נפגעת ושאתה עדיין שם למענה ולמען הקשר שלכם.
    אני חשה שנכון יהיה לאפשר לה את פסק הזמן הזה. היא תדע להעריך זאת. אם לא תאפשר לה למלא את הצורך הזה היא תחוש סוג של מחנק וצורך להתרחק ממך, מה שיוביל לתוצאה ההפוכה מזו שאתה רוצה להשיג.
    עד כה נראה כי היא זו אשר יוצרת קשר כל הזמן, אולם, אם תחוש כי היא מתקשרת פחות, תוכל להרים טלפון, לדרוש בשלומה, להציע סיוע ולבדוק את ה"דופק".
    עושה רושם שהיא בחורה כנה ואמיתית אשר אומרת את אשר על ליבה ומתנהגת בהתאם. את תחושותיה כלפיך היא אומרת בקול רם וגם התנהלותה תואמת את דבריה. לכן, סביר להניח שכאשר היא אומרת הפסקה היא באמת מתכוונת להפסקה ולא לסיום הקשר. התנהלותה עד כה מעידה על רצון להמשיך בקשר ולא להיפך.




    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היא התקשרה שוב פעם- פעם שנייה

    בדוי00
    25/04/2012

    היא התקשרה שוב לפני שעתיים
    אמרה שוב פעם איפה אתה וזה, אמרתי לה הייתי בטקס ועכשיו במסעדה עם המשפחה וזה היא אמרה שגם היא הייתה בטקס
    אמרתי לה שהיא חסרה לי והיא אמרה שאני גם נורא נורא חסר לה והיא מתגעגעת
    ושוב פעם למרות הכל היא אמרה שהיא צריכה זמן ושקשר כזה לא נזרק סתם לפח בכזאת מהירות וכו....

    אני תקוע בצומת דרכים ואין לי מושג לאיפה היא לוקחת אותי,אני לא יכול למחוק אותה או לא לענות לה... אני מאוהב בה מאוד ! ואומר לה את זה כל הזמן !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועכשיו פעם שלישית

    בדוי00
    25/04/2012

    והפעם אמרתי לה הפסקה זה הפסקה או שאת לא מתקשרת בכלל או שאנחנו חוזרים תחליתי
    והיא אמרה לי שהיא לא יכולה לא להתקשר אלי וזה...
    אני ממש מתחרפן... אבל גם אומרת שהיא לא בטוחה לגבינו וזה והיא צריכה זמן להחליט ולהרגיש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועכשיו פעם שלישית - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    25/04/2012

    בדוי00 יקר,

    באופן כללי לדחוק לקיר היא הדרך הפחות מומלצת...זה גורם לצד השני להתבצר בעמדה שלו ולא לנסות לבוא לקראת.
    כפי שהצעתי לך בתגובתי הקודמת, נסה לזרום איתה ולאפשר לה את מרחב המחשבה לו היא זקוקה על-מנת להגיע לתובנות שלה. יחד עם זאת, אתה לא פחות חשוב ואם אתה חש שמסריה הכפולים מבלבלים אותך זה בסדר לבקש ממנה להתקשר פחות או לא להתקשר כלל עד אשר היא תמצה את ההפסקה. חשוב שתסביר לה את עמדתך ושתשתף אותה בתחושותיך. אמור לה שקשה לך להתמודד, שגם כך קשה לך עם ההפסקה הזו והיא מקשה עליך עוד יותר בטלפונים התכופים. טלפונים בתדירות גבוהה למרות "הכרזת" ההפסקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את בעצם אומרת

    בדוי00
    25/04/2012

    שאם אחרי שבוע לא תהיה תשובה סופית לתת לה עוד זמן ?
    זה יכול לקחת שבועיים חודש ואף יותר
    אני לא אעמוד בזה נראה לי...
    איך אני יכול להגיד לה את זה אחרי שבוע במילים שלא ישמעו דחיקה הצידה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני אומרת ש...

    מוניקה הרשקוביץ
    25/04/2012

    בדוי00 יקר,

    בכל קשר חשוב לאפשר (וכמובן גם לקבל) את המרחב הנדרש, כאשר הוא נדרש, על אחת כמה וכמה בקשר זוגי, שבמהותו הוא אינטנסיבי יותר.
    בת-זוגתך שיתפה אותך בתחושותיה ובצורך שלה בהפסקה, היא הסבירה לך למה היא זקוקה לזמן הזה. עשה זאת גם אתה. שתף אותה בתחושותיך ובקשייך. שתף אותה בכך שקשה לך להתמודד עם חוסר הוודאות לגבי עתיד הקשר שלכם. בקש ממנה לנסות ולהגיע לתובנותיה בהקדם האפשרי מבחינתה על-מנת שאתה תדע היכן אתה עומד.
    לרוב, שיתוף אשר מבהיר את העמדה של אחד הצדדים לצד האחר מביא לכך שהצד האחר מנסה לבוא לקראת. שיתוף גורר אמפטיה ורצון להקל. בנוסף לכך, אם עתיד הקשר עומד כאן למבחן, היכולת שלך לקבל את הצורך שלה, לכבד אותו ולשתף בצרכיך יעמדו לזכותך לטובת עתיד משותף, כלומר היא תעריך את היותך מבין, תומך ומפרגן בעוד שאם תלחיץ אותה או תדחק בה תצבור נקודות לחובתך, מה שעלול לגרום לה לחשוב האם היא תרצה או תהייה מוכנה להיות בזוגיות עם איש שאינו מבין ותומך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת של אתמול בערב חשובה מאוד

    בדוי00
    26/04/2012

    היא התקשרה ושאלה אותי מה אני עושה אמרתי לה שאני יוצא ושאלתי אותה מה היא עושה היא אמרה שהיא לא יוצאת
    אז שאלתי אותה "רוצה לבוא" והיא בפתע אמרה שכן אז נסעתי אליה וחשבתי שמשהו השתנה מסתבר שלא.
    יצאנו והיה ממש גרוע מבחינתנו היא הייתה קרה....
    חזרנו הבייתה בגלל ששתיתי ישנתי אצלה,ובבוקר אמרתי לה שאני לוקח תדברים והולך הבייתה.
    היה לנו שעה של בכי מ2 הצדדים היא מבחינתה אמרה כמה אני חשוב לה שהיא באמת אוהבת אותי והיא פשוט מבולבלת... וצריכה זמן
    קבעתי איתה שהפסקה זה הפסקה ופגישה פיזית לא טובה לנו,לכן החלטנו לעשות הפסקה כמו שצריך במקסימום זה קשר טלפוני.
    התחבקנו ושאלתי אותה מה היא מעריכה שהסיכוי שתחזור והיא אמרה לי 90 % שאני אחזור אני כמעט בטוחה..
    זה השאיר לי תקווה נפרדנו יפה
    בדרך חזרה היא שלחה לי הודעה שהיא לא יוצאת לארוחת צהריים עם החברה שהייתה צריכה לצאת כי היא חלשה פיזית ונפשית...
    אני מאוד מקווה שהזמן יחזיר אותנו ביחד...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת של אתמול בערב חשובה מאוד - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    26/04/2012

    בדוי00 יקר,

    טוב עשית כאשר שמת גבולות להפסקה הזו, כאשר אמרת לה "הפסקה זו הפסקה". בזמן הזה יהיה לשניכם זמן לחשוב, לעבד את הדברים ולהתגעגע ל"יחד". לך בוודאי יהיה קל יותר או לפחות ברור יותר והיא...היא כנראה תחוש בחסרונך (ובוודאי לאור כמות ותדירות השיחות שהיא יזמה אליך).
    אני מאמינה שהיא מבינה כעת שבתקופת ההפסקה רצוי לשניכם להיות באמת בהפסקה כי הפסקה כפי שהייתה עד עתה מקשה על שניכם.

    מקווה שמשאלתך תתגשם ותחזרו זה לזו.

    אשמח אם תחזור לעכן אותנו כאן בפורום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו