חדשה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חדשה
    אהבה
    29/04/2012

    היי,
    קודם כל תבורכו על הפורום הנהדר הזה! אני חדשה פה, ונחמד מאוד לדעת שיש מקום שאפשר לפרוק בו ולהתייעץ מבלי שישפטו אותך. אז שוב, תבורכו :)
    אני בת 30 גרושה מזה כשנתיים. ללא ילדים. מאז הגירושין יצאתי עם כמה בחורים אבל לתקופות קצרות בלבד של מקסימום חודש. משהו בגירושין גרם לי לא לבטוח בגברים וכנראה שזה מה שגרם לי לסיים קשרים אחרי זמן כל כך קצר. בחצי שנה האחרונה חל אצלי שינוי קל במחשבה והחלטתי לתת צ'אנס ולא להיות ביקורתית מידי ומתגוננת מידי כי הבנתי שזה מתפרש כחוסר ביטחון. לפני חודשיים הכרתי בחור והיינו בקשר של שלושה שבועות אבל אינטנסיבי יחסית (מדברים כל יום כמה פעמים ביום, נפגשים 4 פעמים בשבוע וכו'..).הייתה ביננו תקשורת מצויינת ופתיחות מטורפת. היינו מסוגלים לדבר על הכל כאילו אנחנו מכירים כבר שנים. הייתה גם משיכה פיזית הדדית ובכלל היה לנו מאוד כיף ביחד. אחרי 3 שבועות הוא החליט לסיים את הקשר בטענה שהוא לא רוצה לפגוע בי כי כנראה שלא ייצא מזה משהו רציני (מה שלא היה נכון לדעתי - לדעתי בהחלט היה יכול להתפתח משהו רציני כי בסך הכל הייתה שפה משותפת) למען האמת בשבוע האחרון של הקשר הוא רמז לי לא פעם על עניין הסקס (אציין כי לא שכבנו) בכל מיני וריאציות כמו: "אני טיפוס מאוד מיני וסקס מאוד חשוב לי" או "אני בדר"כ לא מחכה יותר משבוע". ואני מצידי נרתעתי יותר בעקבות הלחץ הזה. החלטתי שאני לא נכנסת למיטה מהר אם זה מישהו שאני באמת מעוניינת בו לקשר רציני וכך עשיתי. עמדתי בגאון ביעד שהצבתי לי! אך האם היעד הזה הוא זה שהרס לי? יכול להיות שמרוב חוקים בעצם הרחקתי אותו? אין לי מושג מה עשיתי לא נכון... :(
    אשמח לחוות דעת..
    מקווה שנתתי מספיק פרטים.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חדשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אהבה-

    בני
    30/04/2012

    יכול להיות שהרחקת אותו... אבל מה זה חשוב העיקר שהתקרבת לעצמך!
    לא נותר לך אלא - להתקרב לאנשים שאת רוצה בקרבתם!
    שמן מושך שמן. חיוך מושך חיוך. אדם איכותי נמשך לאשה איכותית אל תוותרי על העקרונות שלך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בני

    אהבה
    30/04/2012

    תודה רבה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ברוכה הבאה לפורום שלנו

    מוניקה הרשקוביץ
    30/04/2012

    אהבה יקרה,

    למה את חשה שעשית משהו לא נכון?
    הבחור אמר מפורשות שלא נראה לו שזה יתפתח למשהו רציני ולכן הוא מעוניין לעצור כבר עכשיו.
    אם הוא היה רוצה/מאמין שלקשר שלכם יש עתיד הוא היה מחכה עוד קצת. נראה שהוא חיפש משהו אחר, זמני ומיני יותר.
    טוב עשית כאשר "הלכת" עם תחושותייך והיית נאמנה לעצמך, כפי שגם בני כתב לך. תחושות הנאמנות העצמית והשלמות הפנימית הן החשובות ביותר. כאשר פועלים בניגוד להן מרגישים לא טוב, לא נעים עד (כמעט) שנאה ואכזבה עצמית.
    תארי לך שהיית "נכנעת" לרצונותיו ובכל זאת הקשר היה מסתיים כי הוא רואה את הדברים אחרת וחש אחרת ממך. אני מניחה שאז היית חשה תסכול, אכזבה וכעס.
    "לכי" תמיד עם ליבך, תחושותייך ורצונותייך. תפסעי בנתיב שאת חשה שהוא הנכון לך והאיש הראוי לך יפגוש אותך "שם".

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בני ומוניקה יקרים

    אהבה
    01/05/2012

    מוניקה תודה רבה על התגובה! אני ממש מתחזקת ומעריכה עכשיו את הדרך שלי יותר :)

    בני, אני חייבת לשתף אותך שהמשפט שלך מהדהד לי בראש כל היום - "אדם איכותי נמשך לאשה איכותית אל תוותרי על העקרונות שלך". למען האמת הוא לא הולך לצאת לי מהראש בזמן הקרוב :)

    אז שוב תודה לשניכם על החיזוקים...

    :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו