זה מתקרב

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • זה מתקרב
    casa_npssa
    05/05/2012

    אנחנו מתקרבים אט אט, גם אם זה במילימטרים. זה מרגיש בסדר. אני רוצה שלא, אבל אני לא יכול שלא. כל יום המחשבות שלי נהיות סבוכות יותר ויותר, כל יום מתווספים להם גורמים ושיקולים כאלה וכאלה, כל יום נוסף רגש חדש מלווה במחשבה ותחושה אחרת.

    בעיקר כשכולם מסביבי דוחפים לכאן או לכאן. ברגע שאני בטוח במשהו, צץ משהו אחר. דבר אחר הוא שאני שונא לברוח. וזה מרגיש לי נטו כבריחה מהכל. כשבעצם, לא נראה לי שזה כל כך ככה, אולי אין דרך אחרת? זה ככה כבר כל כך הרבה זמן.
    אני לא רוצה לפגוע בה. זה יאכל אותי מבפנים. עוד דבר הוא ש..אני לא יכול לראות נשים בוכות. אני מרגיש אשם כל הזמן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זה מתקרב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה מתקרב - תגובה

    עדי בדיחי
    07/05/2012

    שלום ובוקר טוב,

    אני מרגישה שלמרות כל הצעדים שעשית לאחרונה- כנראה משהו בכל זאת מושך אותך מאוד חזק- אולי לא בשליטתך- אל המקום שלה. אולי זאת ההזדהות עליה דיברת, ואולי מעבר. בכל אופן יש איזו תחושה שאתה מאוד "נעול" להיות במקום הזה, ואני לא בטוחה שדעות אחרות באמת ישנו את מה שאתה מאמין בו בפנים- להיות איתה.

    לכן, חשוב שתעשה צעדים שאתה שלם איתם, שתדע שתצא מהם "בשלום". בסופו של יום, כל המסביב ש"דוחף" אותך לעשות כך או כך- הוא לא רלוונטי ולא אחראי. אתה הוא שמחליט איך הדברים יראו, ואיך הם יעשו. ולכן התשובות רק בידיך...

    בברכת הצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו