מעדכנת

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מעדכנת
    eden
    06/05/2012

    ביום שישי הייתי מדוכדכת – שבוע ארוך וקשה – חלק מזה קשור לגרוש, אני אתייעץ איתך לגבי זה בנפרד. היחיד שיכולתי לפנות אליו היה אורי. שאלתי אותו אם יש מצב לשבת לקפה, הוא היה בעבודה והציע שאקפוץ אחרהצ. קפצתי – היינו רק שנינו ועוד מישהו מהעבודה שלו. העברנו שעתיים שלוש ביחד. דיברנו על כל מיני דברים – עלי, עליו, שפכתי קצת את הלב והתייעצתי איתו קצת. היה ממש נחמד – בדיוק מה שרציתי – פגישה לבד, בלי אלכוהול, בלי חברים. אכלנו שלושתינו ארוחת ליל שבת והיה ממש נחמד. באמת שהיה לי טוב. הלכתי וקבענו להיפגש במוצש. שוב נפגשנו, שוב היינו שנינו – אבל ישבנו במסעדה של חברים אז היינו עם עוד חבר'ה – הוא מצידו מפרגן לי ליד כולם והוא ממש מקסים! חתכתי די מהר כי הייתי חייבת – שזה גם נחמד – לא מחכה לסוף הערב, לא מחכה לך, לא מחכה לראות מה יהיה – הלו"ז שלי.
    רק רציתי לעדכן. נראה מה יהיה בהמשך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מעדכנת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייחסתי בפוסט השני שלך

    עדי בדיחי
    07/05/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו