נמשך רק ל"כוסיות"

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • נמשך רק ל"כוסיות"
    עמית
    06/05/2012

    היי
    ברכות על הקהילה המגניבה שלכם!
    יש לי שאלה רצינית, למרות הכותרת הבעייתית משהו.
    אני גבר בן 35, רווק, נראה טוב וסה"כ מוצלח.
    יש לי בעיה שאני מאוד מאוד פדנטי בבחירה של בנות,
    אני מרגיש שאני מפספס הרבה בחורות נפלאות וחמות עם אופי מדהים, כי אני פוסל אותן בגלל שהן לא נראות מספיק טוב בשבילי.
    אני נראה טוב.. לא איזה דוגמן אבל הבעיה שלי היא שאני כמו כל הבנים (בגיל ההתבגרות לפחות)
    שנמשך לבחורה עם ציצי גדול.. תחת יפה וכאלה.. אבל כאלו אין הרבה ואני מפספס הרבה דברים טובים בדרך.
    אני בטוח!
    אני יוצא עם בחורה עם אופי מדהים, תחומי עניין זהים לשלי, מבית טוב ואני פוסל אותה כי יש לה תחת גדול.
    שוב אני מתנצל על הבוטות אני לא שוביניסט או משהו ולא סקסיסט - אני פשוט לא מצליח להמשך אם היא לא "כוסית" ולא רואה את עצמי עושה איתה סקס נפלא.. בכלל לא רואה את עצמי מפשיט אותה.
    החברות הקודמות שלי היו עם הנתונים שאני אוהב כביכול אבל זה לא הסתדר.
    חברים שלי אומרים לי - צא לעוד דייט, תנסה, תראה , אבל אז בדייט הזה מה שקורה הוא שישר אני מחפש את אותו פגם שמצאתי לראשונה - והוא לא יוצא לי מהראש.
    מהרגע שהן מראות עיניין בחזרה זה בכלל מכבה אותי.
    מה הבעיה שלי? איך אמצא זוגיות ככה?
    אשמח להתייחסות ועצה.. המון תודה לכולם ולעונים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נמשך רק ל"כוסיות"

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נמשך רק ל"כוסיות" - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    06/05/2012

    עמית יקר,

    ראשית, תודה על הפרגון. נשמח באם תחליט להצטרף אלינו.
    ולעניינינו...מסכימה איתך לגמרי. אם לא תאפשר לעצמך (ולה ולכם) הזדמנות, אבל הזדמנות אמיתית ללא כל הדעות הקדומות איתן אתה מגיע לפגישה שלכם, אתה (ואתם) עלולים להפסיד.
    אז... איך עושים את זה, איך מפסיקים לחפש ולהעצים את הפגמים או איך מגמדים אותם ו"שמים" אותם בפרופורציות הנכונות, במקומם?
    כאשר רכשתי את השכלתי כמאמנת, אחד הדברים שלימדו אותנו היה לחפש ולמצוא (!) משהו, אפילו משהו קטן, אצל המתאמן שאנו אוהבים. בהשאלה, נסה להתמקד בדברים שאליהם אתה מתחבר, ש"מדברים" אליך ולא להיפך, כפי שקורה היום...
    רעיון נוסף, נסה לחשוב באופן שכלתני לגמרי מהן התכונות (תכונות אופי לא תכונות חיצוניות...) אשר היית שמח שתהיינה לבת-זוגתך, תכונות אשר יגרמו לך לחוש נינוח, נאהב ובטוח לצידה. משהי אשר בזכות תכונותיה אלה תרצה לחלוק איתה את חייך. רשום את כל התכונות האלה על דף על-פי סדר חשיבות יורד. בפגישות ביניכן יהיה עליך לבחון האם התכונות אשר אתה מחפש (ועדיף התכונות מראש הרשימה שלך) קיימות בה. אני מניחה שכאשר תתמקד בחיפוש אחר התכונות הרצויות לך תהייה פחות עסוק במציאת הפגמים...
    באופן כללי נראה שאתה עסוק יותר במראה החיצוני. עליך להעביר את הפוקוס למראה הפנימי שהרי המראה הפנימי נשאר איתנו כל חיינו והמראה החיצוני משתנה עם הגיל...
    אני מאמינה שכאשר תמצא את זו אשר תאפשר לך להיות מי שאתה, תחוש גם את המשיכה.
    קיים קשר הדוק בין האינטימיות הנפשית לאינטימיות הפיסית. לרוב, כאשר נרקמת אינטימיות נפשית מתאפשרת אינטימיות פיסית. לעומת זאת, האינטימיות הפיסית לא יוצרת אינטימיות נפשית ואז זה לא מחזיק מעמד הרבה זמן...
    אם אינך מצליח "להביא" את עצמך ל"מקום" ממנו אתה מתבונן על הדברים החשובים באמת, על הפנימיות, בכוחות עצמך, אולי יש מקום לפנות לאיש מקצוע אשר יוכל לסייע בידך להטמיע הרגלים חדשים, נכונים יותר עבורך.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו