אהבה נכזבת

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אהבה נכזבת
    אלון
    08/05/2012

    שלום קוראים לי אלון וחוויתי אהבה בפעם הראשונה בצורה הכי נכונה שיכולה להיות...נפגשים פעם בשבוע מדברים בפלא פעם פעמיים ביום...פשוט זורמים וחיים את החוויות בינינו...אחרי 4 חודשים חווינו בפעם הראשונה את הטעימה של להיות ביחד יום ביומו...והרגשתי שזה הדבר בשבילי...היה לנו כנות הערכה אמון והדדיות אחד כלפי השניה..עד שיום אחד באופן בלתי מוסבר אומרת לי שהיא לא מרגישה שלמה עם הקשר וצריכה את הזמן להיות לבד. מה שאוכל אותי בכל הקטע הזה שהיא אומרת שלא הכלתי אותה. איך על דבר כלכך מושלם כמו שהיה לנו מוותרים בגלל הכלה. תמיד הייתי אוזן קשבת ותמיד הייתי קודם כל החב הכי טוב שלה. למה זה היה צריך לקרות? ואיך אני מוציא אותה מהראש? תודה
    נ.ב: אומרים שבזוגיות ישנם ויתורים...וויתרתי על דברים למה היא לא יכולה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אהבה נכזבת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קנה מידה שונה- הכלה, ויתורים

    עדי בדיחי
    08/05/2012

    שלום אלון,

    אכן אהבה נכזבת זה סיפור כואב. לפעמים ישנם קשרים כאלה שמתחילים מאוד מאוד טוב- ההתרגשות בשיאה והכל נהדר. לאט לאט כש"נוחתים" לקרקע - לפעמים הרגשות משתנים, המציאות הופכת לפחות נהדרת ואופורית כפי שהיתה בעבר, ויש מצבים כאלה בהם בן זוג אחד מרגיש אחרת מהשני ומבקש פרידה או הפסקה.

    נושא ההכלה הוא נושא ענק, בעיקר בזוגיות. בעוד שלדעתך הכלת אותה באופן מספק- אולי היא לא חוותה כך. אולי מטבעה, היא טיפוס שיותר דורש תשומת לב, הכלה, משענת ותמיכה -הרבה מעבר לממוצע או הרבה מעבר למה שאתה יכול לתת- למרות שנתת הרבה מאוד לדבריך. אבל לא תמיד קנה המידה שלך- הוא קנה המידה שלה. הכלה- היא מושג מופשט- ויותר מזה- סובייקטיבי מאוד. אם היא פירטה או היתה מפרטת באיזה עינין לא הכלת אותה- אולי היה יותר קל להסביר את הפרידה הלא מובנת הזאת- בינך לבין עצמך לפחות.

    אז לגבי שאלותיך- למה זה היה צריך לקרות- אין לזה באמת תשובה. פעמים קורים דברים מבלי שנבין למה- ברגע שהאהבה כפי שכתבת היא הדדית- היא טומנת בחובה, חייבת, גם חילוקי דעות, גם רגשות מעורבים, ולא תמיד יש התאמה מלאה בין שני בני הזוג. זה קורה, וזה נורמלי- עד כמה שזה כואב וקשה.

    לגבי ויתור- גם זה מושג מאוד גדול בזוגיות, ושוב, זה מאוד סובייקטיבי. אם תשאל אותה אני בטוחה שהיא תגיד שהיא ויתרה על כמה דברים, לא בטוח שבעיניך זה נחשב ויתור.
    שוב, הכל מאוד אישי ואינדיבידואלי וכנראה, כפי שזה נראה, לא ראיתם באופן שווה את הקשר. וכאן הפרידה מצאה את מקומה.

    בעינין "איך אני מוציא אותה מהראש"- ברור לי שהדבר שהכי היית רוצה עכשיו הוא לשכוח אותה ולסגור את הפרק הזה בחייך. לצערי זה לא כ"כ פשוט- שהרי היתה שם אהבה גדולה. הקלישאה "רק הזמן יעשה את שלו" נכונה פה, והזמן אכן מקהה את הרגשות, את הכאב ואת החוויה הקשה של הפרידה והנטישה הזאת. זה באמת יתקהה עם הזמן- אתה בינתיים צריך לעשות צעדים כדי שזה יקרה, בין השאר- לצאת, לבלות, לנסות לחוות עוד חוויות חברתיות, לפרוק את אשר על ליבך- ועם הקשבה של הסביבה וזמן, אתה תהיה לאט לאט מאחורי זה.

    מאחלת לך בהצלחה רבה במציאת זוגיות שטובה לך,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אהבה נכזבת

    אלון
    08/05/2012

    מקווה שהלבד שלה יבחין בחסרוני...אנסה להמשיך בחיי בכל כוחי...העיקר שאהיה מאושר ושלם כפי שהייתי איתה. תודה רבה מקרב לב על ההקשבה והתשובה. המשך יום נפלא :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלון, אתה לא לבד..

    ירון
    08/05/2012

    היי אלון,
    בימים אלה אני עובר את אותו המשבר שקרה לך בדיוק!
    הייתה לי אהבה ראשונה במשך 3 חודשים, הכל התחיל יפה וטוב והייתה כימייה בינינו ואפילו הגענו למצב שהכרנו את המשפחות האחד של השנייה וגם את החברים.
    היינו נפגשים פעמיים בשבוע.
    נתתי לה את כל כולי, ויתרתי בשבילה על דברים גדולים (מאוד גדולים!).
    ובשבוע אחד של חופש שהיה לשנינו הכל התפוצץ לי בפנים.
    לא היינו 24 שעות צמודים אחד לשני, אבל היו בינינו הרבה מריבות בשבוע הזה, היא אכזבה אותי רבות, ופשוט בסוף אותו שבוע רציתי להיפגש איתה והיא לא רצתה בטענה שהיא צריכה את הלבד שלה.
    בסוף היא נשברה והחלטנו לקיים שיחה שבסופו של דבר שנינו החלטנו שזה לא מתאים בינינו ונפרדנו.

    אני כמעט חודש אחרי הפרידה, ועדיין כואב לי ואיני יודע מתי זה יעבור.
    אני מנסה לשכוח אותה אבל זה לא מצליח.

    אז אם זה מעודד אותך, אתה לא לבד.
    בטוח שבסוף נצליח חייבים להיות אופטימים!
    בכל זאת החיים ממשיכים ואיך אומרים? הזמן ירפא את הכאב.

    בהצלחה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה!

    עדי בדיחי
    09/05/2012

    ירון,

    תודה רבה לך על השיתוף! אני בטוחה שזה מעודד לשמוע שזה "קורה", ואכן נטישה מהסוג הזה היא מאוד קשה ולא תמיד פשוט להתאושש, לקום ולהמשיך הלאה.

    אבל- מפרספקטיבה של זמן - בסופו של דבר ניתן ללמוד, להפיק תובנות ולהמשיך באמת הלאה, ולא רק בהצהרה- אלא גם בהרגשה ולבסוף במעשה קונקרטי.

    מאחלת גם לך הצלחה במציאת זוגיות מתאימה וטובה לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אהבה נכזבת

    אלון
    09/05/2012

    הבעיה הראשית אצלי שאני לא יודע למה נעזבתי. כי המילה הכלה היא כללית והייתי מוכן לעשות הכל!!!!! בשביל לתקן את מה שמפריע לה.אבל היא אומרת לי שאין לה דוגמא להכלה וזה דבר שטמוע בבנאדם ואין לך את זה! הרמתי ידיים וניתן לזמן לעשות את שלו..אין לי ספק שהיא הפסידה. בכל אופן תודה על האוזן הקשבת ירון ועדי...רק בריאות אמן וכל השאר זה בונוס :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אהבה נכזבת

    ירון
    10/05/2012

    היי אלון ועדי,
    עדי, תודה רבה על התמיכה :)
    אלון, לצערי הרב גם אני שואל את האותה השאלה,
    גם אני לא באמת יודע באופן מלא מדוע קרתה הפרידה הזאת, יכולות להיות 1001 סיבות.
    מה שכן אני למדתי ועדיין מנסה להבין וללמוד הלאה לקשר הבא מה בדיוק הטעויות שלי, ומצד שני אני משתדל שלא להתייחס יותר מדי למה היו הטעויות שלי והטעויות שלה כי זה סתם שוב מחזיר אותי אחורה וגורם לי שוב פעם לכאב.
    כל מה שאני מנסה לעשות זה לשכוח בכל מחיר את הקשר הזה, כי זה משפיע לי על מהלך החיים שלי ואני מנסה לגייס את כל הכוחות וכל האמצעים על מנת להתאושש ולעבור הלאה.

    ושוב, לצערי, כרגע ללא הצלחה.
    עדי, אם תוכלי לייעץ קצת אני אשמח לשמוע.
    קשה לשכוח פגיעה כזאת ואני מבין את אלון כי כשמישהו נותן את כל כולו בשביל מישהי ובסוף זה לא מספיק לה, זה מאוד כואב וקשה לשכוח דבר כזה.
    אני באופן אישי ממש לא רוצה לראות אותה יותר בחיים שלי למרות שיש סיכוי שאני יראה אותה כי היא חברה הכי טובה של חברה של חבר שלי, ככה הכרנו למעשה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אהבה נכזבת

    ירון
    11/05/2012

    היי עדי,
    קודם כל תודה רבה על התמיכה זה באמת עוזר מה שאת אומרת :)
    יסלח לי אלון על כך, אבל לא ארחיב כאן לגבי העניין,
    צירפתי כתובת מייל למעלה, אשמח אם נדבר שם על כך באופן פרטי.

    תודה על הכל עדי :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו