עזרה דחופה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה דחופה
    איריס
    15/05/2012

    שמי איריס אני אם חד הורית לילדים מתגברים.לפני כחודשיים הכרתי בחור מקסים אב לשלושה ילדים ,שתיים מהם מתגוררים איתו.הוא התגרש לפני כ-4 שנים .גרושתו הייתה תוקפנית ,אלימה .והוא עזב את הבית יחד עם הילדים ביום שהוא גילה שהיא בוגדת בו.אלו לא דברים שהוא סיפר לי ,אלו דברים שהבת הגדולה שלו הראתה לי כתובים ,והיא גם סיפרה.הילדים לא מעוניינים להיות בקשר עם האמא ,הם מטופלים באופן רציף ע"י פסיכולוגית.לעינין שלי-לפני כחודש הוא החליט לסיים את הקשר משום שהוא לא יודע מה עובר עליו,הוא רוצה להיות לבד.לאחר מכן הוא חזר בו משום שהוא הבין שהוא הולך לאבד אותי.אתמול הוא שוב החליט שהוא לא בנוי לזוגיות ושהוא מעדיף להיות לבד.כל זאת לאחר שהכרתי את בני משפחתו,את הילדים ,את החברים.והוא הכיר את המעגל שלי.לי מאוד קשה עם העובדה שבמקום לדבר איתי על כך ולנסות לפתור בעיות ביחד ,הוא מעדיף להסתגר .
    הוא בחור מקסים ,טוב לב ,אני מאוד אוהבת אותו .אבל בכל פעם שהוא עוזב ,אני נשברת.מה לעשות ?אנא עזרתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להתמודד ולא לברוח

    עדי בדיחי
    15/05/2012

    הי איריס,

    ממה שאת מתארת ניתן להבין שלבן זוגך יש הרבה עם מה להתמודד - כנראה הקשר הקודם עשה את שלו והותיר בו הרבה צלקות. הוא מאוד חושש לשחזר אותן איתך ואולי לכן הוא מתקרב ושוב מתרחק.

    העובדה שהוא לא סיפר לך על האלימות של אשתו לשעבר מלמדת גם היא עד כמה קשה לו להיפתח ולספר לך את אשר על ליבו.

    אני יכולה להבין, עם זאת, את הקושי שלך בלסמוך על הקשר הזה, בלהרגיש בטוחה בו- כי כל פעם את חווה נטישה ושוב חזרה וחוזר חלילה. בסופו של דבר הכוחות שלך לסבול את זה יפחתו.. לכן - אם את מעוניינת בו וסה"כ את כן רואה עתיד איתו, חשוב שבפעם הבאה שהוא עושה מהלך כזה, הציבי תנאי- שבכל זאת, צריך לדבר על הדברים ועדיפות עליונה שהם יאמרו מול איש מקצוע, מטפל זוגי, ולראות אם יש התקדמות. אם הוא באמת רוצה בקשר- הוא צריך להראות נכונות ורצינות של להישאר ולהתמודד כפי שאת מבקשת, ולא לברוח ולחזור.. כי האמון נפגע קשות ממהלך כזה. ואני לא חושבת שזה מגיע לך.

    אני מקוה שבמעט שכתבתי הצלחתי לעזור לך במקצת. אשמח אם תשובי לעדכן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו