כבר הספקתי לספור את הביקורים שלי פה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • כבר הספקתי לספור את הביקורים שלי פה
    casa_npssa
    20/05/2012

    היי, זה שוב אני.
    לגביה, זה קצת מסובך. באמת באמת שאין כלום, אבל כן קרו כמה דברים בשבוע האחרון.
    שנינו הסכמנו שזה לא דייט, אבל יצאנו לאכול יחד, והיא נשארה לישון אצלי. אחד המקרים המוזרים בטח למי שקורא את זה, אבל היא ישנה במיטה שלי, ואני על הספה. אני לא יודע אם מה שמתפתח זה קשר ידידות או יותר מידידות, אני לא יודע מה היא רוצה או מה אני רוצה ולאן זה הולך ואיך זה נראה מהצד. אז אני לא יודע, אני דיי עוזר לה לסדר את החיים שלה עכשיו כשהיא פרודה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעשים ולא אמירות

    עדי בדיחי
    21/05/2012

    שלום,

    אני חושבת שזה קצת יותר מעבר ל"לעזור לה לסדר את החיים".. כי בכל זאת שניכם מגיעים עם רקע ועם היסטוריה... יש הרבה סיסמאות, כמו, "זה לא דייט", וכיוצ"ב.. בפועל מה שיקבע את המציאות שלכם הם המעשים.

    אני מניחה שהזמן יעשה את שלו, אם יש סוגיה ספציפית שאתה רוצה לשאול או להעלות אתה מוזמן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקיי

    casa_npssa
    21/05/2012

    אז הדרך שעשיתי עד עכשיו בעצם סוג של "לא נחשבת" ? :(
    אז אני אמור לתת לה להסתדר לבד?
    מצטער שאני שואל מלא שאלות :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה פשוטה

    עדי בדיחי
    21/05/2012

    שלום שוב,

    תשאל שאלות- זאת הדרך הנכונה כדי לדעת. לגבי הדרך שעשית- בוודאי שהיא נחשבת. היא דרך שלימדה אותך ורכשת באמצעותה כלים חשובים להתמודדות עם עוד מצבים בחיים.

    אבל השאלה היא פשוטה:

    האם אתה רוצה בקשר איתה, ז"א, קשר שיש לו פוטנציאל להמשך? אם כן, המשך במה שקורה כרגע- נפגשים, מתקרבים וכו'. אם אתה לא מעוניין בקשר איתה, קשר שיכול להימשך הלאה, אלא רק במשהו רגעי- חשוב פעמיים. כי היא כרגע גם נמצאת במצב לא קל, וגם עבורך התחושה לא תהיה נוחה בסופו של דבר.

    אני רק אומרת, שממה שאתה מתאר, לא נראה שהכיוון הכללי שלך הוא לנתק איתה קשר. זה נראה לגמרי ההפך. וזה בסדר- כל עוד זה מה שאתה רוצה. אז מה אתה רוצה בעצם? :) זאת השאלה... יש לה תשובה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זאת הבעיה

    casa_npssa
    21/05/2012

    דיי ברור שהכיוון הוא לא לנתק קשר..השאלה אם אני צריך או לא. קשה לדעת מה לעשות כשאני בעצמי לא יודע מה אני רוצה או מה הדבר הנכון לעשות. כלומר, ברור שאם זה היה קשר רגיל הייתי רוצה, השאלה אם אפשר להתגבר על השאר, לקחת סיכון, וגם מה היא רוצה בעצמה. נורא קשה להבין ממנה, זה לא פשוט :(

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוצה, צריך, והזדהות בתוך אי וודאות

    עדי בדיחי
    21/05/2012

    הי,

    אז אתה בעצם אומר- שניכם לא יודעים מה אתם רוצים. שניכם הולכים על משהו לא וודאי כנראה גם מבלי הרבה ניסיונות לברר מה זה הדבר הזה- וזה בסדר כי לאור השלב בו היא נמצאת זה מובן מאליו שהיא כרגע עסוקה ושרויה במצב רגשי מסוים, שהיא זקוקה לו. והיא בטח לא צריכה עכשיו הגדרות חדשות לקשר לא ברור אחר.

    יש רוצה, ויש צריך. אני מרגישה שאצלך אלו שני דברים מנוגדים. אפשר להקביל את זה ל"רגש" מול "שכל", ללב מול הראש. לרגשות שלך מול עצות של אחרים. בסופו של דבר כפי שכתבתי לך בפוסטים אחרים שהעלת- האחריות, המעשה, ההחלטה ותוצאותיה- כולם הפירות שלך. כדי לדעת מה אתה באמת רוצה, ומה אתה צריך- ואם הרצון והצורך יפגשו אי פעם ויתהוו להחלטה אחת טובה- זה כנראה הזמן יעשה, ואם יש לך אפשרות להתייעץ קצרות עם איש מקצוע (באופן מסודר, כי הפורום נותן מענה חלקי ביותר), הרי זה משובח.

    אני מציעה, בנוסף, לא לנסות להבין ממנה דבר. מה שהיום רלוונטי לה יהיה מחר כבר לא. וזאת בהתחשב במצב הרגשי הנתון בו היא נמצאת. שים עצמך במקומה- האם היית מצליח לקבל החלטות באופן נורמלי ללא הסחות דעת? ברגע שהיא שם, אתה אוטומטית גם מרגיש כך, מתוך הזדהות, מתוך קירבה, מתוך רצונות ומשאלות פנימיות שלך להיות איתה, ועוד ועוד. לכן זה לא היה נמנע לחוש מה שאתה חש- שהרי, היא נכנסה שוב לעולמך. ושוב הקלפים נטרפים. האם אתה מתחבר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות זו שיטה טובה

    casa_npssa
    22/05/2012

    שאלות זו שיטה טובה - אבל אולי בגלל שאני כל כך מרחף...ההמשך ידוע חח..לא הגעתי לזה..
    הייתי יכול לענות עליהן, אם הייתי יודע גם אם כן יש לקשר כזה עתיד או לא..חבל שאני לא יודע ! :)
    אני מונח בין שתי כפיים, בעלות אותו משקל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למצוא את התשובות

    עדי בדיחי
    23/05/2012

    הי,

    טוב, אז בעצם הגענו למסקנה- שאתה לא ממש יודע לאיזה כיוון אתה הולך, אתה כנראה נמשך אחרי הסקרנות או המיסתורין של הקשר הזה. וזה בסדר- כל עוד טוב לך שם.

    אם באמת אין לך קצה של חוט, לגבי הרגשה, תחושה, האם טוב לך, האם אתה מרוצה ממה שעשית עד כה ומאיך שההווה שלך מתנהל- אולי כן כדאי לשקול יעוץ מסודר או פגישה שתיים אצל מישהו מקצועי שיכול לכוון אותך יותר. נראה שהנושא הזה חוזר ומטריד אותך, ומשהו בזה מעיד על כך שאינך למעשה שלם עם הבחירות האלו- אבל אתה גם לא ממש יודע איך "לסדר" את הבלאגן ולנסות לראות את הכיוון הכללי אליו אתה שואף. בפגישה מסודרת אתה תוכל לעשות את זה אני מאמינה. פה- זה קצה קצה הקרחון, ולפעמים זה לא מספיק כדי לקבל מענה מספיק יסודי- בעיקר בשלבים כאלו בחיים.

    אני מקוה שבכל זאת הצלחתי לסייע. בהצלחה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האמת

    casa_npssa
    23/05/2012

    עדי, אם הייתי מצליח לסדר את המחשבות שלי בעצמי הייתי עושה פשוט קופי פייסט על מה שכתבת.
    קודם כל תודה על כל העזרה, וכן, מאוד הכוונת אותי ועזרת לי, וגם מוניקה.
    האמת היא שאני כבר בתחילת טיפול.
    ואני עוד אחזור לכאן ! :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זאת הדרך הנכונה

    עדי בדיחי
    25/05/2012

    בוקר טוב,

    אני שמחה, וגם בשם מוניקה, שהצלחנו לסייע. אני תומכת בצעד שעשית- לקחת טיפול - אני משוכנעת שכבר בתקופה הקצרה אתה תבין פחות או יותר מה הכיוון שמתאים לך.

    נשמח לעדכונים בהמשך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו