דייטינג

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • דייטינג
    ליאורה
    22/05/2012

    אני יוצאת עם מישהו ונחמד לי איתו בפגישות. אבל חשוב לי שנדבר כל יום והוא לא מתקשר הרבה. איך אני יכולה להגיד לו את זה מבלי להישמע מציקה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דייטינג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפרגן

    עדי בדיחי
    22/05/2012

    שלום לך ליאורה,

    קודם כל חשוב המכלול- האם באופן כללי הוא נראה מתעניין, מתלהב להיפגש איתך והאם במהלך הפגישות את סוברת שטוב לו איתך לעת עתה.

    לגבי טלפונים- אולי תנסי את להתקשר כשעובר יום והוא לא מתקשר, כדי לסגל את התקשורת שאת רוצה בה. מעבר לזה, את יכולה לרמוז לו או לבקש שידבר איתך יותר, כי זה חסר לך ואת נהנית לדבר איתו. ז"א ממקום של פירגון ולא ממקום של לחץ.

    כך או כך מה שחשוב הוא באמת התחושה הכללית של שניכם בקשר, אם מדובר בקשר צעיר יחסית. כשתרגישי נוח יותר ופתוחה יותר, תוכלי גם לשאול אותו מה דעתו לדבר יותר, כשלמשל באותו יום לא נפגשים. בהמשך הקשר יהיה חשוב שתחושי פתוחה איתו, כל העינין הוא איך את מנסחת ואיך את באה אליו ממקום של כיף ופירגון לקשר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו