מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- יובליובל30/05/2012
שלום
יש לי ידיד טוב שעובד איתי בעבודה כבר 4 חודשים , והרגשתי שאני מתאהבת בו ממש
הוא ידיד שלי ממש טוב אנחנו מדברים על הכל ביחד הוא מת עליי ואני עליו
לפני כמה ימים התכתבתי איתו בהודעות ואמרתי לו שאני מרגישה אליו משהו , הוא אמר לי את סתם חושבת ככה , אז הסברתי לו שזה כבר נמשך חודש אז הוא אמר " בוא נשאיר את זה איך שזה כרגע וניראה מה יהיה "
הוא תמיד מספר לי על האקסיות שלו וזה ממש עושה לי רע
אתמול היה לנו מסיבה מהעבודה אז נסעתי לאסוף אותו עם הרכב וכך גם החזרתי איתו , מכיוון שהגענו מאוחר אז ישבנו לבד שנינו כל הערב
הוא לא ניסה להתקרב אליי יותר מדי - במגע , אני זאת שקצת התקרבתי , גם כשנסעתי להחזיר אותו הביתה - לא ממש יצא לנו להתקרב אחד לשני ,
אחרי שהורדתי אותו בבית - הוא שלח לי הודעה " אם הגעתי בשלום הביתה "
אמרתי לו שכן ורשמתי לו שאני חושבת שאנחנו צריכים להפסיק את הקשר הידידותי הזה , אני לא אומרת את זה בלב שלם אבל אין לי ברירה ,
הוא כתב לי שהוא לא מוכן לשמוע את זה והוא חושב שהבנו את הדברים אחרי שאמרתי לו שאני דלוקה עליו , אני לא מסוגלת להמשיך כך ממש קשה לי בלעדיו
אני לא יודעת מה לעשות , לי בכל אופן ניראה שהוא לא מעוניין כרגע , גם שאלתי אותו הוא אמר שטוב לו לבד , כולם אמרו לי להתרחק ממנו שירגיש שמשהו חסר לו ואז הוא ינסה להתקרב , זה ממש קשה לי מה עושים איך מתמודדים ?? הוא גם אמר שהוא מתכנן לעזוב את העבודה בחודש הקרוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יובל - תגובה
מוניקה הרשקוביץ30/05/2012יובל יקרה,
המסר שלו לא יכול להיות ברור יותר. כרגע הוא מעדיף להשאיר את הדברים כמות שהם.
הוא מאוד אוהב ומעריך את האישיות שלך, את מי שאת. טוב לו ונעים לו בחברתך. יחד עם זאת הוא לא חש כמוך ולכן יהיה זה נכון עבורך לקחת צעד אחורה. בעיקר בשל העובדה שקשה לך עם ההתנהלות הנוכחית ביניכם.
אולי כאשר תתרחקי מעט הוא יחוש בחסרונך, ייתכן גם כי היעדרך יעורר בו געגועים אל האישה שאת ולא רק אל אישיותך (בתור חברה קרובה) אולם, ייתכן גם כי מבחינתו לא יהיה שינוי. המרחק ממנו הוא עבורך, כדי שלך יהיה פחות קשה להתמודד עם הנוכחית שלו סביבך כאשר את יודעת שאת מחפשת משהו שאין שם, לפחות כרגע.
עם כל הקושי, עשי מה שאת מרגישה שנכון לך כרגע, רווחי מעט את הקשר.
לגבי ההתמודדות... אין ממש תרופת פלאים. נסי למלא את זמנך הפנוי בפעילויות שממלאות אותך עם אנשים שאת אוהבת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמההודעה הקודמת
יובל01/06/2012אני יגיד לך מה אני חושבת שעשיתי טעות , כי כרגע אנחנו בכלל לא מדברים וזה לא ממש מפריע לו ניראה לי , גם בגלל כל העניין שקרה אני חושבת שקצת ירד לי ממנו
אבל עדיין מפריע לי שאנחנו לא מדברים והוא לא בקשר והוא לא עושה עם זה שום דבר בשביל לפתור את הבעיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנראה שעדיף כך...
מוניקה הרשקוביץ02/06/2012יובל יקרה,
את ניסחת את בקשתך לניתוק הקשר הידידותי ביניכם, (כפי שציינת בפנייתך הקודמת) בכתב, מה שלא מאפשר מקום ל"בלבול" ואי-הבנה והוא הבין מה שהבין.
ייתכן כי ה"שקט" ביניכם כעת נובע מכך שהוא מכבד את בקשתך. ייתכן גם כי הוא מבין שהוא לא יכול "לספק את הסחורה" שאת מחפשת ולאור זאת נוח לו יותר ה"שקט" הזה לעת עתה.
בנוסף, מאחר ולא שוחחתם כמה ימים אולי חלו אצלו שינויים או אירועים משמעותיים שאת לא מודעת אליהם, אולם הם מעסיקים אותו, ואולי בעטים הוא לא יצר קשר.
בכל אופן הבחירה הייתה שלך, היוזמה הייתה שלך וכעת את גם חשה ש"ירד לך ממנו" אז...נראה שעשית את הבחירה הנכונה עבורך. קודם חשת שקשה לך להיות ידידה שלו בעוד את רוצה יותר מכך ולכן בחרת להתרחק ולהקל על עצמך וכעת את חשה שהמרחק ממנו מסייע לך מאחר ו"גילית" שאת למעשה מעוניינת בו פחות.
אם הוא היה משקיע מאמץ ומנסה לשמור עלייך בסביבתו, בקשר כזה או אחר, זה היה מחמיא לך אולם אני לא משוכנעת שזה היה נכון עבורך כי ייתכן שהקשר שהוא יכול היה להציע לך לא מתאים לך, בגלל תחושותייך כלפיו, מה שהתקיים לפני כן והביא אותך לבקש את ניתוק הקשר.
מהתנהלותך בנושא ניתוק הקשר אני מקבלת תחושה שאת מאוד מודעת ומחוברת לתחושותייך, לרצונותייך ולמה שנכון לך. בנוסף את החלטית, נחושה ויוזמת. כלומר, ברגע שאת חשה שמשהו נכון לך את לוקחת החלטה ופועלת להשגת יעדך. אם את חשה שנכון לך לחדש את הקשר איתו או סתם להרים טלפון ולדרוש בשלומו, פשוט עשי זאת. אל תמתיני שהוא ינחש את תחושותיך ורצונותייך ויתנהל בהתאם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

