טוב, אז החיים שלי דיי התהפכו..

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • טוב, אז החיים שלי דיי התהפכו..
    casa_npssa
    31/05/2012

    פגשתי מישהי חדשה..ממש במקרה..מאוד מאוד יפה (לטעמי) וממש נחמדה.
    יצאנו כבר פעמיים תוך 3 ימים..והיה ממש כיף..יש לנו הרבה במשותף..אולי יש דרך אחרת אחרי הכל!
    מה שהפתיע אותי זה שחשבתי שאם אמצא מישהי אחרת תצטרך להיות מאוד דומה להיא. מסתבר ש..ממש לא. וטוב שזה ככה. אנחנו נפגשים שוב בראשון..ולכן אני בדיוק צריך לזוז להזמין מקום במסעדה טובה.
    היא..עוד לא יודעת, גם לא נראה לי שהיא צריכה לדעת כי מבחינתי אני ממשיך הלאה וזהו.

    לא יכול להסביר את זה כל כך..מתוך הבטן, מבפנים..מן שובל של נמלים שעושה צמרורים וריגושים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וואו!

    עדי בדיחי
    01/06/2012

    שלום שלום,

    אני ממש שמחה לשמוע את זה. כפי שמוניקה ואני כתבתנו לך אז, יש דרכים אחרות, ובסופו של דבר הקלישאה ש"הזמן עושה את שלו" היא נכונה גם במקרה שלך.

    אני מאוד שמחה שאתה מתחיל דרך חדשה, ובהזדמנות זו שוב ממליצה - לנסות לשים את הקשר ההוא מאחוריך, ולהתרכז כרגע בקשר הנוכחי בלבד. בזכות הניתוק שבכל זאת הצלחת לעשות- אתה יכול להרגיש פנוי ומתרגש לדרך חדשה.

    בהצלחה רבה רבה, ותודה על העדכון המעניין!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך..

    casa_npssa
    03/06/2012

    תודה :) אני באמת מקווה שזה משהו חדש וטוב.
    האמת שמחר ניפגש ואני קצת מתרגש.
    מקווה ששום דבר לא יפתיע אותי בזמן הקרוב, עם זאת ה..קודמת.
    כלומר, זה לא שאחד מאיתנו השתמש בשני, לא משנה לאיזה צורך ועכשיו אני אתעלם ממנה..אלא אני טיפה מזיז אותה ממקומה, לטובת משהו אחר במקום מסוים בחיים שלי, שהיא כנראה לא יכולה להיות בו.
    לא מבין נשים כראוי כנראה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להבין אותך כראוי

    עדי בדיחי
    03/06/2012

    הי שוב,

    אני לא חושבת שזה להבין נשים כראוי כמו זה להבין משהו אחר.. את עצמך- עם כל המכלול שבך. אתה אדם חושב ומנתח מטבעך, ועל כן אוטומטית אתה מאוד נסחף למקום הזה- ניתוח, חשיבה, התעמקות. שזה מצוין. אם כי- יש מצבים בחיים, ממש כמו זה, שאין בכך צורך ולהפך, זה עלול להכניס אותך לפלונטר שאתה לא צריך להיות בו.

    במילים אחרות, עצם כך שאתה נמצא כרגע במערכת שטובה לך- אולי דווקא מעיד שאתה יודע להבין את הצד השני, יודע להיות שם ולהשקיע בו. אני מרגישה שאתה מאחל לעצמך לא להיגרר למקומות שפחות טובים לך, באחריות, מראש. ולכן עליך החובה להבטיח לעצמך שהפעם אתה באמת משקיע במקום שיש בו עתיד, במקום שטוב לך, שמוכיח את עצמו.

    ה"קודמת" עוברת את שלה כרגע, אם אתה מוצא בכך אמת- היה שם עבורה, אבל שמור על מרחק סביר- כדי לא לאיים על הקשר הנוכחי. חשוב לשמור על מרחק. מרחק, שמאפשר קירבה למקום החדש שאתה בונה כיום.

    מאחלת לך בהצלחה רבה, וכיף בזוגיות החדשה שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכל טוב

    casa_npssa
    10/06/2012

    הכל טוב והולך מעולה בינתיים..
    למרות שבפעם האחרונה שנפגשנו היא שתתה קצת..ונורא הפתיע אותה שאני לא..
    אני לא שותה ולא מעשן, ואף פעם לא ניסיתי עד היום (אני בן 29). זה כנראה נורא הפתיע אותה. כשהיא שאלה אותי "למה?" גם לי לא הייתה תשובה. מקווה שזה לא יפריע לה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכל טוב - לזרום עם הניגודים

    עדי בדיחי
    11/06/2012

    הי,

    אני שמחה לשמוע שהולך טוב. בכל קשר, בעיקר בהתחלה- בה מכירים זה את זו היכרות ראשונית, הכוללת הרגלים, אורח חיים וכד' - יש הפתעות.

    אני בספק גדול אם העובדה שאתה לא נוהג לשתות, תפריע לה.

    אני מאמינה שאתה עוד תופתע, והיא גם, מכל מיני חילוקי דעות או הרגלים שונים כאלה ואחרים שיש לכם מתוקף היותכם- בני אדם שונים. חשוב גם לזכור- לא להשליך מהקשר הקודם שלך, עם בת זוג שמאוד דמתה לך, לקשר הזה. שים לב שדווקא כאשר יש ניגוד ושוני- זה יכול להתאים. בעוד כשאתה נמצא עם מישהי דומה, דומה מדי, שם דווקא יכול להיות אחרת. לכן, תזרום עם השוני, תהיה גמיש, ואין מה להיעצר ולחשוב- זוהי התחלה של קשר מרגש וחדש.

    חשוב על זה כך, תמיד יהיה מי שיסיע אותה הביתה אחרי הדרינק...

    שיהיה בהצלחה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו