מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אני ואחותי וההוריםא04/06/2012
שלום, אני בת 26, נשואה ובשבוע 10 להריוני הראשון. אחותי הגדולה, בת 29, גם כן נשואה ובשבוע 7 להריונה הראשון. יש לי אחות תאומה.
מאז ומעולם לא הייתי "לבד" במשהו, תמיד למדתי עם אחותי, גם בבית, בחדר, עם החברים, היינו באותו הזמן בצבא, שלושתינו למדנו באותו הזמן לתואר ראשון. כשהודעתי שאני בהריון להורים, הרגשתי שסוף סוף כל תשומת הלב מופנית אליי, עד שלפני שבוע אחותי הגדולה הודיעה גם על הריון. שמחתי בשבילה אבל איפשהו התבאסתי. שוב אני לא לבד, שוב אין לי תשומת לב מלאה.
"מיותר" לציין שהיא הבת המועדפת, שגיסי הוא החתן המועדף, שהם גרים בבית בצפון ת"א בלי משכנתא, מרוויחים כ30 אלף ש"ח בחודש, אנחנו גרים בשכירות בדירה קטנה, חיים מהכנסה של 13 אלף שקלים, חיים בצמצום כדי לנסות ולחסוך כסף במציאות הקשה של היום.
קשה לי לחשוב על שילדי ואחייני יגדלו ביחד וילדי ואני נרגיש את ההבדל שבין הילדים, להם יש ולנו אין, אצלינו יש יד שנייה ואצלהם הכל חדש. אצלינו חוסכים ואצלהם יש הכל.
מאוד קשה לי אבל אני לא רוצה להרגיש ככה! אני צריכה להיות שמחה! אני ואחותי ביחד לאורך כל הדרך! הילדים שלנו יהיו בני אותו הגיל ויהיו חברים טובים! אבל קשה לי לפרגן.... וזה מפריע לי שאני ככה...
אשמח לטיפים בנושא, איך אוכל לעבור מקנאה לשמחה ופרגון.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשפחה ככוח
מוניקה הרשקוביץ04/06/2012"א" יקרה,
מהעולה מפנייתך אני מתרשמת שזכיתם לגדול ולהתפתח במשפחה חמה ואוהבת. משפחה אשר ידעה להקנות לכם ערכים של אהבה, שיתוף, קרבה וחברות כמו גם להורות לכם, הילדים, את חשיבות הלימודים והרחבת האופקים.
גדלתן, התבגרתן והקמתן משפחות משלכן ונראה שגם בהן שוכנים ערכים דומים.
הקרבה והחברות ביניכן האחיות "תעבור" גם לדור הבא וגם ילדיכן ייהנו מכך.
משפחה מקנה כוח ועצמה. על אחת כמה וכמה משפחה כמו המשפחה שלכן אשר מהווה בסיס יציב וחזק אשר נראה כי בזכות יסודותיו היציבים והעמוקים כמו גם, הודות לתקשורת הזורמת והפתוחה ביניכם תדע תמיד לעמוד בפני כל אתגר. ה"יחד" המשפחתי שלכם הוא מתנה גדולה.
כפי שכתבת, אתן יחד לאורך כל הדרך ומהות ה"יחד" שלכן תמשיך להוות סלע איתן עבורכן ועבור ילדיכן לאורך השנים.
נסי להתמקד בכל הנ"ל, בכל הדברים שיש לך ולכם (ולא בהשוואות מחלישות). אלה הם דברים משמעותיים אשר תופסים מקום מכובד בחיי כולנו (או בני-המזל שבינינו...) ומחזקים אותנו כך שנוכל לפרוח במישורים אחרים, שמחוץ לבית, כמו קריירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

