מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שאלה לגבי יעוץשלומית וגדעון09/06/2012
התחלנו בטיפול זוגי ולאחר הטיפול שלישי הפסקנו. אני רוצה להתחיל שוב טיפול אך
בעלי טוען שטיפול זוגי לא יעזור לנו, ואומר שהיינו כבר בטיפול וזה לא עזר, ואני טוענת ש-3פגישות זה ממש לא מספיק בכדי לדעת אם זה יכול לעזור או לא.
מה גם שבפעם שעברה לקח לי מלא זמן לשכנע אותו לבוא לטיפול, והוא לדעתי כבר הגיע מלכתחילה בידיעה שטיפול זוגי זה שטויות.
וטענתו הכל זה אופי שאי אפשר לשנות.
אמרתי לו לברר ולשאול האם 3 פגישות אצל מטפל זה מדד - ואם יבוא בנאדם אחד (משכיל כמובן ולא סתם מישהו) ויגיד שזה חרטה זה מספיק.
הוא כמובן לא ישאל אף אח אז החלטתי לכתוב בפורום.
אז מה התשובה? האם 3 פגישות זה מדד?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרבה משתנים שמשפיעים
דורית כהן11/06/2012שאלה מעניינת.
בנסיון שלי עם זוגות, יש זוגות שכבר בפעם הראשונה מרגישים בשינוי, ויש זוגות שלוקח להם 3-4 פגישות נוספות עד שמרגישים בשינוי.
כך שזה משתנה מזוג לזוג, וכמו כן מאוד משנה לאיזה סגנון טיפולי הגעתם.
יש מטפלים פאסיביים ויש אקטיביים יותר. אצל הפסיביים יותר, לוקח יותר זמן עד שמרגישים בשינוי, אבל בדרך כלל השינוי הוא עמוק יותר.
נקודה נוספת היא המוטיבציה של בני הזוג. אם אחד מהם מגיע ללא מוטיבציה לשיקום, והוא כבר עם חצי רגל בחוץ - מאוד קשה לעזור להם.
אני יודעת שהתשובה שלי אינה חד משמעית עבורך, אבל לדעתי אין כאן תשובה פשוטה ויש יותר מדי משתנים שמשפיעים על התוצאה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

