יש לי הרגשה שזה יהיה ארוך

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • יש לי הרגשה שזה יהיה ארוך
    איילונה
    10/06/2012

    אז סליחה מראש..:)

    אני יוצאת עם מישהו כבר 3 חודשים. אהבה גדולה מאוד. באמת. ואולי כאן בעצם הכל מסתבך.
    לשנינו זה לא הקשר הרציני השלישי.. הראשון- התחלה עם כל הטעויות האפשריות, השני- אהבה גדולה ונגמר כי לא התאים והשלישי- מצאנו אחד את השנייה.

    פעם ראשונה שאני מרגישה והוא מרגיש שזה פשוט "זה". זהו. מצאנו. אהבה ענקית. רוצים להיות יחד הרבה.. קשה לנו מאוד אחד בלי השניה.. ופה כנראה מתחילה ה"בעייה".

    שנינו נפגענו מאוד מהקשרים הקודמים שלנו ושנינו הגענו כבר למצב של "טוב מה אני צריך/ה קשר עכשיו. סבבה לי לבד. אם זה יבוא אז זה יבוא". וזה בא. ואנחנו יחד.

    אבל שנינו כל כך מפחדים להיפגע. למרות ששנינו מבטיחים אחד לשני שלעולם לא נפגע אחד בשני. אבל לשנינו קשה להיפתח. קשה לסמוך. שנינו באים מאותו המקום. רוצים את אותו הדבר. כיף לנו כל כך ביחד. האהבה הזו כל כך גדולה ואמיתית שזה מפחיד את שנינו.

    מה אפשר לעשות כדי אולי להוריד את הלחץ.. שאולי עם הזמן גם יהפוך לקנאה? איך זורמים עם הקשר הזה.. אני שואלת לגבי עצמי אבל אולי יש גם משהו שאני יכולה להגיד לו?
    אנחנו כל הזמן מצהירים אהבה אחד כלפי השניה.. מחבקים.. שנינו נורא צריכים את החיזוקים האלו ושנינו נורא נהנים לתת אותם אחד לשניה. אבל בכל מקרה, אני חושבת שכדאי כן לנסות ולראות איך מורידים את הלחץ הזה.. את הפחד הזה... אשמח לאיזו עצה..תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יש לי הרגשה שזה יהיה ארוך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת ..

    איילונה
    11/06/2012

    בשורה התחתונה..

    שנינו נורא מפחדים להיפגע ולמרות שיודעים שאף אחד לא מתכוון לפגוע בשני, אנחנו לא משתחררים מההרגשה הזו. למרות שמוכנים כבר מאוד לקשר ומאד רוצים להיות ביחד.

    אני לא רוצה שזה בסוף רק יהרוס לנו הכל.. :-\

    עזרה, בבקשה:\

    לילה טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבקשת התייחסויות גם ממשתתפים אחרים

    דורית כהן
    11/06/2012

    עידית היקרה, משמח לשמוע ששניכם מצאתם זה את זו.
    הפחד להיפגע יש לו יתרון ויש לו חיסרון.
    היתרון הוא שהוא שומר עלינו ומשאיר אותנו זהירים.
    החיסרון הוא שאנחנו עלולים לעשות עניין גדול ממשהו קטן, ולסבך את היחסים.
    על כן הדרך היחידה היא לפתח שפת תקשורת שקופה וטובה ביניכם, בה שמים על השולחן דברים שמפריעים, לפני שהם הופכים להיות טעונים מדי, ו"מנקים שולחן" כל פעם במידה ויש משהו שמפריע.
    אם את חוששת שהתקשורת שלכם לא מספיק טובה - ניתן ללמוד לשפר זאת בסדנת זוגיות.


    אשמח אם גם אחרים יתייחסו לשאלתך ויציעו מנסיונם ומחשבותיהם!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו