תפסתי את בעלי מאונן- הוא לא יודע???

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • תפסתי את בעלי מאונן- הוא לא יודע???
    גלי
    12/06/2012

    שלום
    היום בבוקר תפסתי את בעלי מאונן באמבטיה, הוא לא יודע שראיתי אותו.
    כשנכנסתי לאמבטיה הוא היה מזיע ואמר שחם לו, אז אמרתי לו מה קרה רצת?? בצחוק! אז הוא התעצבן עלי ואמר שהיה לו חם בלילה. אני יודעת מה הסיבה שהיה לו חם. והוא לא מספר.
    ברור לי שהוא בטח לא רוצה לספר. אבל למה הוא עשה את זה???
    אני כל היום חושבת למה לא אמרתי משהו, או עשיתי משהו כדי שידע שאני ראיתי אותו!!
    ואולי זה טוב שלא אמרתי כלום.
    אני בבעיה מה לעשות???
    זה מעליב ופוגע בי שהוא עושה דברים מאחורי גבי. אני ממש עצובה מזה!!
    אז מה אני אמורה לעשות עכשיו? להמשיך כאילו לו ראיתי (למרות שהתמונה לא יוצאת לי מהראש) או לספר לו ולנסות להבין למה זה קרה??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדבר על זה איתו, בשלב ראשון

    עדי בדיחי
    12/06/2012

    שלום גלי,

    ראשית לא ציינת בני כמה אתם וכמה זמן אתם נשואים, האם את או אתם מגיעים מתרבות דתית?

    בכל זאת אתייחס למה שהצגת בפנינו- נראה כי מאוד נפגעת ממה שראית, וזה מובן באופן ראשוני- שאת מאוד נפגעת כיוון שכנראה לקחת את זה ישר למקום שלך- מה עשית שזה קרה, או למה את לא מספיק טובה עבורו וכו'. זה טבעי שכך תרגישי, אם זה המצב.

    את כן מביעה הבנה לעובדה שהוא בטח לא ירצה לספר לך שזה קרה, אך קשה לך להבין למה זה נעשה. את גם תוהה אם לפתוח את זה איתו.

    בגלל שזה מלווה אותך כל היום ואת מאוד נסערת, אני מציעה דווקא כן לדבר איתו על זה. אני חושבת שמה שתשמעי ממנו יכול מאוד לעזור לך להבין אותו, ולאחר מכן גם להבין למה זה קרה. חשוב שתשאלי אותו בדיוק את השאלות שמטרידות אותך, כדי שגם הוא יבין וילמד אותך, ויכיר אותך יותר לעומק וממה את נפגעת. ה"משבר" הזה יכול לעזור לך רבות במקומות אחרים בהם לא תביני את התנהגותו (כי ככה זה בכל קשר וצריך לזכור את זה), וחשוב שתסגלו לעצמכם תקשורת פתוחה.

    בגדול מאוד, ללא התייחסות כאמור לרקע דתי או להיכרות שלכם לפני החתונה, אני יכולה להגיד לך שמה שראית הוא טבעי- זה קורה, ואצל גברים זה דבר, את בטח יודעת, נפוץ מאוד. כן חשוב לברר איתו האם יש קשר לאינטימיות ביניכם או שזה היה נטו פורקן מיני - חשוב שתדעי שזה קיים, וזה קורה, וחשוב מאוד מאוד לשתף ולהסביר את עצמך- מולו- למה זה כ"כ מפריע לך, בהמשך נסי להבין- מה זה אומר בעינייך וממה את מאוד חוששת, כתוצאה מראיית המעשה הזה. מה פירוש המעשה הזה בעינייך.

    בברכת הצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה ובהמשך לתגובתך..

    גלי
    13/06/2012

    אנחנו יחד כבר 3 שנים ונשואים רק 4 חודשים.הוא גרוש + ילדה שחיה עם אמה ואני רווקה בלי ילדים, אנחנו לא דתיים.
    במהלך 3 שנות היכרותינו, היה לנו כבר פעמיים משבר שגרם לי לחוסר אמון בו, ואני מנסה מאוד לעבור את זה.
    הוא פלירטת עם בחורה בעבודה (לא היה בינהים כלום מעבר לדיבורים) ופעם אחת ראיתי אותו צופה בפורנו, ודיברנו על זה והוא אמר לי שהוא לא מאונן על בחורות, ופתאום עכשיו זה קורה!!
    אני מאוד אוהבת אותו והוא אוהב אותי ויש לנו תקשורת דיי פתוחה כך שאני כן יכולה לדבר על זה. ואפילו דיברנו על יעוץ זוגי.
    כל זה גורם לי פשוט לאבד לאט לאט את האמון בו וזה מפחיד אותי.
    כי אני מאוד רוצה שנצליח וגם הוא רוצה.
    ומצד שני אני קצת חוששת מיעוץ זוגי מכיוון שכבר דיברנו על הדברים האלו ואני לא רואה שהוא מפנים את העניין של אמון מלא, וטיפול זוגי לא יפתור את הבעיה הכללית, כי אם הוא ממשיך לעשות דברים מאחורי גבי אז מה זה יעזור דיבורים, את מבינה אותי?

    היחסים שלנו אוהבים וחמים, היום בבוקר היה לנו כיף במיטה, והוא עינג אותי. אבל, הוא לא הצליח להתענג בעצמו ואמר שבגלל הלחץ בזמן זה לא ילך, אז הוא ויתר על עצמו. מה שגורם לי לחשוב שוב למה??
    מה לעשות??
    אני ממש בבעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה עניינים שיש לבדוק

    עדי בדיחי
    13/06/2012

    ערב טוב גלי,

    תודה רבה לך על המשך השיתוף ועל הפירוט שהבאת.

    יש פה כמה עניינים:
    יש רקע של חוסר אמון, דברים ספציפיים שמפריעים לך בו- כולם קשורים למקום שלו מול נשים אחרות. אולי אלו דברים שמעט מאיימים עלייך ואת חשה חוסר ביטחון בקשר כשהם קורים.
    מעבר לזה, כבר דובר ביניכם העיניין של יעוץ זוגי- מה שאומר שלא פעם ולא פעמיים חשתם כי אתם זקוקים לעזרה חיצונית מקצועית. "דיבורים" יכולים להביא לא פעם למעשים. דיבורים מול איש מקצוע יכולים אף להביא לתוצאות. מטפל זוגי טוב, שתתחברו אליו, כן יכול לחולל בכם שינוי- לעורר בכם כלים חבויים ולהביא אותך למצב זוגי טוב יותר. אם לא ניסיתם עדיין, אין טעם להיתלות בהשערות- זה יעזור או לא יעזור. "עד שלא תנסו לא תדעו", וההשקעה בסופו של דבר משתלמת. אם אחרי 3-4 פגישות אין תזוזה, ואת חשה שהטיפול לא עוזר- זה הזמן לחשוב על עוד כיוונים או סוג אחר של טיפול. אבל כל עוד לא ניסיתם, זה אומר שיש איזה פיתרון פוטנציאלי שעוד לא דרכתם בו, וכאמור שניכם מאוד רוצים בהצלחת הזוגיות.
    דבר שלישי שעולה ממה שאת כותבת- הקושי שלו בנושא האינטימי. אני לא יודעת אם זה משהו שקשור בו, בביטחון שלו עם עצמו, או חרדה כלשהי להגיע למצב אינטימי זה או אחר. אבל להרגשתי מדובר במעין משוואה- הוא חווה מצוקה מסוימת בנושא האינטימי- מה שגורם לו לעשות דברים מסוימים שאת לא אוהבת או לא מרגישה בטוחה איתו, בגללם- וזה יוצר משבר אמון. לכן צריך לבדוק כל מרכיב במשוואה ולראות- האם זה משהו שניתן לשנות אותו. אני מאמינה שכן.

    אני חושבת, בגדול, שאת לא סתם חשה שמשהו לא בסדר. אני לא הייתי הולכת דווקא לכיוון של חוסר אמון, או חוסר רצון מצידו להיות איתך ולהיות נאמן לך. להרגשתי יש משהו שהוא עובר, מעין מצוקה פנימית כזאת, והדרך שלו להראות את זה היא לאו דווקא דרך תקשורת פתוחה במילים, אלא ע"י מעשים מסוימים שאת רואה בהם פסול. וזה מעין גלגל שמביא להרבה ויכוחים, אבל ברור דבר אחד- שניכם רוצים בשינוי.

    לכן טיפול זוגי (רעיון שכבר הועלה ולכן קל יותר להתחבר אליו שוב) יכול לסייע. חשוב לנסות לשנות, לפני שיהיו דברים נוספים שיציקו לך, ואז כבר נוצרות "שכבות שכבות" של בעיות, וזה מורכב. לכן כל עוד האהבה נמצאת והרצון להיות יחד שם- עשו משהו ופעלו לטובת הזוגיות.

    בברכת הצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו