קשר מחוץ לנישואין

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • קשר מחוץ לנישואין
    דוד
    15/06/2012

    אני בן 37, נשוי 15 שנה + ילדים.
    לכאורה, הכל נראה נורמלי ותקין בחיי המשפחה והזוגיות.
    לאחרונה גיליתי כי אשתי מקיימת קשר טלפוני אינטנסיבי ורציף עם האקס שלה (מאז שהייתה בת 18-19) בתדירות של מספר פעמים בשבוע, ולפעמים אפילו כל יום.
    כשעמתתי אותה עם הנושא, הסבירה וטענה כי מדובר בסוג של "חברה" והשיחות ביניהם אינן רומנטיות או "זוגיות" אלא כמו שיחות עם יתר חברותיה (עבודה, ילדים, חיי יומיום וכו'), וכי אין כל קשר ביניהם מעבר לשיחות טלפון תמימות אלה.
    מעבר לעובדת הקשר הטלפוני שאיננה בספק, אין לי עוד סימנים "מחשידים" לקשר אינטימי ביניהם.
    הדבר מאוד מפריע לי.
    האם הבעיה היא אצלי שאני סתם קנאי ופרנואיד, או שקשר שכזה באמת פסול ולא לגיטימי, כפי שאני מרגיש ?!?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשר מחוץ לנישואין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ידידות של אישה נשואה עם גבר אחר

    דורית כהן
    16/06/2012

    דוד היקר, לשאלתך יש כמה היבטים, מבחינתי.
    נדמה לי שעל פי "חוכמת ההמונים" - כלומר התשובה שהיית מקבל אילו היית עורך שאלון המוני בשאלה שלך - התשובה תהיה שזה לא תקין ולא מקובל, שיהיה לאישה נשואה קשר חברי קרוב עם גבר שהוא סטרייט.
    זו גם הסיבה שזה כל כך מפריע לך. לא רק הידיעה שהיא בידידות כה קרובה עם גבר אחר, אלא מה זה אומר, מה יחשבו, בניגוד לנורמות המקובלות.
    הרגשות שלך כלפי המידע הזה הינם ברורים.בדרך כלל רגשות הם תולדה של מחשבות שנכנסות לראשנו ומופיע לנו שמה שאנחנו חושבים - זו המשמעות הנכונה והמציאותית של הדברים. אנחנו מאמינים לעצמנו.
    אבל, אני יכולה להציע לך תרגיל מחשבתי.
    האם אתה יכול לקחת את הנתון הזה - שאישתך מקיימת שיחות טלפוניות עם אותו חבר מתקופת הנעורים, ולחשוב על משמעויות / פרשנויות - חיוביות - ולא רק שליליות לנתון הזה?

    אני יודעת שזה לא קל, להתהפך במחשבה בצורה כזאת.
    אבל נסה נא לעשות תרגיל כזה. אפילו ללכת רחוק ובצורה אבסורדית. כמו למשל - שהשיחות איתו מורידות את הלחץ ממך. שאילו לא היה לה את המוצא הזה היא היתה מטלפנת אליך הרבה יותר ומציקה לך במשך היום וזקוקה לזמן היקר שלך.
    מחשבה אחרת חיובית יכולה להיות שכאשר גבר ואישה מתיידדים ברמה כזאת, הם נהפכים לכמו אחים, ואין ביניהם את המרחק הנדרש לפתח מתח מיני.
    ואולי בעצמך תוכל להפיק מחשבות חיוביות נוספות.

    נדמה לי שככל שתוכל להפיק אותן מתוך מחשבותיך שלך ולא של אחרים,כמוני,למשל, המציאות הנוכחית תיראה לך פחות מאיימת.
    יחד עם זאת, אם לאחר זמן תראה שזה לא מרפה ממך וממשיך להציק, שתף את אישתך ברגשותיך ובמצוקה הזאת, ויש לקוות שמתוך אהבה והתחשבות היא תסכים לוותר על כך בגלל שהיא תבין עד כמה זה פוגע בך. אבל יש לקחת בחשבון, לפני שאתה עושה זאת, שהבקשה שלך תשים אותה במצב לא צמצום החופש האישי שלה, ויכולות להיות לכך השלכות שליליות ביניכם בטווח הארוך יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו